דודו חלף התפטר מהפועל הוד השרון

דודו חלף, מאמנה של הוד השרון, הקבוצה שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים בליגה, התפטר מתפקידו לאחר שהנהלת הקבוצה לא הסכימה לשינויים אותם דרש בסגל בשחקנים. דודו בתגובה: "אני מתפטר מהקבוצה מכיוון שאני יודע מה צריך כדי להוציא את הקבוצה מהמצב שנקלענו. הנהלת הקבוצה לא רוצה לעשות את השינוי ולכן החלטתי להתפטר. שיהיה להם בהצלחה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-09-2017
  • 22:26

שאלנו את דודו, האם זה סופי מבחינתו או שיש סיכוי שיחזור בו?

"כן. זה סופי. אני אחזיק אצבעות לקבוצה שתצליח ואין מאמן שעוזב קבוצה וירצה שהקבוצה בה עבד תצליח כמוני. זה כואב אבל גם אני צריך לחשוב על עצמי ועל זה שאני רוצה ליהנות. יש לי כרגע שקט בראש וזמן לחשוב וזה הכי חשוב. בימים הקרובים בטוח יהיו שינויים בקבוצות ולצערי מאמנים כמוני ישלמו את המחיר. אני ארצה לחזור והכי טוב בשבילי שכמה שיותר רחוק יהיה מתוק בשבילי ובשביל הקריירה שלי שאולי אשקם אותה מחדש״.

 

עוד מוסיף דודו: ״ההנהלה החליטה שהיא אינה רוצה לעשות שינויים בסגל אז הבנתי שככה זה לא בשבילי. אני מודה שטעיתי לגבי מספר שחקנים, אני רוצה לעשות שינויים וכמה שיותר מהר והם לא ממהרים, אז עדיף להיפרד ועכשיו״.

דודו חלף, "אם ההנהלה לא נותנת לי לעשות שינוי, אין לי מה להמשיך" צילום: יוסי סוריק

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלף התחלף חחח (מני 21-09-2017, 11:07)
  2. דודו חלף (כהן 21-09-2017, 12:06)
    חלף עם הרוח
  3. דודו חלף (כהן 21-09-2017, 13:11)
    חלף עם הרוח
  4. כישלון ההנהלה (אוהד 21-09-2017, 17:57)
    ההנהלה טעתה בכל. החזירה מאמן שהתפטר בגלל כישלון בשנה שעברה. החתימה שחקנים לא מתאימים. התוצאה -אין קבוצה,אין שיטה,הכל מקרי.. טוב עשה דודו שהתפטר.אולי זה יציל את הקבוצה שהוא ועזרא בנו. אולי יש מקום להחליף את ההנהלה.
  5. פעם ראשונה שכאב לי על קבוצה ושחקנים שקיבלו משעריים בראש. (שערוק בדם 21-09-2017, 19:04)
    למרות שלפני שתי עונות הקבוצה הזו ניסתה לחבל בעליה של שעריים ללאומית בבזבוז זמן מוגזם וקיבלו גול מתנה של בובליל שהרים רגל מכדור מתגלגל כדי שיכנס או אולי חשב שהכדור יוצא בחוץ. בסוף המשחק הזה הסתיים הכי יפה בעולם שבתוספת הזמן הקיצונית עקב התנהגות בלתי ספורטיבית של הוד השרון אבי מלכה מקצה השמאלי של הרחבה בעט בשמאל כדור אדיר ומסובב לחיבור הרחוק שהיה נדמה שיד אלוהים נגעה בו.