הברק הכה פעמיים: רובי מנצחת את קרית אתא 1-2

״רובי שפירא״ אירחה אתמול לראשונה במגרשה הביתי העונה בנשר את דרבי הקריות, המחצית הראשונה הייתה שייכת לשחקניו של אורן פלאש שגם ירדו ביתרון של שער עם סיום המחצית, אך המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי והיא שייכת לשחקן אחד, ברק דניאל, שחזר אחרי הרחקה מהעונה שעברה וכבש פעמיים בדרך לניצחון השני העונה של קבוצתו

  • על ידי: רועי סימוני
  • 16-09-2017
  • 14:54

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (מאור אלקסלסי)

 

המחזור השני בליגה א׳ צפון זימן דרבי קריות, כאשר ״רובי שפירא״ חיפה אירחה במגרשה הביתי החדש בנשר את עירוני קרית אתא, האדומים שהגיעו אחרי ניצחון בשבוע שעבר קיוו לנצח מול הקהל הגדול שלהם ולהמשיך להידבק לחבורת הצמרת, מי שחזר מהרחקה מהעונה שעברה הוא ברק דניאל שכל כך היה חסר ל״רובי״, מנגד קרית אתא שרשמה תיקו ביתי בשבוע שעבר ואף יצאה מקופחת רצו לנצח את המשחק בכדי לצבור ביטחון להמשך העונה.

 

אוהדי רובי שפירא הגיעו לתמוך בנוכחות יפה (מאור אלקסלסי)

 

דניאל ברק חוזר לאחר הרחקה ארוכה (מאור אלקסלסי)

 

כ-500 אוהדים אדומים נלהבים סיפקו תצוגת עידוד נפלאה ביציעים, המחצית הראשונה נפתחה בגישושים ע״י שני הקבוצות שניסו להשתלט במהירות על מרכז השדה במטרה לכבוש שער מהיר אך ללא הזדמנויות מיוחדות, דווקא כאשר היה נדמה שהאדומים משתלטים על המשחק קרית אתא היא זאת שהצליחה לעלות ראשונה על לוח התוצאות. בדקה ה-45 נשרק כדור חופשי לזכותה של הקבוצה האורחת ומי שלקח את הבעיטה הוא מוסא שעבאן שבעט לא חזק אך מדויק וקבע 1-0 לקרית אתא, והחסיר כמה פעימות מליבם של אנשי ״רובי״ שירדו למחצית בפיגור של שער.

 

שחקני קרית אתא חוגגים את שער היתרון (מאור אלקסלסי)

 

אורן פלאש יכול להיות מרוצה שלמרות מחצית די חלשה של קבוצתו הם יורדים ביתרון, עודד קוטר מבין שאסור לו להפסיד במשחקו הביתי הראשון.

 

שני המאמנים, אחד מרוצה אחד פחות... אך לא להרבה זמן (מאור אלקסלסי)

 

למרות החום הכבד ששרר אתמול, כנראה שבמחצית עודד קוטר שטף את שחקניו שיצאו מתוך לוע של תותח עם פתיחת המחצית השנייה, וכבר אחרי דקה אחת בלבד שיתוף פעולה נהדר בין אלון בוזרגי לברק דניאל משאיר את האחרון לבד מול מתן זלמנוביץ וקובע שוויון 1-1 עם פתיחת המחצית השנייה.

 

אלון בוזורגי ודניאל ברק חוגגים את שער השוויון (מאור אלקסלסי)

 

לאחר שער השוויון רק קבוצה אחת נראתה על המגרש האדומים שיחקו מסודר מרגל לרגל בניצוחו של ברק דניאל שפשוט רקד על המגרש ורק כמה הצלות נהדרות של שוער האורחת השאירו את התוצאה כך, בדקה ה-62 קרב קפטנים ברחבה של קרית אתא כאשר יוחאי כהן הכשיל את אור שלזינגר, והשופט הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים. דניאל ברק (מי אם לא הוא) ניגש לבעוט וגם כבש וקבע מהפך מושלם וצמד אישי 2-1 לרובי האדומים בטירוף.

 

דניאל ברק מדייק מהנקודה הלבנה ורץ לחגוג (מאור אלקסלסי)

 

לאחר היתרון ברובי המשיכו לשלוט במשחק אך לא השכילו לכבוש עוד שער עד לסיום, אך למרות זאת הם רושמים ניצחון בית ראשון העונה ושומרים על מאזן מושלם , קרית אתא יכולה להצטער על כך שלא השכילה לחלץ לפחות תיקו לאחר שהובילו כבר בסמוך לסיום המחצית הראשונה. 

 

יוחאי כהן רוצה להשיג את הניצחון הראשון העונה (מאור אלקסלסי)

 

קפטן קרית אתא יוחאי כהן אמר בסיום המשחק: ״המשחק היום היה מחולק לשניים, במחצית הראשונה למרות יכולת לא טובה של הקבוצות הצלחנו לעלות ליתרון לקראת סיום המחצית הראשונה ולא ידענו לשמור על זה, במחצית השנייה רובי פתחו בלחץ וכבשו שער מהיר וזה עזר להם להשתלט על המשחק וגם לנצח אני מקווה שנדע לתקן כבר במשחק הבא ונשיג את הניצחון הראשון שלנו העונה״.

 

כמה שהוא היה חסר ל״רובי״ ברק דניאל (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חסר לנו חלוץ (יוסי 16-09-2017, 21:24)
    להביא את משה בן לולו מייד לרובי שפירא