סירוטקין:" בושה וחרפה שאישרו לשחק בחום כזה"

מחנה יהודה אירחה את הכח למחזור הראשון בליגה א׳ דרום. החום הכבד בסינטטי הכריע כשלא ראינו כדורגל ברמה גבוהה כשהמזל של האוהדים זה הסכך שעזר לאוהדים ביציע. משחק חלש!

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-09-2017
  • 14:38

המחזור הראשון בליגה א׳ דרום הפגיש את מחנה יהודה והכח ר"ג. הכח שהצהירה עליה בתחילת העונה והתחזקה באופן משמעותי עם שחקנים מהבולטים בליגה א׳ יצאה למשחק חוץ בשעת צהריים חמה ומוקדמת. למרות הסגל הנוצץ של הכח מה שהכריע את ההתמודדות זה ללא ספק החום הכבד שהשפיע ולמעשה שרף את הרגליים של שחקני שתי הקבוצות. ההתאחדות צריכה לדאוג לבריאות השחקנים ולא ברור איך אישרו משחק במגרש סינטטי בשעה כזאת

מבחינת מצבים לא ראינו יותר מדי, במחצית הראשונה אלעד כהן הגיע למצב הכי טוב לאחר טעות בהגנת מחנה יהודה אך לא הצליח להעלות את קבוצתו ליתרון. מאור אסור עוד ניסה להקפיץ מעל שוערה של מחנה אך פספס.. מנגד נתי ניסני הקשר הצעיר בעט פצצה לחיבורי הקורות והחוצה. המחצית השניה הייתה ללא מצבים מיוחדים ושתי הקבוצות ירדו מאוכזבות בעיקר מתנאי המשחק והחום הקשה.

 

דורון רוזנקוביץ נשרף מהחול החם

חיים סירוטקין נראה עצבני לאחר המשחק בתגובה: ״בושה וחרפה להתאחדות לכדורגל שמאשרים משחק בשעה כזאת. יש הגיון לשחק כדורגל בשעה כזאת? כל מי שדורך על הדשא הסינטטי מעלה אש ברגליים. אי אפשר לדרוך על דשא סינטטי בשעה כזאת. אין להם מושג בהתאחדות מה זה לשחק בשעה כזאת. מי שאישר את המגרש צריך להתבייש!! למה לא דואגים לבריאות השחקנים?״.

 

 

חיים סירוטקין היה עצבני מאוד בסיום

 

איציק שאקי מאמנה של הכח: ״הכח שדדו אותנו, הגיע לנו לנצח. הגענו לשניים שלושה מצבים שהיינו צריכים לכבוש. המשחק שוחק בתנאים לא קלים ולשחק בשעה כזאת זה ממש קטרסטורפה. אם לא במגרש כזה היינו מנצחים. אני מרוצה מהמחזור הראשון והפנים קדימה. נראינו טוב ושבוע נהיה מוכנים נגד הבקעה״.

 

איציק שאקי מרוצה מהנקודה ומסתכל קדימה

 

דור אלברמן, קפטן מחנה יהודה אמר בסיום: ״אלו לא תנאים אידיאלים לשחק כדורגל. אבל הוכחנו גם בתנאים כאלה שאנחנו קבוצה מאוד מגובשת. נלחמנו אחד בשביל השני, היינו לא פחות טובים והיינו שווים ניצחון. אני גאה בחברים שלי ובשבוע הבא אנחנו באים לנצח את הבקעה״.

רפי עמוס שחקנה של הכח: ״תנאים ברמה מאד קשה. באנו והשתדלנו בתנאים הקשים האלה... לא ברור לי איך מאשרים את המשחק הזה בשעה כזאת ובתנאים כאלה, זה לא מגיע לשחקנים גם שלנו וגם שלהם. סיימנו משחק עם חתכים ברגליים וזו ממש סכנה לשחקנים. הפנים קדימה לשבוע״.

הסכך ׳הציל׳ את האוהדים

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרצפה עקומה (ארון 08-09-2017, 16:21)
    מי שלא יודע לרקוד אומר שהרצפה עקומה. שתי הקבוצות שיחקו כפי שיכלו. והתוצאה משקפת. בקיץ חם בחןרף קר וגשום. ראיתי איך מנהלי האיצטדיון לפני ובמהלך המשחק פתחו את הממטרות זמן רב וציננו את הסינטטי.
  2. סורוטקין (באדיר 08-09-2017, 17:00)
    תאפסיק לפכות כולם שיחקו בחום יא בחיין
  3. מגרש (אברהם 08-09-2017, 17:16)
    בושה להתאחדות לכדורגל שמאשרים משחק בשעה כזו ובתנאים מזעזים טוב אין מה לצפות מהתאחדות פח
  4. כתבה רדודה (אז מה קרה קצת חם רו בלון 08-09-2017, 18:18)
  5. ההה סירוטקין (דן 08-09-2017, 18:29)
    אם הייתה מנצח לא אמרת את זה אתה מאמן בחיין חלש כל מי שאומר עליך המאמן הכי טוב בליגה הוא לא מבין אף דבר בכדוררגל
  6. לאיציק שאקי (מחנאי 08-09-2017, 18:59)
    מה אתה מבלבל את השכל הקבוצה נראתה כמו הצרות שלי. זו קבוצה לירידת ליגה בלי מאמץ בכלל.
  7. חיימקה (המגיב החביב 09-09-2017, 13:55)
    חיים סירוטקין עשית קבוצה ב4 מיליון ולנצח את מחנה אתה לא יכול איפה הטיקי-טקה איפה כל מה שאוהד כותב עלייך איפה זה מה יכול להיות שאתה מתגלה כבלוף? חיים אני כבר שנים עוקב אחרייך ואני יודע שאתה מאמן בלוף הכוח עוד לא קלטו שאתה לקרדה אני מציע לך לקחת את עצמך ביידים ולהפסיק לבכות ולאוהד רון היקר תפסיק לעשות כתבות שמירה על חיים הוא ילד גדול!!
  8. בוא בוא לבית שאן (בית שאני 09-09-2017, 14:48)
    תראה מה זה חום בלתי נסבל... אם פה שיחקו אז אפשר לשחק בכל מקום! ומה עוד הליגה הלאומית משחקים כבר מחזור רביעי כבר בשעות האלה! אז די להתבכיינות ולתירוצים.
  9. בכיינים (אליהו אליהו 10-09-2017, 07:55)
    דיי שתיי הקבוצות שחקו באותו מגרש ובאותם תנאים.. מה תגידו על קבוצות נוער גערים וילדים שבימי שבת משחקים בדיוק באותם מגרשים ואותם שעות.
  10. שאפו לאוהדי הכח על העידוד לאורך 90 דקות (רון שלום הכח הסגול 10-09-2017, 10:46)
    כל הכבוד ליעקב שטירו רפא ויובל והאולטראס על ההשקעה שהמושבה נצבעה בסגול ולכל אוהדי הכח על העידוד 90 דקות. בטוח שהקבוצה בע"ה תתחבר ומהר. סומך על מי שצריך שיעשה את העבודה. וכל מי שמבלבל חיימקה שמיימקה הבלש מהמוסד שעוקב לך תכין סמבוסאק אתה מוזמן עונה הבאה למשחק הראשון של הכח בלאומית. עלי
  11. בושה וחרפה למאמן שאומר דברים כאלו.לך תשחק בצל (מאיר 12-09-2017, 13:47)
  12. לא לעניין (לילי 27-10-2020, 00:31)
    חיים סירוטקין אלוףףף ולא יהיה במקומו. לא לעניין מה שכתבתם הוא האדם היחיד שאפשר לסמוך עליו שיוביל קבוצה מתחתית של התחתית למסלול של מלכים אז מי שמקנא ויש לו צרות עין שיילך לישון עם אצבע בפה!!