לאומית: המרשימה-הפועל כפ"ס, המאוכזבת-חדרה

דעה: הליגה הלאומית יצאה לדרך, עדיין ללא הפועל ת"א, שתשלים את המחזור ביום שני נגד עירוני ראשל"צ, אבל כבר עתה ניתן להתרשם מכדורגל נהדר, וליגה שוויונית. לאחר תקופת הכנה ושלושה מחזורי גביע הטוטו, הגיע רגע האמת - כפ"ס יצאה למשחק חוץ מול ר"ג, חדרה אירחה את רמה"ש, מרמורק יצאה לנצרת עלית ופ"ת אירחה את קטמון...

  • על ידי: אלי שבת
  • 19-08-2017
  • 09:05

במשחק המרכזי, הפועל כפ"ס המתחדשת של שום ודגו, סיימה את המחזור עם ניצחון נהדר בחוץ, על הפועל ר"ג שלה יש  יומרות לעליה. במגרש יחסי הכוחות היו ברורים לטובת הכפר סבאים, מסאיי דגו קיבל את הקרדיט מיצחק שום, ובנה קבוצה מאוד מאוזנת, מוכשרת ובעיקר בתקציב שפוי, עם רגליים על הקרקע, ישר כח, מסאיי! אוהדי כפ"ס יכולים להיות מרוצים ממה שנבנה שם, לאחר קיץ לא קל.

 

מסאיי דגו בנה קבוצה מאוזנת (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)


הפתעת המחזור,  לפחות ע"פ תקופת ההכנה, היא רמת השרון עם ניצחון מוחץ בעפולה, מגרשה הביתי של העולה החדשה-הפועל חדרה, 3-1 משכנע , חדרה שנראתה נהדר בגביע הטוטו, ואף הביסה את אותה רמה"ש 7-0 בחוץ, נראתה מאוד מבולבלת, בעיקר במרכז ההגנה, יחד עם שיפוט חלש של נאאל עודה לשני הצדדים, את זה ניצלה מצוין רמה"ש שלא התחשבה בעולה החדשה, ולקחה 3 נקודות חשובות להמשך הדרך,  בחדרה קיבלו קשה את ההפסד, ובעיקר את ההתנהגות של שחקן הרכש, עלי חטיב, שבדקה ה-20, התנהג כאחרון הפרחחים מול השופט נאאל עודה, סימן לו תנועת "פטפטת" מזלזלת מול העניים, וספג את הכרטיס האדום, כל זאת מול עינו הבוחנות של מאמנו מומו ניסטל, שלא אהב את מה שראה, בסיום המשחק נשמעו קולות מקורבים למועדון החדרתי, שהציעו לחתוך את חטיב מהמועדון מיד. הנושא לבטח יעסיק את ראשי חדרה ביממה הקרובה.

 

שחקני הפועל פ"ת חוגגים, אך הקבוצה עדיין צריכה להשתפר (באדיבות אתר ONE - רדאד ג'בארה)


גם הפועל פ"ת עם משחק קשה וניצחון חשוב מול קטמון, מצליחה להשיג 3 נקודות, אך חייבת להשתפר ומהר. קטמון היוותה יריב שקול אך חסרה רגל מסיימת. מרמורק ועפולה עם נצחונות חוץ נהדרים, עפולה הציגה כדורגל טוב בהרצליה וזכתה ביושר בשלושת הנקודות.
מרמורק ואייל גולן, שכבר היו מסופקים מתוצאת תיקו במשחק חוץ צמוד, ואז בדקות הסיום, העניק לה עידן שריקי הבלתי נגמר, 3 נקודות חוץ, סופר חשובות.

 

אייל גולן וניסן יחזקאל חוגגים ניצחון ליגה ראשון (יוסי סוריק)


כאמור ביום שני יושלם המחזור הראשון, כאשר עירוני ראשל"צ תארח את הפועל ת"א ובני לוד את עירוני נשר.

 

שחקני כפ"ס חוגגים (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. האכזבה זה הפועל רמת גן (בושה 19-08-2017, 11:48)
  2. מרמורק (אורי 19-08-2017, 17:26)
    אין עלייך מרמורק תותחים מעולים המשיכו ככה