רועי סימוני מארח את מיקי קופל: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 4

המחזור הרביעי של הליגה הלאומית יוצא לדרך בשישי הקרוב לאחר שהפועל נצרת עלית רשמה ניצחון ראשון העונה... בחדרה אין חדש תחת השמש והיא רושמת כבר את הפסדה השני העונה... בעירוני נשר אוספים עוד נקודה... ובהפועל תל אביב רוצים להסתכל על הליגה מהפסגה למרות משחק חסר... השבוע בחרתי לארח את האיש החזק בכדורגל הצפוני - מיקי קופל... לאחר שבשבוע שעבר נחלתי הפסד כואב לרועי כהן מנהלה המקצועי של נצרת עלית, מעניין לראות מי ינצח השבוע...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 08-09-2017
  • 00:14

הפועל חדרה - מכבי אחי נצרת

רועי: חדרה שהספיקה להחתים מאמן חדש וגם ארבעה שחקנים חדשים עדיין מחפשת נקודות, לעומתה אחי מגיעה אחרי ניצחון על עפולה ועם צמד של חסן אבו זייד שנשאר בקבוצה. הימור שלי: גם מול חדרה אחי תנצח 2-0.

מיקי: חילופי המאמנים בהפועל חדרה יעשו לה טוב. משחק שאמור להיות שקול אך לבסוף הקבוצה המארחת מחדרה תנצח. הימור שלי: 2-0 לחדרה.

 

הפועל תל אביב - מכבי הרצליה

רועי: הפועל רוצה להמשיך את המסע שלה העונה בדרך אל הליגה הלאומית, ומול חניכיו של אייל לחמן ששקועים בתחתית זה יהיה קל מאוד אפילו. הימור שלי: 0-2 להפועל.

מיקי: אני רואה את המשחק הזה כמוקש עבור הפועל ת"א למרות שהיא הקבוצה הטובה ביותר בליגה. הימור שלי: תיקו 1-1, הרצליה ילחמו עד הסוף!

 

ימשיך את המסע ללאומית? מוטי איווניר (באדיבות אתר ONE - רדאד ג'בארה)

 

הפועל קטמון ירושלים - בית״ר תל אביב רמלה

רועי: שתי קבוצות עם שחקנים צעירים ומוכשרים, מאמנים מצוינים כמו עמיר תורג'מן וליאור זדה, כך יהיה גם על המגרש - שיוויון כוחות. הימור שלי: תיקו 1-1.

מיקי: בית"ר תל אביב התחזקה מנטלית ויש לה שחקנים מצוינים שמגיעים אליה מהאחות הגדולה מכבי תל אביב, היא תחזור למסלול הניצחונות במגרש קשה. הימור שלי: 3-1 לבית"ר ת"א רמלה.

 

יחזור למסלול הניצחונות? עמיר תורג'מן (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל כפר סבא - הפועל בני לוד

רועי: אחרי הנצחון על פתח תקווה, בשבוע שעבר סיימו חניכיו של מסאי דגו בתיקו, אך מול בני לוד זה לא ימנע ממנה לחזור למסלול הניצחונות ולנצח אותה. הימור שלי: 0-1 קטן לכפ"ס.

מיקי: הפועל כפר סבא של שומי מועמדת לעליה וראינו אותה כשהיא משחקת היא מציגה כדורגל מצוין. היא  תתמודד עד הסוף על העלייה. הימור שלי: 2-0 לכפ"ס.

 

יצחק שום, קבוצתו מועמדת לעלייה (באדיבות אתר ONE - נעם מורנו)

 

עירוני רמת השרון - הפועל פתח תקווה

רועי: רמת השרון פתחה מצוין עם שני נצחונות ותיקו שממקמים אותה גבוה בטבלה, פתח תקווה הוכיחה בשבוע שעבר שהיא תדבר חזק העונה בצמרת, ואף תוכל להתמודד על כרטיס העלייה. הימור שלי: פ"ת תנצח 2-1.

מיקי: הפועל פתח תקווה חוזרת למסלול הנצחונות אחרי פגיעה בכנף לפני שבועיים מול כפר סבא, הבאתו של פרדי דוד כמנהלה המקצועי תוסיף המון. הימור שלי: פ"ת תנצח 1-0 קטן.

 

יצליח להוסיף לפ"ת? פרדי דוד (רמי גרידיש)

 

הפועל נצרת עלית - הפועל רמת השרון 

רועי: הפועל נצרת עלית תדבר העונה חזק בצמרת, ירון הוכנבויים ורועי כהן בנו קבוצה מצויינת שרשמה את נצחונה הראשון בשבוע שעבר. במשחק הקרוב הם חוזרים לאיצטדיון גרין וגם ינצחו. הימור שלי: 1-0 לנצרת עלית, אייל דנין יכבוש. 

מיקי: הפועל רמת גן שלא פתחה את העונה כל כך טוב, מגיעה למשחק חוץ קשה אך היא תפתיע את נצרת עלית. הימור שלי: 0-1 לרמת גן.

 

עירוני נשר - הפועל עפולה

רועי: דרבי צפוני, שתי קבוצות שלכל אחת מטרות משלה. נשר מעודדת משתי תוצאות תיקו רצופות, בעוד עפולה מגיעה אחרי הפסד בשבוע שעבר. גם במשחק הזה נשר יחלצו תיקו ללא שערים. הימור שלי: 0-0.

מיקי: עירוני נשר נחלשה ביחס לעונה הקודמת והתקציב שלה דל, מצד שני זוהי קבוצה לוחמת עם בעלים שרוצים. הימור שלי: תיקו מול עפולה שמנוהלת למופת.

 

הפועל מרמורק - הפועל ראשון לציון

רועי: שתי קבוצות שפתחו רע את הליגה ונמצאות בחלקה התחתון של הטבלה, כל אחת מהם רוצה לנצח אך הקבוצה של אייל גולן ושינו זוארץ חייבת להשאיר את הנקודות בבית. הימור שלי: 3-0 למרמורק. 

מיקי: הפועל מרמורק במשחק הביתי שלה עם הקהל המדהים שלה שהוא בעצם השחקן ה-12 עבור הקבוצה מרחובות. הימור שלי: 0-2 קל למרמורק.

 

אייל גולן... יחגוג מול אייל ברקוביץ'? (יוסי סוריק)

רועי סימוני מארח את מיקי קופל: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 4

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוא קופל בוא תקנה אותנו (טברייני 08-09-2017, 06:35)
  2. אין כמו קופל (קרייתי 08-09-2017, 16:18)
    הלב והאיכפתיות שלו לענף הכדורגל.צריך לשכפל עשרה כמוהו !!