ביקור קבוצה: עירוני טבריה

השבוע ביקרנו בעירוני טבריה. קבוצה שהצהירה למן פתיחת הפגרה שהיא הולכת על כל הקופה עם חיזוק משמעותי שהגיע בפגרה ועם המאמן המצוין אילן סוויסה על הקווים. היה נחמד לראות שעובדים קשה באימונים. האם הם יעלו ללאומית?

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-08-2017
  • 09:57

השבוע החלטנו לבקר באימונה של עירוני טבריה מליגה א' צפון. טבריה סיימה את העונה שעברה במקום השלישי והמכובד, ולמעשה מסיום העונה שעברה היא החלה במחשבה על העונה הבאה והתחזקה במספר עמדות מפתח עם שחקנים אולי הכי טובים בליגה א'. 
האימון עצמו היה בקצב גבוה ורואים שהמאמן אילן סוויסה ביחד עם צוות האימון שאיתו עומרי אלמקייס ולירן סבן שולט בשחקניו ומעביד אותם באימונים קשים בקצב גבוה. 
טבריה הצהירה על עלייה בתחילת העונה ואף אחד במערכת לא מתכחש למטרות, כולל השחקנים, המאמן ואפילו האפסנאי בנדה שאת אהבתו לקבוצה רואים בכל דבר באימון. ברור לכולם שקל זה לא יהיה ויש מתחרות ראויות, אבל לפחות לא מתכחשים למטרה של טבריה והיא עליית ליגה. 

בסיום האימון ראינו את שחקני הקבוצה 'נהנים' מאבטיח קר ונעים לגרון מעשה ידיו של בנדה האפסנאי. ללא ספק חוויה נעימה לסיום האימון.. שיהיה בהצלחה!

 

פינוק שלאחר האימון!

 

שאלנו מספר שחקנים על הקבוצה, על איך הקבוצה נראית...על החיזוק... מחשבות על המחזור הראשון הקשה מול הפועל הרצליה בחוץ...ולהלן התגובות:


מאמן הקבוצה אילן סויסה: "הקבוצה נראית בסדר. יש עוד עבודה, אנחנו עובדים קשה ואני בטוח שנהיה קבוצה חזקה. המטרות הן כמובן להיות כמה שיותר למעלה. פחות דיבורים יותר עבודה. הסגל די מוכן לפתיחת העונה, יש בסיס טוב ורק נקווה לפתיחת עונה טובה". 
לגבי המחזור ראשון מול הרצליה בחוץ אמר סוויסה: "מדובר בקבוצה טובה מאוד עם מאמן שעלה ליגה בשנה שעברה, מגרש טוב, קבוצה מושקעת עם תנאים טובים, אבל אנחנו באים לנצח ולפתוח את העונה כמו שצריך".

 


המאמן אילן סוויסה מעביד קשה את שחקניו ומכין אותם לעונה לא פשוטה


שלומי ברזיק קפטן הקבוצה: "נבנתה קבוצה חזקה, עוד מוקדם לראות לאן פנינו מועדות אבל המטרה של הקבוצה היא לעלות ליגה, עדיין מוקדם לדעת איך יתחברו הדברים. מקווים לעשות את הצעד הנוסף שהיה חסר לנו בשנה שעברה. לגבי הרצליה: משחק קשה מאוד, אך מצד שני הגרלה טובה מאוד. ככה נדע מהתחלה של העונה איפה אנחנו עומדים מול הקבוצות החזקות של הליגה. העיקר שהקהל יהנה".

 


אווירה טובה באימון הקבוצה


עידן וייצמן: "נבנה פה קבוצה חזקה! הביאו שמות השנה לעומת שנה שעברה שהיו קצת פחות שמות מפוצצים. אבל שמות זה על הנייר, עכשיו צריך להוכיח ששמות הם תואמים ליכולת כי המטרה השנה ברורה והיא עלית ליגה. לגבי הרצליה במחזור הראשון: מגרש קשה, משחק בו אנחנו לא מכירים יותר מדי כי זה משחק ראשון אבל באים לנצח ולהרתיע את הליגה".

מאיר גבאי: "עשינו כמה החתמות משמעותיות. יש שדרוג משמעותי לעומת שנה שעברה בסגל שחקנים ואנחנו מצהירים שאנחנו רוצים לעלות ליגה".

בן בן שושן ששיחק אשתקד בהפועל הרצליה: "יש קבוצה חזקה מאוד העונה ואני מאמין בצוות המקצועי שיוביל אותנו למקומות הכי טובים. לגבי הרצליה במחזור הראשון: יהיה כייף ומרגש לפגוש את החברים משנה שעברה אבל כולי בטבריה ואני בא לנצח חד משמעי".

 

כפיר בן דוד חוזר לעירוני טבריה


כפיר בן דוד שחזר לעירוני טבריה: "שמח לחזור למקום שהוא הבית שלי. אנחנו עושים הכנה טובה עם הצוות המקצועי. נקווה שבע"ה נשמח את הקהל ונעמוד במטרות שהן לעלות ליגה. לגבי הרצליה: כל משחק ראשון הוא משחק קשה כי הקבוצות מגיעות לא מוכנות, נקווה לחזור עם תוצאה טובה ולפתוח ברגל ימין".

לירון אלימלך הרכש הנוצץ של הקבוצה: "הקבוצה נראית טוב, מתחברת ועובדת קשה. שחקנים חדשים מתחברים ולאט לאט ניראה יותר טוב. תהיה לנו קבוצה חזקה מאוד העונה. לגבי המטרות, ברור שהשקיעו הרבה כסף העונה והמטרה ברורה לכולם ולא צריך להזכיר את כל הזמן. לגבי הרצליה: מצפה לנו משחק מאוד קשה, מול קבוצה טובה מאוד בבית קבוצה צעירה, באים לנצח בכל הכוח".

 


ללא ספק רואים את החיבור בין השחקנים 


נירן רוטשטיין: "הקבוצה נראית טוב. אנחנו עובדים קשה, מתחברים לאט לאט, הצטרפו הרבה שחקנים ואנחנו עובדים על התיאום באימונים. עשינו משחקי אימון ואנחנו משפרים את מה שצריך. המטרה העונה לעלות ליגה! לגבי הרצליה: "באים לנצח, אבל עוד משחק שבאים לעשות את העבודה שלנו".

וואיל חירבואי: "הקבוצה נראית טוב אבל אנחנו צריכים לעבוד עוד. בסה"כ יש פה חומר שחקנים מצוין מהטובים בליגה. המרקם החברתי טוב שזה פלוס גדול ביחס לקבוצות האחרות. אנחנו באנו לפה בשביל לעלות ליגה. לגבי הרצליה: משחק קשה. נבוא מוכנים לכל משחק, בכל מגרש בכדי לנצח".

תום דן: "ללא ספק הפצצנו פה בשמות של שחקנים שכן עשו פה משהו בליגה הזאת אבל עם שמות לא עולים ליגה. נצטרך לעבוד קשה ממשחק למשחק. נשתדל להתחבר כמה שיותר מוקדם כדי לרוץ קדימה. עם השמות האלה אי אפשר להתחמק מהצהרה של עליית ליגה, אבל הולך להיות קרב קשה עם עוד שתי קבוצות. ואני מקווה שידנו תהיה על העליונה בסוף העונה. לגבי הרצליה: "משחק לא פשוט לשחק בהרצליה, הם קבוצת בית חזקה מאוד. אבל מקווים לפתוח את העונה עם שלוש נקודות שידחפו אותנו קדימה".
 

פנים מחויכות באימונה של עירוני טבריה

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל דבר חוץ ממקום ראשון יהיה כישלון ענק (הדייג 16-08-2017, 10:44)
    בהצלחה וניפגש בלאומית עונה הבאה
  2. אבטיחים לבריאות (לבנדה 16-08-2017, 11:39)
  3. טבריה (בית שאני 16-08-2017, 12:17)
    קבוצה נחמדה ממש לא "נפלתי" כשראיתי אותם מולנו במשחק אימון הלוואי ויעלו ליגה ההימור שלי איכסל ובגדול
  4. עקיבא! (יגאל סם 16-08-2017, 12:35)
    הכל טוב ויפה כל עוד שלום עקיבא לא בטבריה לא יהיה שום עליה .
  5. קדימה חברים (רונן מאילת/טבריה 16-08-2017, 13:00)
    לטרוף את הליגה מהתחלה. אין תירוצים. לנצח גם במגרשים קשים
  6. כנסו (משחקי אימון טבריה 16-08-2017, 13:42)
    כאוהד טבריני חלום שנעלה יחד עם זאת משחקי האימון שהיו אנחנו קבוצה בינונית פלוס
  7. טבריני (טבריני 16-08-2017, 14:52)
    טבריה עולים באליחה עשו רכש טוב בפגרה
  8. הית שאן (אבי 16-08-2017, 15:25)
    חברה להרגיע.אתם קבוצה לפליאוף מקום שלישי.לא יותר.לא ממש התלהבתי עד עכשו.להערכתי הרצלייה עולה ובגדול
  9. אם טבריה לא תעלה .כישלון גדול (בית שאני 16-08-2017, 16:08)
    המזל הוא שזוהר יצחק גם מנהל וגם מאמן שנותן החלטות להרכב .לגבי הקהל חסר עידוד חזק ..בהצלחה
  10. הסאם הזה צודק .ללא שלום אין עלייה (בית שאני 16-08-2017, 16:09)
    וללא שלום לירון אלימילך לא פוגע
  11. אבטיח..מעשה ידיו? (עיראקי עצבני 16-08-2017, 21:18)
    זקוק להסבר איך שחקנים אוכלים אבטיח קר מעשה ידיו של אפסנאי. מילא אבטיח חם..או מעשה ידיו של המאמן. אבל אפסנאי? חחח קרעת
  12. עולים כבר במחזור 25 (עמנואל 17-08-2017, 07:48)
  13. הקהל של טבריה כמו זקנים בני 90 אין בכלל עידוד (בית שאני 17-08-2017, 09:25)