איכסל ורובי בצפון, נס ציונה בדרום

המחזור השני בליגה א' הסתיים, מחזור בו הפועל איכסל עם ניצחון ענק על טבריה בחוץ, ורובי חיפה עם ניצחון בשיניים על קרית אתא מושלמות בצפון. בדרום נס ציונה עם ניצחון על שעריים והיא היחידה שמושלמת. כפר קאסם נעצרה בחולון והכח הופתעה ע"י בית״ר נורדיה. ומה יהיה עם הוד השרון שמתפרקת? שווה לראות מה היה לנו במחזור השני בליגה א׳

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-09-2017
  • 19:17

​המחזור השני בליגה א׳דרום הסתיים, מחזור בו נס ציונה מנצחת את מכבי שעריים בחוץ 1-0 ופותחת פער קטן בצמרת מהדולקות אחריה. מחצית אחת טובה הספיקה לנס ציונה לעלות ליתרון משער של נאור סבג ולשמור על היתרון עד הסיום. בלמה של נס ציונה, גיא עיני הורחק אבל שעריים לא ניצלה זאת. בסיום מהומה קטנה בין שתי הקבוצות שהתפתחה לאחר ששעריים לא החזירה כדור לנס ציונה, מעשה מכוער וחבל, נס ציונה מושלמת לאחר שני מחזורים. שעריים יחפשו ניצחון במקום אחר.  

 

הכח ר"ג סיימה בשבוע שעבר בתיקו מאכזב מול מחנה יהודה ואמרה שזה בגלל החום והמגרש הסינטטי, והשבוע הם שיחקו בוינטר לא במזג אוויר חם במיוחד... והיכולת? לא יותר טובה מבשבוע שעבר. בית״ר נורדיה והקהל הנהדר שלה שלא מפסיק לעודד לאורך כל המשחק, ניצחו את הכח משער של אביתר ברוכיאן לאחר עירבוביה בהגנת הכח. הכח שלא נראית טוב תקווה לנצח במחזור הבאאחרת הליגה תסתיים להם כבר במחזור הבא... נורדיה? כייף לבוא לראות את הקהל המדהים שלה ששר ומעודד לכל אורך המשחק. חוויה לצופה ולמי שרכש כרטיס. 

 

אביתר ברוכיאן  מנורדיה כובש שער חשוב לטובת קבוצתו ומעניק להם 3 נקודות על הכח ר"ג. צילום: איתן ידגר. 

 

הדרבי הגדול של המחזור הגיע בין הפועל אזור ומכבי יפו, שני מועדונים שבמשך שנים מחשיבים את עצמם כיריבים מושבעים האחד של השני, התייצבו היום למשחק באזור למשחק חם ומעניין שהסתיים ב-1-1 לאחר שמאור עידה מאזור העלה את קבוצתו ליתרון וסאן טוריאל השווה. יש לציין שגם לפני כחודש הקבוצות נפגשו בגביע וגם אז הייתה התוצאה 1-1 אחרי 90 דקות. כנראה שהקבוצות שוות ברמתן והרמה לא גבוהה...

 

שער של מאור עידה לא הספיק לאזור מול יפו (אלעד ירקון)

 

איציק בן סלומון מחולון, היה מהבולטים בקבוצתו מול כפר קאסם. צילום: מני בן ארי.​

 

 מ.ס. כפר קאסם שהביסה שבוע שעבר את הוד השרון החלשה, יצאה למשחק חוץ אצל ירמיהו חולון. חולון ששבוע שעבר עצרו את מכבי יבנה, עצרו גם את כפר קאסם ואפילו יכלו להכריע את המשחק לטובתם, דבר שלא קרה ובסיום 0-0 משקף. תיקו ששתי הקבוצות היו כנראה מרוצות לפני המשחק. 

 

שוער כפר קאסם מציל את קבוצתו מחלוצי חולון. (צילום: מני בן ארי)

 

קרית גת שהובסה שבוע שעבר בבית מול שעריים ולאורך כל השבוע שמענו שיש להם בעיות כלכליות, ויש רכב לשחקנים או שאין רכב לשחקנים, הגיעו כמו גדולים להוד השרון והוכיחו שלמרות הבעיות הכלכליות הם מופיעים ונותנים הכל ועל זה מגיע להם שאפו. ניצחו את הוד השרון 2-0 משערים של אדי אדרי ושי משול. הוד השרון? כנראה שיהיה שם אירגון מחדש ושחקנים בכירים ישוחררו ובמקומם יבואו חדשים, כי אם לא, ליגה ב׳ מתקרבת ואנחנו רק במחזור השני. אבל יש להם אנשים שמנהלים את המועדון שיודעים מה הם צריכים לעשות כדי להחזיר את הקבוצה למסלול.  

 

מכבי יבנה אותתה לליגה שהיא הגיעה כשהביסה את כפר שלם 4-1 משערים של נבו מזרחי, תומר בן חיים רז אמיר וגיא אבן. כפר שלם נחשבת לקבוצה שתתמודד על הפלייאוף העליון לפי סגל השחקנים שיש לה, ויבנה הביסה אותה כאמור בחוץ. מעניין יהיה לראות אותם במחזור הבא מול כפ"ס. 

 

מ.ס. דימונה מאותתת גם היא לליגה שהיא הולכת להיות הדבר החם של העונה כשניצחה בחוץ את בית"ר כפ"ס שנחשבת לחזקה העונה. פיראס עוואד וליאל זגורי כבשו לדימונה, כפ"ס צימצמה משערו של יוני שגיב, שי דוד הורחק כבר בדקה ה-7 לאחר דיבורים מיותרים עם השופט.

 

בקעת הירדן שהרשימה שבוע שעבר מול נס ציונה אבל יצאה ללא נקודות, אירחה את מחנה יהודה וגברה עליה 1-3 משערים של מתן דהרי, אליחי צברי וחיים יוסף. הבקעה עם חנן אזולאי מסתמנת כהפתעה נעימה של העונה. שאפו.

 

המחזור השני בליגה א׳ צפון הסתיים גם הוא, מחזור בו הפועל איכסל היא ללא ספק המנצחת הגדולה של המחזור לאחר שניצחה בטבריה את עירוני המקומית  2-3. לפני המשחק הבטיחו לנו משחק עונה וגם קיבלנו כזה, מול 1000 צופים נלהבים טבריה עלתה על לוח התוצאות ראשונה מרגליו של לירון אלימלך, אך איכסל השתלטה מהר על המשחק כבשה שער שוויון מרגליו של מוסא טארבין, ודקה לסיום המחצית הראשונה ביצעה את המהפך מרגליו של מועמר קראקה שמכיר את המגרש הזה היטב. המחצית השניה הייתה המשך למחצית הראשונה ואלירן חודדה הוותיק נעץ את המסמר השלישי, טבריה שהתעוררה ב-10 הדקות האחרונות ניסתה אך כבשה רק שער מצמק מרגליו של שלום אדרי. קבוצתו של אבי סבג ממשיכה להסתכל על הליגה מלמעלה.

 

קראקה חוגג מול האקסית (אבי רביבו)

 

צמודה לאיכסל, רובי שפירא חיפה שגברה על עירוני קרית אתא 1-2. דרבי הקריות נפתח בצורה מצויינת עבור קבוצתו של אורן פלאש שעלתה ליתרון משער של מוסא שעבאן בכדור חופשי, למחצית השניה עלו חניכיו של עודד קוטר כמו מלוע של כריש וכבר בדקה ה-46 דניאל ברק משווה את התוצאה, בדקה ה-63 פנדל נשרק לזכותה של רובי ודניאל ברק משלים צמד, כאשר קבוצתו של עודד קוטר משיגה ניצחון שני ונצמדת לאיכסל בצמרת הגבוהה.

 

הפועל אסי גלבוע גברה על מכבי דלית אל כרמל 1-3 פתיחה מוחצת לחניכיו של המאמן מוריס אוזן שכבר בדקה ה-20 כבשה שלושה שערים כאשר מוחמד פודי כובש אחד ומוחמד קנואטי כובש צמד , שמסדר שבת שמחה לאנשי הגלבוע אחרי ההפסד בשבוע שעבר.

 

מכבי צור שלום גברה על מ.ס טירה 0-3 שתי הקבוצות שיאבקו העונה כנראה בתחתית נפגשו למשחק שבו כל אחת מהם חייבת לנצח , אך הקבוצה מהקריות רצתה יותר וגם שלטה במשחק והצליחה לכבוש שלושה שערים שמשאירים את הנקודות בבית ושולחים את את טירה לעשות חושבים להמשך הדרך.

 

הפועל מגדל העמק גברה על הפועל באקה אל גארביה 1-2 היום נפגשו שתי קבוצות שחולמות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, אחרי מחצית מאופסת בדקה ה-56 באקה עלתה ליתרון מרגליו של אופק יפרח המצויין, אך חילוף מצויין של מאמנה של מגדל העמק קובי דנינו כאשר אביב כהן נכנס למגרש והחזיר לו עם שני שערים בדקות ה-89 וה-90 והשאיר את הנקודות בבית.

 

הפועל ירושלים והפועל הרצליה סיימו ב  1-1 הרצליה שהגיע אחרי נצחון בשבוע שעבר רצתה להמשיך במומנטום החיובי ואף הצליחה לעלות ליתרון מוקדם מרגליו של סתיו בן אהרון שממשיך את היכולת המצויינת מהשבוע שעבר, אך סמוך לדקה ה-90 ירושלים מצליחה להשיג את השיוויון מרגליו של המחליף עידן שטיין והיא משיגה את הנקודה הראשונה בליגה א׳.

 

הפועל בית שאן הפסידה בביתה להפועל כפר כנא 1-0 הקבוצות שהשיגו את הניצחונות הגבוהים בשבוע שעבר נפגשו היום כשהם ניצבות בצמרת הגבוה, למרות לחץ בלתי פוסק של בית שאן ותצוגה של בשאר דהאר בשערה של כפר כנא, השער היחידי נכבש בדקה ה-25 כאשר משה כחלון כובש שער עצמי לשערו הוא וקובע את תוצאת המשחק.

 

הפועל אום אל פאחם גברה על הפועל שפרעם   2-0  בחוץ. הדרבי של המגזר התקיים היום בשפרעם, שתי הקבוצות שהפסידו בשבוע שעבר רצו רק לנצח אך פתיחה מצויינת של אום אל פאחם היממה את שפרעם, כאשר החלוץ המצויין בר שם- טוב שרק חזר מפציעה לפני מספר ימים הוכיח את כישרונו כשכבש צמד מדהים  בדקות ה-3 וה-5 וקובע את תוצאת המשחק ונותן לאחמד סבע נצחון ראשון העונה

קהל נורדיה, כייף לבוא למשחקים רק בשביל לראות את הצגת העידוד של הקהל. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. אל דאגה אני מביא שחקן רכש משמעותי (שפיגל 15-09-2017, 19:28)
    גיא וייס בדרך חזרה. לאחר המשחק הכושל היום החלטתי על צעד דראסטי. לאחר שיחה עם האיש הגדול ( תרתי משמע) מאיר סאלם נבנו את הטעות. מהרגע שגיא וייס עזב המועדון בקריסה. קיבלתי מנדט להחזיר אותו. עוד היום תיערך פגישה בטוטו השכונתי ובו יסגרו התנאים. גיא וייס יקבל יד חופשית בניהול השוטף ויהיה יד ימינו של סאלם ואני ידו השמאלית. שבת שלום
  2. הפסד כואב (בית שאני 15-09-2017, 19:39)
    במקום לתת לכפר כנא בראש עם לפחות 10 מצבים של שערים בטוחים אנחנו מפסידים לא נורא יש לנו קבוצה טובה תרימו את הראש והחזה לא קרה כלום יאללה בית שאן
  3. שי דוד (ביתרי מקפלן 15-09-2017, 19:55)
    בושה - ההפסד עליך היום -גםקחה אתה משחק רק בגלל קשרים וקומבינוט
  4. תוכנית שישי ושערים (אורי 15-09-2017, 20:05)
    תוכנית פח רמה נמוכה מגמגמים תקלות בשידור כתבים חלשים להחריד במגרשים מבולבלים מלא עצירות בקיצור בושה הכי נמוך שיש אבל כולם משקרים את כולם מתחנפים על מה ולמה ציון 3 להקיא
  5. קבוצה ללא מאמן (דימונה 15-09-2017, 20:05)
    מסכנים השחקנים
  6. 29.11.13 (יפו 15-09-2017, 20:16)
    מאז כ"ט בנובמבר לפני 4 שנים לא ניצחתם אותנו. ולא תנצחו לפחות עד 26.1.18. לנצח בצילנו! 4 אוהדים ו-9 דגלים.
  7. 29.11.13 (יפו 15-09-2017, 20:16)
    מאז כ"ט בנובמבר לפני 4 שנים לא ניצחתם אותנו. ולא תנצחו לפחות עד 26.1.18. לנצח בצילנו! 4 אוהדים ו-9 דגלים.
  8. שוהם לא נורה יום ג מנצחים ביבנה (חיים כפר סבא 15-09-2017, 20:22)
    כפר סבא קבוצה טובה אבל דימונה קבוצה מפחידה יכלו להביס אותנו
  9. ל-8 (אוהד יבנה 15-09-2017, 20:53)
    חחחחחחחחח תקבלו 4
  10. איפה בית שאן וטברייה? (אוהד איכסל 15-09-2017, 20:54)
    איפה הבית שאנים והטבריינים שהיו כל הזמן נדחפים !! כואב לכם אה? מגיע לכם
  11. קאסם לא יודעים לקבל אפילו תיקו עלק קהל טוב (קאסם מה קרה אבנים זורקים גנבתם תיקו 15-09-2017, 21:52)
    ספרו תאמת בתיקו שמחתם נגד קבוצה עם 4 אוהדים
  12. טבריה אפסים סוויסה קח אחריות על מה שבניתה בים כסף (טברייני מאוכזב 15-09-2017, 23:10)
  13. נצחנו בית שאן בבית שלהם שחקו יותר טוב אולהים היה לצידנו הקהל שלהם בלי כבוד עם המאמן בלי תרבות אפס א (ראיד טאהא 16-09-2017, 01:59)
    בהצלחה למי שמשחק עם תרבות וכבוד
  14. חסר חלוץ לרובי שפירא (דין 16-09-2017, 04:51)
    בלי חלוץ טוב לא נוכל להתמודד נגד הפואל איכסל על העליה
  15. להחזיר כדור??? (שערוקי 16-09-2017, 07:53)
    אם שחקן של נס ציונה נופל מבלי קשר לכיוון הכדור רק בשביל למשוך זמן אז למה בדיוק להחזיר כדור או להוציא החוצה??? הרי בסיום הטיפול הניתוחי המסובך אותו שחקן יקום וירוץ כלא קרה כלום טלספפה עם בונקר לא תעלה שיחקתם מגעיל אתמול! דאבל פס... תמשיכו כך אתם בכיוון למטה בדיוק כמו חולר1
  16. אוהד אתה זבל עופות (שערוקי 16-09-2017, 08:54)
    מעשה מכוער זה שנס ציונה הגדולה בזבזה זמן מחצית שלימה מול שעריים הקטנה. מתוך תוספת זמן של ארבע דקות בנטו שיחקו אולי חצי דקה. אם מכבי תל אביב הגדולה לא עוצרת משחק ומחזירה כדורים גם לשעריים בפיגור מותר.
  17. אתם קבוצה חוזרים שעריים לא להחזיר כדור בושה משחק מכוער (אריק סקציה לעד 16-09-2017, 15:04)
    לא תצליחו לשרוד בליגה אתתם בושה וטובים שניצחנו אותם במחצית הראשונה ההיתם צריכים לקבל 4 יאפסים
  18. תוכנית (דראוושה 16-09-2017, 16:49)
    תוכנית משעממת נעצרת לא זורמת מלא תקלות ב2 שניות אומרים הרכבים לא יודעים מבולבלים חחחחח בושה נדב וסולומון מס 1