עשו להם בית ספר: 1-2 להרצליה על ״רובי שפירא״ חיפה

הפועל הרצליה אירחה את ״רובי שפירא״ למשחק המסקרן של המחזור וניצחה אותה בתוצאה 1-2. קבוצתו של ארז בנודיס שיחקה מצוין עם התקפות מתפרצות קטלניות, מנגד קבוצתו של עודד קוטר נראתה אנמית לחלוטין, ושער יפהפה של סעיד דיאב מ-22 מטרים רק צימק את התוצאה. בשבוע הבא רובי תארח את הפועל איכסל... ביכולת כזאת זה לא יספיק להם...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 20-09-2017
  • 08:40

הפועל הרצליה אירחה למשחק המסקרן של המחזור ה-3 בליגה א׳ צפון את ״רובי שפירא״ חיפה, שהגיעה במומנטום מצוין לאחר שני ניצחונות במחזורים הראשונים של העונה, בתקווה לחזור עם ניצחון שישאיר אותה עם מאזן מושלם. עודד קוטר קיבל תוספת כח משמעותית בדמותו של יוני אוחיון המצוין שגם פתח בהרכב, מנגד בהרצליה שעדיין כואבים את שער השוויון שספגו בדקה ה-90 בשישי האחרון נגד הפועל ירושלים, רצו להוכיח שהמקום של קבוצתו של ארז בנודיס הוא בצמרת הגבוהה העונה.

 

ארז בנודיס, יוביל את הרצליה לפלייאוף העליון (דן יידוב)

 

300 צופים הגיעו לאצטדיון העירוני בהרצליה בכדי לצפות במשחק המסקרן הזה, שאותו הוציא לדרך השופט יואב מזרחי (טוב מאוד), כשכבר מן הפתיחה היה ניתן לראות כי הרצליה מנסה לגנוב גול מהיר ע״י ההתקפות המתפרצות הקטלניות שלה, בעוד רובי מחפשת את הנעת הכדור המסודרת בכדי למצוא את השער של הקבוצה המארחת. 8 דקות למן הפתיחה, סעיד דיאב חוטף כדור להגנת הרצליה, ספק מגביה, ספק בועט, אך הכדור פוגע במשקוף ויוצא החוצה. ההזדמנות ראשונה במשחק שייכת לקבוצה האורחת מחיפה.

רובי מתחילה להיכנס למשחק, ובדקה ה-12 יצאה להתקפה מתפרצת מצוינת, יוני אוחיון חוטף כדור ומתקדם עד לרחבת ה-16, מי שמגיע מאחור הוא דניאל ברק שמקבל את הכדור בועט מצוין אך שניר דורי הודף נהדר והחוצה.

 

הדקות חולפות ובהרצליה מבינים שהשד הוא לא נורא כל כך, בדקה ב-17 קילבנו התקפה מצוינות של הפועל הרצליה, כדור עומק נהדר של גל פורת מוצא את סתיו בן אהרון לבד מול זיסקינד אך זינוק נהדר של השוער מונע שער בטוח, מי שמגיע אל הכדור החוזר הוא עמית שפירא שנותר לבד ומול שער חשוף קובע 1-0 להרצליה שמהמם את ״רובי״.

 

לאחר שער היתרון רק קבוצתו של ארז בנודיס הייתה על המגרש והמשיכה בהתקפות מתפרצות מסוכנות לחפש את שערו של חיים זיסקינד, אומנם היא לא הצליחה לכבוש עוד שער, אבל זה הספיק להם עד למחצית בכדי לרדת עם יתרון של 0-1 מצוין. ברובי, עודד קוטר יצטרך למצוא את הנוסחה לעצור את ההתקפות המתפרצות של הרצליה ולראות כיצד קבוצתו מתחילה לשחק כדורגל.

 

פתיחת המחצית השניה הייתה שייכת כולה לקבוצה הביתית, שהמשיכה את הלחץ מהמחצית הראשונה כאשר קבוצתו של עודד קוטר ניראת אנמית לחלוטין. בדקה ה-53 דור חי חמו מקבל כדור על סף הרחבה בועט חזק ושטוח, כאשר היה ניראה שזיסקינד קולט, הכדור נכנס פנימה וקובע 2-0 מוצדק לחלוטין להרצליה.

 

הרצליה מורידה את הרגל מהגז ומחפשת לשמור בבטחה על היתרון שלה, אך בדקה ה-61 ובניגוד גמור למהלך המשחק, כדור שמוגבה לתוך הרחבה ומורחק ע״י הגנת הרצליה מגיע עד לסעיד דיאב, שבועט פצצה מ-22 מטר לבין חיבורי הקורות של שניר דורי שלא זז וקובע 2-1. המשחק נרגע כשהרצליה מחפשת לשמור על התוצאה, וברובי לא מצליחים לייצר התקפות מסוכנות. האירוע המעניין במחצית השניה עד כה היה כאשר התקפה מתפרצת של רובי בדקה ה-83, הביאה להרחקתו של בלם הרצליה ברקוביץ שמשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים עד לסיום המשחק.

 

גם כאשר הרצליה נותרה ב-10 שחקנים ״רובי שפירא״ לא סיכנה את השער ורושמת את הפסדה הראשון העונה, בשבוע הבא רובי תפגוש את המוליכה הפועל איכסל שמגיעה במומנטום מצוין וביכולת שהקבוצה הציגה אתמול זאת תהיה משימה בלתי אפשרית עבורה.
הרצליה משיגה ניצחון חשוב מאוד שמקרב אותה לצמרת הגבוהה, ומראה לכולם כי ארז בנודיס בנה קבוצה לתפארת ועשה בית ספר לעודד קוטר, אין ספק שהרצליה תדבר העונה חזק מאוד בצמרת הגבוהה.

 

עודד קוטר צריך להרים את קבוצתו לקראת משחק העונה בשבוע הבא מול איכסל (מאור אלקסלסי)

 

ארז בנודיס אמר לאחר הניצחון: ״באנו מאוד מוכנים ומפוקסים למשחק. השחקנים היו מאוכזבים מהמשחק האחרון שהפסדנו בו נקודות בדקות הסיום, ידענו את מי לסגור היום. ״רובי״ היא קבוצה מצוינת וזה היה חשוב לנו לנצח את המשחק הזה, אבל לא צריך לצאת בחגיגות, אנחנו בסה״כ במחזור ה-3 והליגה עוד ארוכה. חשוב לנו להמשיך ולצבור כמה שיותר נקודות להמשך הדרך. יש לנו קבוצה צעירה ומוכשרת שתמשיך להתחבר ממשחק למשחק. אני רוצה לאחל לכולם חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל ורק בשורות טובות״.

 

שחקן ״ברובי שפירא״ אמר: ״הרצליה עשו לנו היום בית ספר, אנחנו פשוט לא הופענו למשחק ושום דבר לא עבד אצלנו.. אבל אם נהיה כנים ואמיתיים גם במשחקים הקודמים בהם ניצחנו, הצגנו יכולת חלשה. אני מקווה שבמשחקים הבאים נדע להשתפר כי בשבוע הבא מחכה לנו הפועל איכסל וביכולת הזאת זה לא יספיק לנו לכלום״.

שחקני הקבוצות חוגגים (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ארז בנודיס ה ה התותח (לאון 20-09-2017, 10:17)
    שאפו שאפו הרצליה תמשיכו ככה אין על הצניעות של המאמן איש ענו וצנוע בזכות עצמו מגיע לו להגיע למרחקים שנה טובה ומתוקה אמןןןן
  2. באמת מפתיע מאמן מצוין בהצלחה (ששון 20-09-2017, 11:28)
  3. תחטפו את רן בן שמעון. הוא פנוי (דין 20-09-2017, 15:38)
    חלוץ מעולה כפר קאסם משחררים אותו. גולר ענק שחקן גבוה נוגח מעולה
  4. אייל גולן תאכל תכובע (יובל 21-09-2017, 13:24)
    העדפתה את ניסן החלש על ארז המצוין שהעלה אותך ליגה אם תקציב יותר נמוך משל כפר שלם וכפר קאסם . לא יכולתה לראות שארז לא סופר אותך . תמשיך להתערב לניסן נראה מתי המערכת יחסים תעלה על סרטון .