ניצחון דרמטי להפועל ת"א, חדרה עם ניצחון ראשון בליגה

המחזור ה-2 של הליגה הלאומית יצא לדרך עם חמישה משחקים כששאר משחקי המחזור ישוחקו ביום שני. כמות דלה של שערים קיבלנו במחזור השני. נשר הצליחה לכפות שוויון דרמטי מול בית"ר ת"א רמלה, הפועל ר"ג השיגה ניצחון ראשון העונה מול הפועל מרמורק וקטמון הצליחה להשיג ניצחון בתשעה שחקנים...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 25-08-2017
  • 18:31

הפועל ת"א, הקבוצה שפתחה את הליגה בסערה עם ניצחון גדול מול ראשל"צ אך עם יכולת פושרת מאוד, אירחה את בני לוד שמגיעה גם היא לאחר ניצחון 0-2 מול עירוני נשר. היכולת הפושרת של הפועל ת"א המשיכה, ומוטי איווניר מאמנם של האדומים, התעקש לשחק במשך 80 דקות עם חמישה שחקני הגנה והוא כמעט ושילם על כך כשקבוצתו בקושי הצליחה להגיע למצבי כיבוש. בדקה ה-93 הגיע גנדה והציל את האדומים מתיקו ביתי, אך למרות הניצחון הפועל ת"א ואיווניר מבינים שחייהם בליגה הלאומית לא הולכים קלים בכלל... 0-1 להפועל ת"א בסיום!

 

למרות יכולת רעה, אוהדי הפועל ת"א יוצאים עם חיוך (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל קטמון אירחה בנס ציונה את ראשל"צ לקרב המפסידות של המחזור הראשון, למרות חיסרון מספרי מאז הדקה ה-37, קטמון הצליחה לעלות ליתרון בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. עד לסיום קטמון ספגה כרטיס אדום נוסף, אך זה לא מנע ממנה את שלוש הנקודות מול הקבוצה המאכזבת של האחים ברקוביץ'. 0-1 לקטמון.

 

העולה החדשה – הפועל מרמורק, הגיעה עם דחיפה אדירה לאחר הניצחון בשבוע שעבר בדקה ה-93 מול נצרת עלית אירחה את הפועל ר"ג, אולי הקבוצה המאכזבת והמאוכזבת ביותר מהמחזור הראשון. כבר לאחר 7 דקות ר"ג עלתה ליתרון משער יפה של שרון זיסו. בדקה ה-38 הצרות של מרמורק המשיכו כשמישל רוס מורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר עבירה מיותרת במרכז השדה. הפועל ר"ג ואריק בנאדו משיגים ניצחון ראשון העונה ומנצחים 1-0.

 

העולה השנייה – הפועל חדרה פתחה את העונה עם הפסד ביתי מול רמה"ש, והיא רוצה להשיג נקודות ראשונות העונה, משחק חוץ לא פשוט ציפה לה כשהיא יצאה לעפולה של בני בן זקן שמגיעה לאחר ניצחון במחזור הראשון מול מכבי הרצליה. כבר בדקה ה-15 ויטלי גנון מנצל טעות קשה בהגנת עפולה, מגביה לרחבה וסלים עמאש מצליח לכבוש. במחצית השנייה חדרה מצליחה להכפיל את היתרון מנגיחה של הזר הבוסני שקובע את תוצאת המשחק, 2-0 לחדרה.

 

עירוני נשר, אחת הקבוצות המסומנות לירידה העונה, אירחה את בית"ר ת"א רמלה, אחת הקבוצות הטובות העונה בליגה הלאומית, הקבוצה של עמיר תורג'מן רצתה להשיג ניצחון שני ואילו החניכים של צחי טיאר קיוו להשיג נקודות ראשונות העונה. כפי שציפינו, נשר ירדה למחצית בפיגור של שני שערים. לקראת סיום המשחק נשר הצליחה לצמק מרגליו של עבודי ובתוך תוספת הזמן אף לאזן את התוצאה ולקבוע 2-2 דרמטי בסיום!

 

ביום שני יושלם המחזור השני כשרמה"ש תארח את נצרת עלית, מכבי אחי נצרת תארח את מכבי הרצליה והפועל כפ"ס תארח את הפועל פ"ת. 

הפועל ת"א התקשתה אך הצליחה לקחת 3 נקודות (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי אלקבץ מחכים לך (עפולה בושה 25-08-2017, 18:59)
    שערוריה מה שקורה הנוער ירד ליגה ועכשיו הבוגרים בדרך לרדת, להחליף את היו"ר דחוף ולהחתים את תומר
  2. הטעות של מרמורק (הוגה דעות 25-08-2017, 19:58)
    היתה קבוצה טובה מאוד.החליפו את כולם.לא למדו מטעויות של אחרים
  3. צריך רענון בהגנה (מרמורק להתעורר 26-08-2017, 10:06)
  4. דור מליחי תודה על ההשקעה (מרמורקי שפוי 26-08-2017, 20:32)
    לצערי אינך ראוי לליגה הלאומית. דקה 55 ללא אוויר בריאות. מאבד עשתונות ולא יודע להחזיק כדור.
  5. מישל דחוף גש לאימון אישי (מרמורקי המום 26-08-2017, 20:34)
    אתה זקוק לכמה שיעורים שיבשילו את אישיותך בכדי להיות שחקן כדורגל ולא שחקן שכונתי באשדוד