עידו קרן מארח את רועי סימוני: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 3

אחרי מחזור שני סוער עם משחק שהבטיח וגם קיים, שלוש קבוצות שנותרו עם מאזן מושלם לאחר שני משחקים. לאחר שהובס בשבוע שעבר ע״י אבו זידאן שפגע בשלושה משחקים בינגו, בחר עידו לארח את חברו הטוב רועי סימוני... האם עידו יצליח להחזיר את הכבוד האבוד..? האם בטבריה יטעמו את הניצחון הראשון העונה? והאם''רובי'', איכסל וכפר כנא ימשיכו במומנטום ויישארו בלתי מנוצחות..?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-09-2017
  • 19:30

שלום לכולם!

מחזור שני עבר חלף לו והתמונה מתחילה להתבהר לגבי הצמרת והתחתית... יחד עם זאת ישנן לא מעט מסקנות ותובנות כדלקמן:

1. הפועל הרצליה התגלתה כקבוצה פראיירית, להוביל 1-0 בחוץ עד הדקה ה-90 ולא לנצח משחק כה חשוב, זה יותר להפסיד שתי נקודות מאשר להרוויח נקודה.

2. בצור שלום הבינו שחייבים לקחת נקודות בבית אז ניסן רביבו הופיע כאשר הוא כבש וגם בישל.

3. במשחק העונה הפועל איכסל הוכיחה עליונות מעל הליגה, וללא ספק אם צריך להמר כבר היום מי תעלה בסיום העונה לליגה הלאומית זוהי קבוצתו של אבי סבג.

4. במגדל העמק אני מקווה ששלחו פרחים לאביב כהן ולא בגלל ראש השנה, אלא על מהפך תוך 3 דקות, שהקנה לקבוצתו של קובי דנינו ניצחון ראשון העונה וגם המון חומר למחשבה.

5. באסי גלבוע חגגו ממוחמד עד מוחמד, כשפודי וקונאתי מסדרים למוריס אוזן את ניצחונו הראשון העונה. 

6. בבית שאן יכולים לבכות על ההחמצות הרבות במשחק מול הפועל כפר כנא, שמנגד גם במשחק לא גדול שלה אבל עם הרבה הקרבה ותוכנית משחק של מאמנם פאיד חסון, לוקחים 3 נקודות ונותרים עם מאזן מושלם.

7. בדרבי של המגזר שהבטיח וגם קיים, החלוץ בר שם טוב שחזר מפציעה כבש צמד שהקנה לקבוצתו ניצחון והרבה שקט להמשך.

8. ״רובי״ ניצחו בקרב חפירות קשה בדרבי הקריות, במשחק די פושר עם מחצית שנייה מצוינת שלהם.

 

המחזור ה-3 יתקיים ביום שלישי, ובוא נראה מי תזכה להגיד פעמיים כי טוב יוצאים לדרך... ניחוש נכון = 5 נקודות, בינגו = 10 נקודות.

 

מתחילים:

מכבי קרית אתא - הפועל שפרעם

רועי - קרית אתא שמחפשת ניצחון ראשון העונה, לאחר תיקו והפסד במחזורים הקודמים מול השכנה משפרעם שנראית כיורדת הבטוחה לליגה ב׳ היא גם תנצח. ההימור שלי: 2-0 לקרית אתא. 

עידו - שפרעם מגיעים מפורקים, והדברים רחוקים ממה שדמיינו בקיץ, בקרית אתא מאוכזבים מההפסד אך בבית חייבים לנצח. ההימור שלי: 1-2 לקרית אתא.

 

הפועל בית שאן - מ.ס טירה

רועי - משחק בית שלישי רצוף לקבוצתו של איתן טייב מול הקהל הנפלא שלה, אחרי שהפסידו בשבוע שעבר נגד כפר כנא בבית, מול טירה שהפכה למסננת של הליגה אין סיכוי שזה יקרה. ההימור שלי: 3-0 בית שאן (צגאי ולאוטה יכבשו).

עידו - בבית שאן בוכים על הפסד בשישי נגד כפר כנא, אך הם לא היו יכולים לקבל מתנה לחג יותר טובה מטירה ששומרת על רצף ההפסדים והמורחקים. ההימור שלי: 0-4 לבית שאן.

 

הפועל בית שאן קיבלה יריבה בהזמנה (אביב עובדיה)

 

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל כפר כנא

רועי - באקה שהפסידו בדקות הסיום במשחקם האחרון, ירצו לחזור למסלול הניצחונות בבית, מנגד כפר כנא שרושמת שני ניצחונות רצופים תרצה להמשיך במומנטום החיובי. ההימור שלי: 1-1.

עידו - בבאקה נחתו מהר לקרקע ואולי טוב שכך, כי גם רונן ויינשטיין שהוא מאמן מצוין לא יכול לעשות קסמים בטווח כה קצר, עדיין חסרים לקבוצה מספר שחקנים ומולם תשחק המובילה הפועל כפר כנא שמגיעה במאזן מושלם ותרצה להמשיך אותו, לדעתי מחר זה ייעצר. ההימור שלי: 1-2 לבאקה.

 

תומר שריקי יצליח להנחיל לכפר כנא הפסד ראשון? (אלעד שומינוב)

 

מכבי דליה - הפועל מגדל העמק

רועי - שתי קבוצות שמחפשות לברוח מהתחתית מהר ככל האפשר, מגדל העמק שניצחו בדקה ה-90 בשישי ירצו לנצח, בדליה שהפסידו בשבוע שעבר ירצו לחזור למסלול הניצחונות. ההימור שלי: תיקו 0-0.

עידו - זהו משחק ששתי הקבוצות ירצו לא להפסיד מאשר לנצח. ההימור שלי: תיקו 1-1. 

 

הפועל איכסל - הפועל ירושלים

רועי - אחרי הניצחון במשחק העונה בשבוע שעבר, בו הוכיחה קבוצתו של אבי סבג כי היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה, היא תפגוש את הפועל ירושלים שעושה רושם שעדיין לא הגיעה לליגה. אני הייתי לוקח את המשחק הזה כמוקש עם הרבה הפתעות. ההימור שלי: תיקו 1-1.

עידו - ראש השנה בפתח ובמשחק הזה נראה לי ששחקניו של אבי סבג יאכילו את שחקני הפועל ירושלים תפוח בדבש, לפני שבועיים ההימור שלי יכול היה להיות אחרת, השבוע זה יהיה קל. ההימור שלי: 0-3 לאיכסל.

 

מועמר קראקה, יחגוג גם מול הפועל י-ם? (אבי רביבו)

 

מכבי צור שלום - עירוני טבריה

רועי - משחק של להיות או לחדול עבור קבוצתו של אילן סוויסה, שרושמת שני הפסדים רצופים מתחילת העונה. במגרש הקטן בצור שלום זה לא יהיה קל אבל כדי לחגוג את ראש השנה כראש ולא כזנב הם ינצחו ויצאו לדרך חדשה, כאשר שלום עקיבא כובש את שערו הראשון העונה. ההימור שלי: 2-0 לטבריה.

עידו - טבריה מגיעים למשחק לחוצים מאוד, ובמגרש בצור שלום יהיה להם קשה מאוד. זה המגרש הגרוע ביותר עבורם לשחק, מה שיצטרך לנצח עבורם מחר את המשחק זה רק לב ונשמה ולא פוזות של גלאקטיקוס. בטבריה יצטרכו את הבלם עידן ויצמן בכושר שאפיין אותו בעונה שעברה. ההימור שלי: 2-1 לטבריה.

 

להיות או לחדול? אילן סוויסה חייב ניצחון (רועי סימוני)

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל אסי גלבוע 

רועי - משחק בין שתי קבוצות שניצחו במחזור האחרון, וגם שני מאמנים צעירים שהיו שחקנים גדולים בעבר, אף אחד מהם לא יהיה עצוב במקרה של תיקו. ההימור שלי: 1-1.

עידו - אחד המשחקים הכי מעניינים של המחזור בין שתי קבוצות טובות, לדעתי יהיה משחק שקול. ההימור שלי: 1-2 לאום אל פאחם.

 

דניאל ברק רוצה לסיים את השנה בצורה טובה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה - ״רובי שפירא״ חיפה

רועי - ללא ספק משחק המחזור, הפתעת העונה עד כה הרצליה, מארחת את ״רובי״ אחת המועמדות להשיג את כרטיס העלייה. ארז בנודיס כבר ניצח מועמדת אחרת ומול ״רובי״ זה יהיה לא פשוט אך אפשרי. ההימור שלי: תיקו 1-1.

עידו - משחק פתוח ושקול בין שתי קבוצות דומות שאוהבות לשחק כדורגל נאה, מחר אני רואה משחק צמוד אך לדעתי יגמר בתיקו. ההימור שלי: תיקו 1-1.

עידו קרן מארח את רועי סימוני: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 3

הוסף תגובה
תגובות
  1. זוהר תתכונן יגאל אלקסלסי מכין הפתעה (צור שלום באים לתת בראש 18-09-2017, 21:19)
    צור שלום מחר כולם ביציע
  2. צור שלום (שמוליק 19-09-2017, 05:28)
    היום מנצחים את טבריה לא יעזור כלום
  3. צור שלום (שמוליק 19-09-2017, 05:38)
    היום מנצחים את טבריה לא יעזור כלום
  4. צור שלום (שמוליק 19-09-2017, 05:38)
    היום מנצחים את טבריה לא יעזור כלום