רועי סימוני מארח את ירון דוד: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 5

המחזור החמישי של הליגה הלאומית יוצא לדרך, לאחר שהפועל נצרת עלית רשמה ניצחון נוסף... בחדרה שוב אין חדש תחת השמש והם מחלצים תיקו... הקבוצה של ברקוביץ' רושמת ניצחון ראשון העונה... ובהפועל תל אביב רוצים להמשיך להסתכל על הליגה מהפסגה... השבוע בחרתי לארח חבר יקר והאיש החזק בכדורגל הצפוני - ירון דוד... לאחר שבשבוע שעבר הנחלתי תבוסה כואבת למיקי קופל, מעניין לראות מי ינצח השבוע...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 14-09-2017
  • 13:18

הפועל פתח תקווה - הפועל נצרת עלית

רועי: מפגש מעניין יתקיים במושבה, כאשר ירון הוכנבויים שאימן את המלאבסים בעונה שעברה, יפגוש אותם בשישי. שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחונות בשבוע שעבר, השבוע זו תהיה פרידה ידידותית. ההימור שלי: תיקו 1-1.

ירון: משחק בין שתי קבוצות שתדברנה העונה חזק בצמרת הגבוהה, אבל אני חשוב שנצרת עלית מגיעה אחרי שני ניצחונות במחזורים האחרונים, והיא תרצה להמשיך במגמה החיובית הזאת. ההימור שלי: 2-0 לנצרת עלית.

 

ירון הוכנבוים, פוגש את האקסית (לילך וייס)

 

הפועל ראשון לציון - עירוני רמת השרון

רועי: הקבוצה של ברקוביץ' משיגה סוף סוף ניצחון ראשון העונה ובבית היא תרצה להמשיך את המומנטום החיובי, מנגד קבוצתו של חיים שאבו שפתחה מצוין את העונה, לא תוותר בקלות. ההימור שלי: ראשון ינצחו 0-1.

ירון: רמת השרון פתחה את העונה מצוין והשבוע גם התחזקה בשחקן משה מישאלוף, שיכול לעזור לה המון. הכתומים של ברקוביץ' מתחילים להתחבר. ההימור שלי: תיקו ללא שערים. 

 

ימשיך את המומנטום? ניר ברקוביץ' (באדיבות אתר ONE - שחר גרוס)

 

הפועל בני לוד - הפועל מרמורק

רועי: משחק בו שתי הקבוצות חייבות לנצח לאחר פתיחת עונה לא טובה. בני לוד שהתרגלה להיות בצמרת הגבוהה מדשדשת מפתיחת העונה, מנגד העולה החדשה שרשמה ניצחון במחזור הראשון רושמת שני הפסדים רצופים. ההימור שלי: תיקו 0-0.

ירון: עוד משחק בין שתי קבוצות שכפי הנראה תאבקנה בפלייאוף התחתון העונה. גם במשחק בין השתיים אף אחת מהן לא תנצח. ההימור שלי: 1-1.

 

מכבי הרצליה - הפועל קטמון ירושלים

רועי: הרצליה שהפסידה בשבוע שעבר, תרצה לנצח בבית, אך קטמון שנבנתה העונה בכדי להתמודד בפלייאוף העליון לא תוותר. ההימור שלי: 1-0 לקטמון.

ירון: הקבוצה של אייל לחמן מתחילה להראות ניצוצות של כדורגל, מול קטמון החזקים הם לא ירצו להפסיד. ההימור שלי: הרצליה ינצחו 0-2. 

 

אחי נצרת - עירוני נשר

רועי: דרבי צפוני נוסף לעירוני נשר אחרי שבשבוע שעבר שיחקו מול הפועל עפולה ונחלו הפסד, בשישי מול קבוצתו החזקה של האדם הדאיה זה לא יהיה קל, וקשה לי לראות את נשר משיגים את ניצחונם הראשון העונה. הימור שלי: 0-3 לאחי נצרת.

ירון: אחי נצרת תתמודד חזק על כרטיס העליה העונה, בנו שם קבוצה שמציגה כדורגל נהדר ומול עירוני נשר שמתקשה העונה בליגה זה לא יהיה ממש קשה. ההימור שלי: 0-2 לאחי נצרת. 

 

הפועל רמת גן - הפועל חדרה

רועי: האורדונים שבנו קבוצה שתתמודד בחלק העליון של הטבלה, לא מצליחים להתחבר עדיין העונה. בשבוע שעבר למרות שהובילו ואף קיבלו פנדל בדקה ה-90, לא השכילו לנצח. בחדרה חילוף המאמנים עדיין לא משפיע על הקבוצה, ושחקניו של ניסו אביטן לא נראים טוב. השבוע הצטרף החלוץ וויאהם עמאשה, אולי זה יעזור להם לחלץ נקודה. ההימור שלי : תיקו 1-1, עמאשה יכבוש.

ירון: משחק מעניין עם מאמנים טובים על הקווים. חדרה עדיין נמצאת אי שם בליגה א׳, והקבוצה לא מצליחה לנצח ושקועה עמוק בתחתית, מנגד קבוצתו של אריק בנאדו שרוצה להיצמד לחלק העליון של הטבלה, לא מצליחה לנצח, אבל בשישי בבית היא לא תרשה לעצמה להפסיד. הימור שלי: 0-2 לרמת גן.

 

בית"ר ת״א רמלה - הפועל כפר סבא

רועי: איזה משחק מצפה לנו. שתי הקבוצות הטובות בליגה אחרי הפועל תל אביב נפגשות, מסאי דגו עושה עבודה מצוינת בקבוצה מהשרון, ובשישי למרות משחק קשה הוא גם ינצח. ההימור שלי: 2-1 לכפר סבא.

ירון: הקבוצה של עמיר תורג'מן היא ללא ספק אחת הקבוצות הטובות ביותר בליגה הלאומית, בשישי מול קבוצתו של יצחק שום שגם היא מכוונת גבוה, הם יצטרכו לעבוד קצת יותר קשה מהרגיל. ההימור שלי: 0-2 לבית"ר תל אביב רמלה.

 

יש לו את אחת הקוצות הטובות בליגה, עמיר תורג'מם (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל עפולה - הפועל תל אביב

רועי סימוני: המשחק שינעל את המחזור ה-5 . עפולה שניצחו בשבוע שעבר את עירוני נשר ירצו לנצח גם השבוע, אך מי שתעמוד מולם היא לא אחרת מאשר הפועל תל אביב שתגיע לעפולה עם הצבא האדום שלה, שמלווה אותה לכל משחק. ההימור שלי: 0-2 להפועל תל אביב.

ירון: למרות שהעדיפות במשחק הזה היא להפועל תל אביב, הקבוצה מהעמק לא תרצה לשמש כתפאורה במשחק הזה, קל זה לא הולך להיות זה בטוח. ההימור שלי: 3-0 להפועל תל אביב.

 

הקהל של הפועל חווה חוויה לא נעימה.. (באדיבות אתר ONE - איציק בלניצקי)

רועי סימוני מארח את מיקי ירון דוד: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 5

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק בדרך חזרה לליגה א (שעריים 14-09-2017, 19:05)
  2. מרמורק רוצים דרבי (שעריים 14-09-2017, 19:05)