הגיעה לליגה: יבנה עם ניצחון גדול מול כפר שלם

לאחר שבשבוע שעבר שתי הקבוצות הצליחו להשיג רק נקודה אחת, אתמול הן נפגשו למשחק בין שתיים שמועמדות להגיע רחוק השנה, יבנה התפוצצה על הכפר במחצית הראשונה משערים של נבו מזרחי, תומר בן חיים ורז אמיר, אדיר רחמים הצליח רק לצמק במחצית השנייה וגיא אבן חתם את התוצאה עבור יבנה

  • על ידי: גיא צמח
  • 17-09-2017
  • 11:01

המגרש בשכונת התקווה היה ערוך ומוכן להצגה של צהרי יום שישי שבה אירחה הפועל כפר שלם המקומית את מכבי יבנה. שתי הקבוצות משוועות לשער זכות ראשון לאחר שבמחזור הפתיחה שתיהן סיימו בתיקו מאופס. לשורותיה של יבנה חזר השבוע ציון אזולאי מאזור, אך עדיין לא יכול היה ליטול חלק במשחק ובקבוצה עדיין מנסים להשלים את החור הענק שהותיר שרון גורמזנו עם עזיבתו להפועל אשקלון מליגת העל. מנגד הפועל כפר שלם שחררו השבוע את קורל אזולאי ועמית חבצלת ומי שהצטרף לקבוצה הוא השוער גל לובטון.
 
פתיחת המשחק הייתה שייכת למכבי יבנה, כשכבר בדקה הראשונה הגיע רז אמיר (המצטיין במגרש) למצב של אחד על אחד מול שוער הכפר, יונתן שאבי אך ידו של השוער הייתה על העליונה. הלחץ של יבנה נמשך ובדקה ה17 הגיע לידי מימוש, ליאור ברטקובסקי מצא במסירת עומק את נבו מזרחי שמ-10 מטרים בסיבוב בבעיטה לא חזקה אך מדויקת פנימה, קובע 1-0 מוצדק ליבנה.

 


 נבו מזרחי כובש שער יפה ומעלה אתצ קבוצתו ליתרון (גיא צמח) 


בדקה ה-23 פריצה של ברטקובסקי וספק הכשלה של יהודה חוטא ברחבה, השופט מסמן על הנקודה הלבנה ומעניק פנדל לאורחים. את הפנדל לוקח תומר בן חיים ומגלגל שמאלה בעוד שהשוער מזנק ימינה, 2-0 ליבנה.

 

פנדל מדויק של בן חיים נותן ליבנה יתרון כפול (גיא צמח)


שתי דקות לסיום המחצית וזה כבר 3-0 ליבנה, אביחי וודגה מוצא בכדור רוחב את רז אמיר המצוין שמ-5 מטר בועט חזק, שאבי מצליח רק להדוף לשערו. 3-0 ענק ליבנה. בדקות שנותרו עד לסיום המחצית, שחקני הכפר עוד ניסו לצמק את התוצאה אך ללא הועיל.

 

אלי כהן יכול להיות מרוצה מאוד מהמחצית הראשונה של קבוצתו (גיא צמח)


בתחילת המחצית השניה ניסה מאמן כפר שלם לרענן את השורות כשביצע שני חילופים, אמיר כהן וטגניה דסליי  נכנסו במקומם של משה סולימנוב ואיתן אהרון. המשחק התאזן מעט ובדקה ה-54 פריצה של המגן השמאלי הפעלטן של כפר שלם מאיר אוחיון שבסיומה הרמה מדודה לראשו של אדיר רחמים שנוגח פנימה ומצליח לצמק, 3-1.

בדקה ה-70, 8 דקותבלבד  לאחר שנכנס, מפציץ גיא אבן מ25 מטר בשמאל לחיבורים, 4-1 מדהים ליבנה שלמעשה קובע את תוצאת המשחק.

 

שער ענק של גיא אבן! (גיא צמח)


לסיכום: מכבי יבנה יכולה להיות מעודדת מתוצאת המשחק ומנגד בכפר שלם חייבים לעשות חושבים איך מחזקים את הקבוצה להמשך הליגה ויפה שעה אחת קודם.

 


אביחי יחיא צריך לעשות חושבים יחד עם מאמנו (גיא צמח)

תומר בן חיים חוגג עם גיא אבן ניצחון גדול! (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יבנה תביאו את חג'ג' (מנחם 17-09-2017, 11:48)
    חגג לא משחק במרמורק תביאו אותו תעלו ליגה
  2. שוקי סידס חלש מאוד (כפר שלם 17-09-2017, 11:57)
    אולי המאמן הכי חלש בליגה אה לא בעצם זה דודו חלף
  3. צפוי! (בני יהודה 17-09-2017, 16:09)
    זה מה שקורה שמשחררים שחקנים טובים ומביאים גרוטאות במקום
  4. זה מה שקורה שאין מישל פלאפל (שאין מי שיביא שחקנים 17-09-2017, 18:19)
    אז הכישלון קרוב
  5. פחדן (מי כותב 18-09-2017, 20:24)
    מה קשור מאמן דודו חלף לחלש או לו חלש של שוקי מאמן הכפר .טמבלים מי שמשחק בסופו של דבר זה השחקנים בלבד .המאמן יכול רק להשפיע באימונים ובזמן המשחק מבפנים זה השחקנים בלבד מה קשור חלש וא מצויין .מאמן נמדד לאורך זמן ולא חודש חודשיים או שנה .לכול מאמן שנותנים לעבוד ויש תקציב נורמאלי בעיקר זה הכסף שמדבר חוץ מחיבור .אז תפסיקו לקשקש כול מאמן טוב או פחות אם יש לו כלים הוא בדרך כלל יצליח .