בעידוד הקהל: 1-0 לנורדיה על הכח ר"ג

במחזור השני בליגה א' בוינטר, אירחה הכח ר"ג את בית"ר נורדיה ירושלים. הכח הגיעה למשחק לאחר תיקו אפס מול מחנה יהודה ואילו נורדיה הגיעה לאחר תיקו אפס מול אזור. לפני המשחק כולם חשבו שהכח ינצחו את נורדיה ויחזרו למסלול הניצחונות. הכח אומנם הגיעה למשחק ללא מספר שחקני מפתח אבל גם נורדיה חסרה מספר שחקנים בכירים. אביתר ברוכיאן כבש והעניק לנורדיה את הניצחון

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-09-2017
  • 20:04

הכח פתחו טוב ולחצו את שער נורדיה כשכבר בדקה ה-6 שגיב סלומון המגן של הכח במתפרצת, מכניס כדור גדול למאור אסור שמול אור בנימין שוער נורדיה בועט חלש ובנימין הודף.

 

מאור אסור לא מצליח להכניע את אור בנימין (איתן ידגר)

 

הזדמנות גדולה להכח. הכח עוד ניסו אבל לאחר פתיחה מהוססת עם שליטה של הכח, נורדיה נכנסה למשחק והחלה לתקוף את שערה של הכח. משחק צירופים יפה והזדמנות ראשונה לנורדיה כשלאחר מספר מסירות נאה בהתקפת נורדיה, ירין הלל מוצא עצמו מתוך הרחבה אבל בועט החוצה.

 

בדקה ה-38 אבי יוסף בועט פצצה מ-30 מטר שנעצרת רק במשקוף. 3 דקות לסיום המחצית, איתמר כהן מקבל כדור מאלעד כהן ובועט מעל המשקוף, החמצה גדולה לשחקן הרכש של הכח שהיה חלש מאוד במשחק.

 

בר אהרוני מנסה לשמור על הכדור מול יהונתן זדה (איתן ידגר)

 

במחצית מאמן הכח, חיים סירוטקין, הוציא את איתמר כהן החלש והכניס במקומו את בר אהרוני שעורר במעט את שחקני הכח. הכח ניסו ללחוץ על שער נורדיה והגיעו למספר חצאי הזדמנויות. נורדיה מצידה יצאה להתקפות מתפרצות מאורגנות יפה. בדקה ה-70 נורדיה עולה על הלוח לאחר שאופיר עמרן בעט לשער הכדור, פגע באחד משחקני הכח והגיע היישר לאביתר ברוכיאן שבעט מתוך הרחבה, 1-0 לנורדיה. 

 

אביתר ברוכיאן כובש וחוגג עם קבוצתו ומאמנו (אתן ידגר)

 

לאחר השער הכח ניסו בכל הכל להשוות וחמש דקות לסיום, סער קלדרון מוריד יפה לניסים אליהו שבועט ליד הקורה, יפה אבל לא מספיק. שתי דקות לאחר מכן שגיב סולומון מרים ורפי עמוס נוגח ליד הקורה. הכח לא מצליחה לאזן את התוצאה ויורדת מנוצחת.

 

רפי עמוס לא הצליח לאזן את התוצאה (איתן ידגר)

 

ציון זקן הקפטן של נורדיה לאחר הניצחון: "יש לנו קבוצה טובה, שילוב טוב של צעירים וותיקים. ידענו שהכח זאת קבוצה ממש טובה עם נסיון בליגה, והוכנו שאנחנו לא פראיירים. שלטנו בחצי הראשון והם לא הגיעו למצבים מיוחדים. הם לא שיחקו טוב אבל יש להם קבוצה טובה".  

 

אופיר עמרן אמר לאחר הניצחון: "שבוע שעבר לא היה לנו מחץ במשחק אז השבוע לקחתי על עצמי להצטרף יותר בחלק ההתקפי. שמח שלקחתי חלק בשער ואני שמח על הניצחון. אנחנו ניצור לעצמו מטרות ממשחק למשחק. יש לנו אחלה קהל ואני שמח שהם באים ונקווה שיבואו יותר".

 

עמית ברבש היה קונה תיקו, אך מרוצה מהניצחון (איתן ידגר)

 

מאמן נורדיה עמית ברבש אמר בסיום המשחק: "משחק מאוד קשה. הכח קבוצה שמשחקת כדורגל אך ידענו לבוא מוכנים. אני חושב שבחצי הראשון הגענו לשני מצבים והם לא הגיעו לשום מצב. תיקו היה מעולה לי לפני המשחק. הכח ממש התאבדו על המגרש כולם עולים וכולם תוקפים, וזה היתרון לתפוס אותם בהתקפות מתפרצות וגם מסודרות. תיקו היה משקף יותר אבל אני שמח שניצחנו. זה ניצחון שמגיע לקהל ולכל המערכת".

 

מאמן המפסידה חיים סירוטקין: "שיחקנו טוב, בחצי השני יצאנו וחטפנו גול. כל הכבוד להם, זה הכדורגל. התחלות קשות צריך לדעת להתחיל טוב".

 

שני הקהלים תמכו בקבוצתם (איתן ידגר)

 

לסיכום: הכח ר"ג לא נראים טוב וכנראה שלא התחברו כי הם עדיין לא דומים לשיטה שחיים סירוטקין כל כך אוהב בקבוצה שלו. הכח מנסים בכל התקפה להגיע למצב עם הרבה הרמות לרחבה, למרות שאין להם מי שיסיים. בעבר היינו רגילים לראות את הקבוצות של סירוטקין מניעות כדור מרגל לרגל עד שהקבוצות היריבות היו נופלות מהרגליים. היום השחקנים שלו לא מבצעים את מה שהוא אוהב וככה הם לא יגיעו לכלום. אולי אני טועה אבל אם הכח יפסידו במשחק הבא, העונה יכולה להסתיים להם עוד לפני המחזור החמישי... נורדיה? תענוג לראות את הקהל הגדול והמעודד שלהם. הקבוצה עצמה עמדה טוב על המגרש וסגרה את הכח יפה. מעניין יהיה לראות אותם יוזמים ולא רק מתגוננים. אבל ללא ספק הם הוסיפו הרבה צבע לליגה. אולי הם הקהל הכי טוב בליגה...

שחקני נורדיה חוגגים יחד עם הקהל בסיום המשחק (איתן ידגר)

אוהדי נורדיה דחפו את קבוצתם לניצחון (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות