אילן סוויסה: ״עבדנו קשה בקיץ, עכשיו מתחיל הקרב האמיתי״

בשישי הקרוב הפועל הרצליה תארח את עירוני טבריה, אחת מהמועמדות לעלות לליגה הלאומית במסגרת המחזור הראשון של עונת 2017/18. הרצליה שהנחיתה את המאמן המצוין ארז בנודיס רוצה לפתוח את העונה ברגל ימין במגרשה הביתי, בעוד הקבוצה מעיר הכנרת לא תרצה לחזור בלי ניצחון. אילן סוויסה אמר: ״תמיד כיף לפתוח עונה, יש לנו משחק קשה מול קבוצה טובה אבל אנחנו באים כדי לנצח״

  • על ידי: רועי סימוני
  • 07-09-2017
  • 08:28

הפועל הרצליה תארח בשישי הקרוב באצטדיון העירוני בהרצליה (שעה 14:15) את עירוני טבריה במסגרת המחזור הראשון לעונת המשחקים 2017/18. משחק שאף אחד מהמאמנים לא היה בוחר אותו אם הייתה להם אפשרות לכך. הקבוצה המקומית שחוללה מהפך בסגל השחקנים מהעונה שעברה, והחתימה את המאמן המצוין ארז בנודיס שהעלה את הפועל מרמורק לליגה הלאומית, רוצים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, דבר שיחשב כהישג עבור הקבוצה שהתרגלה בשנים האחרונות לכישלונות למרות שהשקיעו כספים רבים בהבאת שחקני רכש אך נכשלו.

מאמן הקבוצה ארז בנודיס אמר לקראת המשחק: ״תמיד כיף לפתוח עונה, אך קיבלנו הגרלה קשה מאוד בדמותה של עירוני טבריה שהיא קבוצה מצוינת, שהשקיעה המון כספים ומשאבים בכדי לעלות ליגה. אנחנו נבוא לעשות הכל בכדי לנצח. אני בטוח שיהיה משחק טוב עם קצב טוב ואני מאחל לכולנו בהצלחה״.

 

ארז בנודיס רוצה להביא את הרצליה לפלייאוף

 

הקבוצה מעיר הכנרת שעשתה רכש מצוין העונה מגיעה כפייבוריטית למשחק הזה, כאשר כל העיניים מופנות כלפי החלוץ הטוב ביותר בליגה, לירון אלימלך, השחקן שאמור לעשות את ההבדל העונה בקבוצה. למרות שמשחקי האימון לא האירו פנים לעירוני טבריה מאמן הקבוצה אילן סוויסה עבד קשה בקיץ האחרון בכדי לבנות קבוצה שתתמודד על כרטיס העליה. גם בטבריה יודעים שההגרלה מול הרצליה היא קשה, אך אם רוצים לעלות ליגה צריך לנצח בכל מגרש. קהל רב צפוי ללוות את הקבוצה במשחקה הראשון העונה.

מאמן הקבוצה אילן סוויסה אמר: ״תמיד יש התרגשות לפני המשחק הראשון של העונה, עבדנו קשה מאוד הקיץ הזה ואני מקווה שעכשיו נקצור את הפירות. הרצליה היא קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין, אבל אנחנו מגיעים כדי לנצח את המשחק ולחזור הביתה עם שלוש הנקודות״.

 

לירון אלימלך, רוצה לחזור עם הנקודות לטבריה

 

לירון אלימלך אמר לקראת הרצליה: ״כיף לפתוח עונה ובטח בטבריה, חיכינו כבר למשחק הראשון, יש לנו משחק לא קל בכלל מול קבוצה טובה, אך עם מגרש שיאפשר לנו לשחק כדורגל כמו שאנחנו יודעים אנחנו נרצה לנצח בכדי לקבל רוח גבית להמשך העונה. אני מאמין שנחזור עם הנקודות״.

בטבריה רוצים לחזור הביתה עם שלוש הנקודות (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בנודיס, גם הרצליה השקיעה חייבים לנצח (הרצל מהרצליה 07-09-2017, 08:31)
  2. בית שאן (אבי 07-09-2017, 09:42)
    מי מתערב?הרצלייה 2-0 מנצחת.טברייה חלשים.סתם שמות בלי תוכן
  3. טברייה (יורם 07-09-2017, 09:50)
    קבוצה חלשה.לא מאמין שאפילו נגיע לפליאוף.אן כסף.הכל הלוואות ובלוף אחד גדול
  4. טבריה איך זה לקבל חמש?..... (חיפאי ירוק 07-09-2017, 11:42)
    אפסים!
  5. בית שאן (יוסי 07-09-2017, 13:25)
    שחקנים.קונוסים.לקבל 5 גולים מחיפה.תעשו בדק בית.אתם קבוצה פח
  6. ראש העיר (אוהד 07-09-2017, 14:16)
    ראש העיר אינו תומך בקבוצה,כפי שחשבו ,הכל הרוס בטבריה,הוא לא יודע שגם אוהדי הקבוצה נטשו אותו,כולו הבטחות באויר אבל כלום לא זז,ארבע שנים שבן דוד יכל להרים את הספורט בעיר,זו הקבוצה היצוגית היחידה בטבריה,ואין תקציב ראוי כמו בשאר הערים,באצטדיון לא עובדים כבר שלושה חודשים,הכל נטוש שם,הבטחות לחוד ומעשים לחוד,ראו בערים מסביב איזה פרוייקטים מתבצעים,רק בטבריה הכל תקוע
  7. טבריה (אבי 07-09-2017, 14:54)
    זוהר את. בדיחההההה