קובי סויסה מארח את ברוך דגו: תחזית ליגה א' דרום מחזור 2

המחזור השני של ליגה א' דרום בפתח. מה תעשה כפר קאסם אחרי שפתחה בסערה...? האם נס ציונה תיראה טוב יותר לאחר שנראתה צולעת אך הצליחה לנצח...? הכח תשיג ניצחון ראשון לאחר שלא הצליחה להשיג ניצחון במחזור הפתיחה...? וגם, מה קובי חושב לקראת המשחק של יפו מחר מול אזור? שווה לקרוא...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-09-2017
  • 15:24

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב ברוך דגו. ברוך מי שהיה שחקן אחד הגדולים בישראל ומי ששיחק במכבי ת"א, הפועל ת"א והפועל אשקלון, משחק העונה בסוג של סגירת מעגל מבחינתו, בעירוני אשדוד מליגה ב'.

   

שאלנו את ברוך מספר שאלות לגבי ליגה א', וברוך ענה: "שיחקתי בעבר עם הפועל אשקלון בעבר ביגה א' ולשמחתי גם עלינו ליגה לאחר עונה אחת, בסה"כ ליגה טובה ואטרקטיבית, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. ואני חושב שמאמנים בארץ, אם הם מחפשים כישרונות או איזה שחקן עם פוטנציאל אלה המקומות למצוא את השחקנים המוכשרים שמחפשים את הקפיצה".

 

חברים טובים! ברוך דגו ואיציק בן סלומון יחד עם קובי וסיגלית בחתונתם (מני בן ארי)

 

והעונה בליגה א' ברוך חושב: "אני הבנתי שכפר קאסם בנו קבוצה חזקה, נס ציונה ממשיכים את הדרך שהתחילו בשנה שעברה ויאבקו למעלה. ולדעתי אחת מהשתיים האלה תעלה ליגה. מההיכרות שלי בליגה א', הקבוצה שבאמת רוצה לעלות היא באמת תעלה וכמובן קבוצה שתרצה לעלות תצטרך להביא שחקן אחד או שניים שהם שוברי שוויון. העונה אין קבוצה כמו אשקלון והכל פתוח. כל קבוצה יכולה לעלות".

 

לגבי התחזית עצמה, אתה חשוב שתנצח את קובי?

"אני בטוח שאנצח את קובי בתחזית וחסר לי שלא".

 

קובי בתגובה: "ברוך דגו זה חבר ואח יקר, וכמובן גדול, אולי הכי גדול שהיה בכדורגל הישראלי ובשבילי יהיה כבוד גדול לארח אותו בפינה שלי, ואני כאיש החזק לא יכול להרשות לעצמי שלא לנצח את ברוך. ובהזדמנות זאת אני מאחל לו בהצלחה לעלות עם הקבוצה עירוני אשדוד ליגה שבה משחק החבר היקר שלי - השוער המצוין גל אנגלשטיין, ואני לא שולל את האפשרות להצטרף בעתיד יחד עם סיגלית עמר ולתמוך בקבוצה".

 

זאת רעידת אדמה, האם אתה עוזב את מכבי יפו?

"מכבי יפו בהתנהלות שלה העונה לא מעניינת, קבוצה חלשה ללא מטרות ועם כל הכבוד ההנהלה הקיימת הצליחה לדעתי להרוס את המיזם, ולהביא למצב שמכבי יפו נמצאת. פשוט כל עונה אני מרגיש שעובדים על האוהדים המעטים שעדיין נשארו, ובוכים שאם העונה לא יעשו ספונסר לא תהיה קבוצה, וכך נראית ההתנהלות וראינו את הקבוצה איך שנראית שבוע שעבר. ללא דרך ללא אימון וחבל". 

 

קובי סויסה מלך החופים יגיע לצפות בשחקניו השבוע...צילום: מני בן ארי.

 

יום שישי האחרון, מחזור ראשון, לא היית במשחק?

"זה נכון. ממזמן אמרתי שמכבי יפו לא מעניינת ולכן אני לא מחכה למשחקים של יפו כמו בעבר ואם אני מגיע זה כדי לראות את החברים מהקבוצה היריבה וכך אעשה. ואחווה דעה מקצועית אחרי כל משחק". 

 

נעבור למשחקים:

בית"ר כפ"ס-מ.ס. דימונה, לויטה, 13:15

קובי: לדעתי הקבוצה של נועם שוהם מכפ"ס בתקציב לא גבוה, הצליחה לבנות קבוצה מצוינת כמובן בתקציב שחקנים לא גבוה. נועם העמיד קבוצה של שחקנים רעבים, שהוכיחו את עצמם ביום שישי האחרון, וחבל שאורי קרגולה לא מוכשר כמו נועם שוהם והיה מעמיד קבוצה טובה כמו שלו. דימונה גם קבוצה נחמדה ולכן המשחק יהיה שוויוני. הימור שלי: תיקו.

ברוך: מאמן דימונה אהוד כחילה, זכיתי לשחק בעירוני אשדוד יחד איתו. את נועם שוהם אני זוכר ממכבי ת"א. אני חושב שכפ"ס יכולה לנצח. ואני מאחל לאהוד כחילה שאני אטעה ושיהיה לו בהצלחה. הימור שלי: ניצחון לכפ"ס.

 

"קרגולה יכול ללמוד משוהם איך לבנות קבוצה" (דן יידוב)

 

מכבי שעריים-נס ציונה, צפרירים חולון, 14:00

קובי: אני חושב שלא צריך להסתנוור מהניצחון של שעריים, כי קרית גת הופיעה במשחק האחרון ללא 5 שחקני הרכב, נס ציונה קבוצה טובה מאוד והם עדיפים. הימור שלי: ניצחון של נס ציונה.

ברוך: שעריים יבואו עם הרבה ביטחון לאחר הניצחון המרשים מול קריית גת, אך נס ציונה יילחמו. משחק אטרקטיבי וקשה לדעתי בין שתי קבוצות חזקות. הימור שלי: יסתיים בתיקו.

 

שחקני נס ציונה, האם ינצחו גם השבוע? (צילום:איתן ידגר)

 

הפועל הוד השרון-עירוני קרית גת, הוד השרון, 14:30

קובי: לדעתי הוד השרון תנצח רק בזכות ההתנהלות המבישה של הנהלת קרית גת, שלדעתי עושה עוול למאמן המצוין חיים לוי, וככה לא מנהלים קבוצה. לא יתכן שסוגרים חוזים עם שחקנים ולא משלמים ולא נותנים רכב לפי החוזה. וכך שחקנים לא מגיעים לאימונים וככה אי אפשר לנצח אי אפשר להצליח. ילד שלא לומד למבחן לא יכול להצליח ולקבל במבחן 100. ולכן הוד השרון ינצחו, גם אם יביאו את גווארדיולה בתנאים של קרית גת אי אפשר להצליח. הימור שלי: ניצחון להוד השרון.

ברוך: שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים מאוד כואבים. הוד השרון בבית וינצלו את זה. הימור שלי: ניצחון להוד השרון.

 

הפועל אזור-מכבי יפו, אזור, 14:30

קובי: יפו וקרגולה צריכים ללמוד מנועם שוהם וכפ"ס איך בונים קבוצה עם תקציב זהה לזה של יפו ובלי לבכות וליילל. לדעתי הבית ספר שנועם שוהם עשה שבוע שעבר צריך להדליק נורה אדומה להנהלת יפו, שלדעתי לא מבינים בכלל בכדורגל, אבל אני אקח את נועם כמאמן הבא של יפו כשאני אהיה הבעלים של הקבוצה. הפועל אזור קבוצה טובה ואני אגיע מחר לראות את השחקנים שלי מקבוצת החופים, אני סומך על קובי כהן ורונן פרץ שיעשו את העבודה, אבל נגד יפו אני לא יכול להמר. יפו זה בלב שלי ואני בכל מצב לא אהיה נגד יפו, אבל אני חייב לנצח את ברוך ולהיות אמיתי יפו קבוצה חלשה העונה ואי אפשר להתווכח עם זה ואזור ינצחו. 

ברוך: רק לפני שבועיים שתי הקבוצות נפגשו, יפו ניצחו בהתלהבות גדולה. המשחק הזה הוא הפעם בליגה, ואני מאמין שזה חוקים משלו. הימור שלי: יסתיים בתיקו.

 

הפועל בקעת הירדן-הפועל מחנה יהודה, מושב תומר, 14:30

קובי: משחק שקול בין שתי קבוצות שתרצנה לנצח. לדעתי הקבוצה הביתית. הימור שלי: ניצחון לבקעת הירדן.

ברוך: שתי הקבוצות יצטרכו לקחת נקודות בבית שלהם כי רק ככה הן תישארנה בליגה. ואני הולך על הקבוצה הביתית. הימור שלי: ניצחון לבקעת הירדן.

 

'ירמיהו' חולון-מ.ס. כפר קאסם, חולון חדש, 15:00

קובי: ראיתי ביום שישי האחרון את ירמיהו חולון, יש לי הרבה חברים בחולון ואני חושב שמוסא בן חיים בנה קבוצה חזקה ועשה תוצאה מרשימה נגד יבנה בחוץ. יש לציין את חברי הטוב איציק בן סלומון שעשה משחק מצוין ובשבוע האחרון היה חולה ולא התאמן, אני מאחל לו רפואה שלמה, מצד שני כפר קאסם לדעתי הקבוצה הטובה ביותר בליגה, המשחק יהיה מעניין כדי לנצח את ברוך דגו אני חייב להיות אמיתי. הימור שלי: כפר קאסם ינצחו.

ברוך: משחק חזק לדעתי. חולון מגיעה לאחר תיקו מול יבנה. חבר טוב שלי איציק בן סלומון משחק בחולון שאני מאחל לו המון בהצלחה. כפר קאסם בעייני שהיא אחת המועמדות המובילות לעלות ליגה בעיני. אחרי הניצחון הגדול שעשו שבוע שעבר. משחק חשוב ומפתח לחולון. שאם יקחו נקודות זה הצהרת כוונות לחולון להיות בין 5 הקבוצות הטובות העונה. הימור שלי: יסתיים בתיקו.

 

איציק בן סלומון, האם הוא יביא ניצחון לחולון?  שחקן מהטובים בליגה א...(מני בן ארי) 

 

הפועל כפר שלם-מכבי יבנה, שכונת התקווה 15:00

קובי: אני חושב שכפר שלם קבוצה טובה יותר, וראיתי את יבנה שבוע שעבר והם הפתיעו אותי לרעה. ציפיתי ליותר כי יש להם תקציב גדול, לכפר שלם יש מאמן מצוין - שוקי סידס והם ינצחו. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

ברוך: כפר שלם קבוצה חזקה מאד, קבוצה ביתית ולדעתי הם ינצחו את יבנה. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

הכח ר"ג-בית"ר נורדיה ירושלים, וינטר, 15:00

קובי: הכח חייבים לבוא למשחק הזה נחושים ולהוכיח שהם רוצים לעלות ליגה אחרת כפר קאסם יברחו להם. נורדיה קבוצה חדשה עם הסמל של בית"ר, אבל אני הולך עם המאמן הטוב בליגה הלא הוא חיים סירוטקין שינצח השבוע. הימור שלי: ניצחון להכח.

ברוך: הכח קבוצה חזקה מאד בטח בבית שלהם. יש להם מאמן שאני מאד מכבד שדוגל קודם במשחק כדורגל והוא חיים סירוטקין. את נורדיה אני פחות מכיר, היא דומה מאד לקטמון עם הקהל והאוהדים אבל אני פחות מכיר. הימור שלי: ניצחון להכח.

 

חיים סירוטקין, המאמן הטוב בליגה. ינצח את נורדיה השבוע? (תאמר סרסור)

 

ומילה לסיום?

קובי: מאחל בהצלחה לכל הקבוצות מדובר רק בספורט ואני כאיש ספורט נהנה וקורא לכל האוהדים לבוא לעודד את קבוצתם ולא לקלל. וכמובן תודה בה לחברי הטוב ברך דגו היה לי כיף לארח אותך. ושיהיה לך בהצלחה.

ברוך: מאמין שאנצח את קובי ואני שולח לו את אהבתי. קובי חבר טוב שלי ושיהיה לשנינו בהצלחה בתחזיות. ובקשר לכדורגל שיהיה משחקים ספורטיביים זה הכי חשוב. בהצלחה לכל הקבוצות.

קובי סויסה מארח את ברוך דגו: תחזית ליגה א' דרום מחזור 2

הוסף תגובה
תגובות
  1. קןבי אתה אחד ויחיד בהצלחה (יעקב סנביץ 14-09-2017, 15:55)
    אהבים אותך
  2. אחלה קובי שבעולם משבוע לשבוע אני אוהב אותו יותר ויותר (אזורי 14-09-2017, 16:11)
    תמשיך ככה קובי
  3. קובי מתי אתה מזמין אותי (צגאי 14-09-2017, 16:28)
    מלך מלך
  4. חי בסרט הסוויסה הזה (אוהד יפו 14-09-2017, 18:08)
    1.למועדון שיא ספונסרים קטנים ותורמים,אז איך פחות אוהדים? 2.לכ"ס תקציב יותר גדול ומגרש בחינם. 3.שבוע שעבר הגאון ניחש 3 מתוך 8. אז מי לא מבין כדורגל. 4.חמש שנים שומעים "כשאהיה בעלים..." הרי אין לך גרוש. 5. אל תבוא לשכונה,לא רוצים לראות אותך ולא את אישתך.
  5. סוויסה לך לאשדוד! (גד 14-09-2017, 18:20)
    חלאס עם הפנטזיות שלך. אף פעם לא תנהל את יפו. אין לך כסף. עלק האיש החזק. לא תחסר ליפו ולאוהדיה האמיתיים!
  6. קצת פחות יהירות רק יועיל ב (אוהד מרמורק 14-09-2017, 18:42)
    יפו בהצלחה גולר שם לו למטרה להכפיש אתכם וחבל . אתם המועדון הכי גדול בליגה א דרום בהצלחה
  7. זלזול בקבוצות (שערוקי 14-09-2017, 19:16)
    המטרה של גולר זה באמת להחפיש , תהיו חזקים יפו , קהל טוב ונאמן , לא להיגרר...
  8. אבי יקר ישים לתופעה הזאת סוך (אוהד יפו 14-09-2017, 20:15)
    אוהבים אותך אבי
  9. חופים בני יהודה אוהבים אותך סויסה (כתום עולה 14-09-2017, 20:48)
    כמה אוהבים אותך בשכונה קובי סויסה
  10. אב יקר (יפואי 14-09-2017, 22:18)
    סויסה רק אבי יקר יחנך אותך אתה בלוף אחד גדול
  11. קובי המלך (סיגלית אמר 14-09-2017, 22:43)
    האחד והיחיד נשארו ליפו אוהדים חחחחחחחחחחחח
  12. סויסה אוהבים (קובי כהן 14-09-2017, 22:47)
    היידה אזור
  13. רק הכח (עמידר 14-09-2017, 23:33)
    רק הכח!!!!
  14. סיגלית המלכה שלי קובעת שאבי יקר חייל שלי סולומון המלך (קובי לא סופר אותו אני וסיגלית חזקים מאוד אבי יעשה מה שאני יגיד לו 15-09-2017, 01:27)
  15. ישלח חיילים איציק אדוט יטפל ביקר הלא חכם הזה, סיגלית אני אוהב אותך (קובי סויסה אני האיש החזק וחא מחשהן ליקר שברח מהמרכז 15-09-2017, 01:28)
  16. לא מבין את קובי סוויסה (ורסנו 15-09-2017, 12:16)
    זה שיש לו פה גדול ומלוכלך,בכיף. אבל זה שהוא אוהד קבוצה לפי מצבי רוח ועוד הופך להיות בעל טור בגולר,לא מבין. מה הוא בכלל מבין?
  17. קובי סוויסה (האיש החזק 15-09-2017, 13:32)
    אוהד של הצלחות קובי. איש חזק. תורם 1000 שח חושב שהוא בעל בית
  18. סוויסה החזק (אויש קובי 15-09-2017, 19:06)
    בסוף יפו יצאה תיקו. לא מפסידה כמו שקיוית איזה חלשלוש אתה
  19. חרטטן ללא הפסקה (יוסף 15-09-2017, 20:06)
    אפילו לנחש אתה לא יודע סוויסה.....אז איזה פרשן לא יוצלח גייסו פה בגולר? אולי כדאי שתתמקד מדי קיץ בליגת החופים.....ותעזוב את מה שאתה לא מבין.
  20. הנהלה של קוקסינלים (שחקן 16-09-2017, 11:53)
    אתם מקנאים בקובי ורושמים פה תגובות בתור קהל עלק! אתם לא מגיעים לציפורניים של קובי חבורה של סמרטוטים שלא מבינים טיפה כדורגל! שתרדו ליגה נראה אותכם נשארים בהנהלה