נשארו עם המחמאות: 2-0 ל'רובי' מול אום אל פאחם

הפועל אום אל פאחם אירחה את הפועל רובי שפירא למחזור הראשון של העונה החדשה, ההנהלה של המארחת עשתה הכל כדי שהמשחק יעבור בצורה טובה ודאגה לכיבוד בכניסה של האוהדים האורחים, על המגרש היה חסר לאום אל פאחם חלוץ והפועל רובי שפירא ניצלה את זה ויצאה עם 3 הנקודות...

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 10-09-2017
  • 15:47

אוהדי שתי הקבוצות עם נוכחות יפה... (אלעד שומינוב)

 

נראה שרוח טובה נושבת באום אל פאחם, טרם המשחק ההנהלה של הקבוצה עשתה הכל כדי לתת אוירה טובה, ודאגה לכיבוד עבור אוהדי הקבוצה האורחת בכניסה למגרש, גם הפתיחות כלפי עיתונאים בחדרי ההלבשה נתנו אוירה טובה, והאוהדים של הפועל אום אל פאחם שהצליחו להפתיע את כולם לטובה.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלעד שומינוב)

 

בצד השני הגיעו הפועל רובי שפירא כשהם נראים דרוכים לקראת העונה החדשה.

הפועל אום אל פאחם פתחה טוב יותר והניעה את הכדור בסבלנות ליד הרחבה, אך היה חסר חלוץ, ממש השפיץ של הנעל, מישהו עם חוש לגולים, מישהו כמו המאמן שלהם בימים עברו כאשר הוא עוד היה שחקן. הפועל רובי שפירא ניצלו את זה, וביציאה הראשונה קדימה גם קיבלו פנדל. אלון בוזורגי בעט פנימה, 1-0 להפועל רובי שפירא.

 

שחקני רובי חוגגים את שער היתרון (אלעד שומינוב)

 

המארחת ניסתה לחזור במהירות, כדור רוחב מסוכן על פי השער נהדף על ידי זיסקינד, ושוב, לא היה שם מישהו שישים את השפיץ של הנעל וישווה, בצד השני כדור גובה הגיע לראשו של אור הרשקוביץ שנגח נגד כיוון התנועה של השוער לפינה, וקבע 2-0 להפועל רובי שפירא.

 

אור הרשקוביץ כובש ורץ לחגוג עם היציע (אלעד שומינוב)

 

במהלך המחצית הראשונה נפצע נתן נודלמן מהפועל רובי שפירא ופונה לקבלת טיפול רפואי.

 

במחצית השנייה שחקני הפועל רובי כבר תקפו קצת יותר, בעיטה של סעיד דיאב נהדפה על ידי אחמד שיבל. בצד השני הפועל אום אל פאחם לא הצליחה לנצל אפילו מצב של אחד על אחד מול זיסקינד.

 

עודד קוטר יכול להיות שמח ממשחק הפתיחה של שחקניו (אלעד שומינוב)

 

בסיום 2-0 להפועל רובי שפירא אבל ההפתעה הנעימה – למרות ההפסד רוב אוהדי הפועל אום אל פאחם קמו והריעו לשחקניהם, מחאו כפיים ועודדו את הקבוצה לתדהמתם אפילו של חלק מהעיתונאים המקומיים, ככל הנראה אפילו האוהדים יודעים להעריך את הכדורגל הטוב למרות ההפסד, אך ברור לגמרי שהפועל אום אל פאחם תצטרך להתחזק בחלוץ.

 

אחמד סבע על הקווים של אום אל פאחם... (אלעד שומינוב)

 

לפני המשחק אמר מאמן הפועל אום אל פאחם אחמד סבע: "יש לנו קבוצה טובה, אני מאמין בשחקנים שלי ובטוח בהם, אם נסיים במקומות 1-7 זה ייחשב להצלחה ושם אנחנו רוצים לראות את עצמינו".

אוהדי 'רובי' שפירא חיפה יכולים לחייך (אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות