ירדן אזולאי: "הגיע לנו לנצח", גיא עובדיה: "הראנו המון אופי"

משחק הפתיחה של ליגה א' דרום נערך לפני שעה קלה, ולמרות משחק לא טוב, נס ציונה השיגה את שלוש הנקודות מול בקעת הירדן לאחר שזו כבר הובילה. מאמנה של הבקעה קיווה לניצחון: "יכולנו לרשום פתיחת עונה חלומית", יוסי אסייג: "שמח שעזרתי לקבוצה לנצח", טסלפפה: "לא היינו טובים"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 07-09-2017
  • 22:29

תגובתו של המאמן המנצח עופר טסלפפה: "עברנו משחק קשה התפתח לא טוב מבחינתנו, ספגנו בתחילת המשחק, אבל אני שמח שגילנו אופי, ידענו לנצח את המשחק למרות שלא היינו טובים היום".

 

יודע שקבוצתו לא הייתה טובה היום, עופר טסלפפה (איתן ידגר)

 

תגובתו של גיא עובדיה כובש שער השוויון: "הרגשה נהדרת לפתוח את העונה עם ניצחון ראשון ושער ראשון המשחק נפתח לא טוב מצידנו, נקלענו לפיגור מוקדם אך הראינו המון אופי. הפנים כבר קדימה לשבוע הבא".

 

שער בכורה ששווה ניצחון ליוסי אסייג (איתן ידגר)

 

תגובתו של יוסי אסייג, כובש שער הניצחון לנס ציונה: "אני שמח שעברנו את משחק בניצחון, היה חשוב לנו הניצחון. למרות שהבקעה הובילו עלינו, המשכנו בדרך שלנו וזה מה שהביא את הניצחון, המשכנו להיות קשובים להוראות עד הסוף. אני שמח שכבשתי שער ועוד את שער הניצחון שעזר לקבוצה לנצח. מקווה להמשיך בע"ה לעזור לקבוצה תמיד"

 

חנן אזולאי מאמנה של המפסידה אמר בסיום: "מחזור ראשון עם כל ההכנות של תחילת עונה לגבי סגל ותקציב. הגענו לפתיחת עונה טובה מאוד וכמעט חלומית, כשניצחנו את יבנה והובלנו כבר בנס ציונה. יש לנו חבר'ה שעובדים, קבוצה צעירה ולוחמת וזה הסוד שלנו. אנחנו הקשנו על נס ציונה מאוד".

 

חנן אזולאי מרוצה מהלחימה של שחקניו (איתן ידגר)

 

ירדן אזולאי בטוח שלקבוצתו הגיע הרבה יותר: "מהשמועות נס ציונה נחשבת קבוצה מאוד חזקה אבל היינו צריכים לנצח! הייתה לנו הכנה מצוינת לקראתם. לקראת המחצית חטפנו את שער השוויון מחוסר ריכוז ומשם הכל השתנה. הגיע לנו תיקו לפחות. יש להם משחק מסודר אבל אפשר לתפוס אותם לא מוכנים וחבל שלא הצלחנו לעשות זאת יותר היום".

כובשי השערים של נס ציונה יכולים לחייך! (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. למרות שלא טובים ניצחנו (אלון 07-09-2017, 23:00)
    מגיע מילה טובה לשחקנים שנלחמו
  2. לא היינו ביכולת הכי טובה (שי 07-09-2017, 23:52)
    אבל הבקעה הסתגרו מאחור וקשה מאוד לשחק מולם בכל זאת חזרנו מפיגור לניצחון השחקנים גילו אופי ובגרות !
  3. אופן המשחק (אוהד יבנה 08-09-2017, 00:46)
    קודם כל הבקעה שיחקו מצויין והגיעו ל4 הזדמנויות בטוחות!! לא הגיע להם להפסיד!! אבל בכדורגל אין מגיע וצריך לדעת לקחת נקודות גם במשחקים מהסוג הזה נס ציונה שיחקה חלש אם כי זו רק הפתיחה בכל אופן בהצלחה והקבוצה שתעלה שיהיה לה לבריאות ליגה שיוויונית מאוד קבוצה שתשמור על יציבות תעלה נס ציונה הכח יבנה קאסם ודימונה הם המועמדות שלי!!
  4. קדימה (אולטרס 08-09-2017, 05:52)
    היום הראנו אופי ולחימה אני מקווה שנמשיך ככה כל הכבוד לצוות לשחקים ולקהל .. אני מקווה שיבואו עוד אנשים חיוביים ומעודדים כמו בנינאדם ולא חוליגנים כמו שלום פראג וכמו מומי מלכה וכו... אז יאחה סקציה נס ציונה מלחמה
  5. בקעת הירדן קבוצה נחמדה (אור 08-09-2017, 06:13)
    הבקעה שיחקו יותר טוב עם קצת ריכוז היו מנצחים בהצלחה בהמשך
  6. מתגעגעים.. (הוגה דעות 08-09-2017, 07:03)
    לשני השחקנים האלה ➖ מרמורק...
  7. מתגעגעים.. (הוגה דעות 08-09-2017, 07:03)
    לשני השחקנים האלה ➖ מרמורק...
  8. עמית שמש. תוחת (הלב הכתום 08-09-2017, 07:53)
    יש לציין את העמית שמש שלקח 3 גולים בטוחים, בלעדייו היינו עכשיו בוכים וכואבים. תודה לך עמית.
  9. מודה כאוהד הסקציה שלא הקבוצה הטובה יותר ניצחה (מירו 08-09-2017, 10:03)
    בקעת הירדן קבוצה נחמדה מאד שתעשה חיים קשים להרבה קבוצות. לגבי הסקציה, הרבה אופי , עמית שמש אחד, יוסי אסייג שנראה כאילו הוא גדול על הליגה ויניב מזרחי עם טאצ' נהדר בכדור הביאו את הניצחון. מספר גדול של שחקנים פצועים ועדיין קהל מועט (למרות קומץ מעודדים מסור ויעיל) מעיבים קצת על הניצחון החשוב.