ביקור בקבוצה: אסי גלבוע והפועל שפרעם

השבוע היינו במשחק אימון בין אסי גלבוע והפועל שפרעם. בפועל אסי ניצחו 1-0 משער של עידן שפשפה. ראינו שתי קבוצות עם סגלים חדשים. באסי עם מוריס אוזן על הקווים עם סגל צעיר במיוחד מול שפרעם שלא תהסס להתחזק בכל עמדה במידת הצורך. האם תצלחנה הקבוצות להישאר בליגה? שווה לראות מה אנחנו חושבים על כל קבוצה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-08-2017
  • 14:37

השבוע היינו בגלבוע במשחק אימון בין אסי גלבוע והפועל שפרעם' ורצינו לראות איך שתי הקבוצות מתכוננות לליגה ומה יש להן להציע לקראת העונה שבפתח. 
אסי גלבוע היתרון שלה על פני שאר קבוצות הליגה הוא בעמדת המאמן. מוריס אוזן - מאמן צעיר אבל יחד עם זאת מאמן עם ניסיון, עם מוטיבציה ענקית להצליח ולא תראה אותו רגע אחד יושב, וכל הזמן מכוון את שחקניו הצעירים, וזה טוב ונכון, ורק ככה השחקנים יגיעו לאן שהוא. 
סגל השחקנים של הגלבוע הוא צעיר מאוד, אולי אחת הקבוצות עם הסגל הכי צעיר בליגה. זה טוב ויפה ובעיקר ההנהלה מרוצה לאחר ששנה שעברה פתחו את העונה הרבה שחקנים וותיקים, אבל בעיקר עייפים ושבעים, וכך גם הקבוצה נראתה. העונה יש סגל צעיר אך לא איכותי מספיק כדי להשתלב במרכז הטבלה, אבל עם פוטנציאל גדול שחייב תוספת של שני שחקנים מנוסים כדי שיוכלו לעזור לאותם צעירים לממש את הפוטנציאל שלהם כי בלי שני שחקנים מנוסים, הקבוצה הזאת יכולה להילחם שוב נגד הירידה כפי שעשתה בשנתיים האחרונות. 

 


אבו רקיק נותן הוראות לשחקניו

 

שפרעם שרק עלתה לליגה א' העונה, קבוצה עם סגל שחקנים מנוסה יותר. יש להם שוער מהטובים והמנוסים בליגה בדמותו של מג'די חליילה, מאמנם איברהים אבו רקייק מאמן מנוסה ונחשב מהטובים בדרום ונראה איך הוא משתלב בליגה הצפונית. החלק החזק של שפרעם זה הקישור הטכני שכולל את ניסן רביבו ועבד מרזואן, שני קשרים טכניים מאוד שאם יהיה להם חלוץ שיבין אותם הם יוכלו לנצח כל קבוצה בליגה. בהגנה יש להם את טאראס שולקובסקי הטוב שהוא מרכז ההגנה וסוגר את השער יחד עם מגדי השוער. 

 

מג'די חליילה סוגר את השער 


שפרעם קבוצה טכנית שמנסה לשחק כדורגל, יש לה שלד טוב ואם יתחזקו בהתקפה בעוד חלוץ או שניים יוכלו לעשות להרבה קבוצות בעיות. 

 


עידן שפשפה כובש השער נראה בכושר טוב

 

לסיום: במשחק האימון אסי גלבוע ניצחה 1-0 משער של עידן שפשפה. שער יפה לכשעצמו והיו כמה מהלכים יפים מצד שתי הקבוצות ששתיהן ישמחו להישאר בליגה בסיום העונה. אם אסי תצליח היא תרוויח בגדול כי רואים שבונים שם על צעירים שצריכים זמן לממש פוטנציאל. לדעתנו אם הם יתחזקו ב 2-3 שחקנים מנוסים הם יוכלו להיות במקום טוב במרכז כי כמו שהם עכשיו הם יהיו בבעיה וילחמו נגד חוסר הניסיון. מאמין שיתחזקו ויגיעו לאזור מרכז טבלה. 
 שפרעם? זאת עיר של כדורגל. בבית עם הקהל הגדול שסביר להניח שיבוא לראות את הקבוצה הם יעשו נקודות ולא יקלעו למאבקי תחתית. ורואים שבעלי הבית שם לא יהססו להביא עוד שחקנים במידת הצורך. יסיימו במרכז הטבלה והשאלה בסוף העונה תהיה עם התקציב. 

 

תודה רבה לאנשי אסי גלבוע ובעיקר ללירן דניאל ועומרי הלוי המנכ"ל על אירוח מדהים...

 

בסיום שמענו מספר תגובות משני הצדדים:
עומרי הלוי המנכ"ל של אסי גלבוע: "אסי גלבוע קבוצה צעירה שתתן במה להרבה שחקנים צעירים. שנבנתה ע"י המאמן מספר אחד בליגה. יחד עם זאת הקבוצה בתהליך הבראה כלכלי וכפי שאתם רואים אין שמות וכוכבים שלוקחים כסף גדול, וזאת על מנת שנוכל לעמוד בכל ההתחייבויות. המטרה העיקרית היא לברוח מהתחתית כמה שיותר מוקדם. ושיהיה לנו בהצלחה".

 


לירן דניאל ועומרי הלוי מנהלים את אסי כהלכה


מוריס אוזן מאמנה של אסי גלבוע: "יש לנו קבוצה צעירה שעדיין בשלבי בניה, קבוצה צעירה ותוססת. אנחנו מצפים לא להיקלע למאבקי תחתית שהיו פה בשנתיים האחרונות ואם אפשר להגיע גבוה יותר מזה ואני אשמח. הסגל עדיין לא סגור, צריכים עדיין להתחזק בשתיים או שלוש עמדות, ואני מקווה שנהיה מוכנים לפתיחת העונה עם סגל מלא. מילה על המחזור ראשון בבאקה: כל משחק חוץ הוא קשה בטח בבאקה. אנחנו נכבד אותם וניתן להם את הכבוד שמגיע להם אבל בכל משחק ובכל מגרש אנחנו נבוא במטרה לנצח. המטרה הראשונית היא לא להיקלע למאבקי תחתית, המטרה השנייה היא כמובן להסתכל למעלה".

 


מוריס אוזן, היתרון של אסי על פני קבוצות אחרות...


אייל ברזני: "יש קבוצה מצוינת צעירה, שחקנים שרוצים להצליח, מאמין וסומך שמוריס יעשה קבוצה מצוינת. מחזור ראשון נגד באקה - הגרלה ברמה שלנו. נקווה שנפתח ברגל ימין ונקווה לנצח".

 


אייל ברזני רושם בישול יפה 


שי כנפי: "קבוצה צעירה ונחושה מאוד, עובדים קשה, מסתכלים לקראת הליגה ואני בטוח שנבוא מוכנים. מאמינים במוריס שיכין אותנו כמו שצריך. לגבי באקה: באקה תמיד טובים בעיקר בבית שלהם. נבוא וניתן 200 אחוז ונקווה לנצח".

אופיר שמילוביץ: "מתחברים לאט לאט, אנחנו רק פחות מחודש באימונים, רואים התקדמות ושיפור בצורת המשחק, בצורה הטקטית ובכושר הגופני. עובדים בשקט ולא יוצאים בהצהרות. המחזור ראשון הבאקה מול קבוצה קשה, לא קל אף לשחק מולם עם הקהל הגדול שלהם שדוחף אותם בצורה מדהימה. אבל אנחנו נבוא מוכנים, נלמד אותם ובאים לנצח ולפתוח ברגל ימין. מטרות העונה: אני תמיד מכוון גבוה. ירדתי מהלאומית כדי לכוון גבוה ולא להעביר עונה, ואני רוצה לסיים בחלק העליון של הטבלה ולא להיקלע לקרבות תחתית כמו שהיה שנה שעברה. מאמין שנתחזק בכמה שחקנים נוספים ולא נהיה עוד קבוצה בליגה א'. מי שירצה לנצח אותנו יקיא דם".

 

אופיר שמילוביץ מסמן מטרות לקראת העונה הברה

 

מאמנה של שפרעם איברהים אבו רקיק: "לגבי פתיחת העונה אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להגיע לפתיחה מוכנים ומגובשים כיוון שמדובר בקבוצה חדשה שנבנית. לגבי המשחק מול דליה: דליה בבית שלה קבוצה שלאורך השנים לא קל לשחק נגדה ויהיה משחק מאוד קשה. מקווה מאוד שנצליח לפתוח את הליגה עם תוצאה חיובית".

טאראס שולקובסקי הרכש החדש של שפרעם: "יש לנו קבוצה חדשה עם סגל צעיר. ננסה להישאר בליגה כמה שיותר מהר. וננסה להפתיע. למחזור הראשון מול דליה אנחנו באים לנצח".

 


עבד מרזואן משפרעם.ללא ספק שחקן מעל הליגה


עבד מרזואן ששיחק בשפרעם שנה שעברה ועזר לה לעלות ליגה: "רואים שזאת קבוצה חדשה, החליפו הרבה שחקנים לעומת שנה שעברה. יש לנו מחנה אימונים בקרוב ואני מאמין שנשתפר. יש קבוצה אבל צריך להתגבש. מחזור ראשון מול דליה: בע"ה ניצחון ראשון ונפתח את הליגה ברגל ימין".

 


ניסן רביבו חילק כמה כדורים יפים לחבריו


ניסן רביבו משפרעם: "קבוצה צעירה עם שילוב של כמה שחקנים עם נסיון בליגה א'. הקבוצה היא חדשה שרק עלתה ליגה ורוצים קודם כל להישאר בליגה. ונקווה להפתיע. מחזור ראשון מול דליה: מגרש קשה מאוד בדליה. דליה קבוצה ביתית. אבל אנחמו באים לפתוח את העונה ברגל ימין בע"ה".
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ימ (ימ 17-08-2017, 14:55)
    שפרעם קבוצה טובה מאוד השנה זאת השנה של שפרעם
  2. חסר לשפרעם קשר אחורי, קשר קיצוני וחלוץ שיעזור לאחמד דיאב. (בן 17-08-2017, 16:28)
    סגל טוב עם החתמה אחת או שתיים יהיה באמצע טבלה. עצוב לראות שרק עבד מורגאן רץ באמצע, צריך מישהו לידו שיעזור בחיבור בין הגנה להתקפה, ניסן מחצית השנה פצוע וכשמשחק משחק חצי קלטש, הוא טוב לסגל אבל לא הרכב.
  3. אסי חסרת ניסיון? (בית שאני 18-08-2017, 00:00)
    מאיר כהן, אימרי זייד, שי כנפי, אופיר שמילוביץ, עידן שפשה, עדי אלישע אייל ברזני... אם אלה חסרי ניסיון אז אני לא מבין בכדורגל מצטער
  4. מאמן (דניאל 18-08-2017, 08:46)
    כולם יצליחו בגלבוע משקמים את ההרס שעשה פה בוסקילה החלש