ליגה א' דרום: תמונת מצב

לרגל ראש השנה נעצור ונעשה לכם סדר בליגה א' דרום... אחרי 3 מחזורים אנחנו כבר רואים איך כל קבוצה נבנתה ולכן נחווה דעה... הפעם סוכן השחקנים הצעיר והמבטיח אורן יחזקאל, שמסתובב במגרשי הליגה הלאומית וליגה א', יחווה דעה

  • על ידי: אורן יחזקאל
  • 23-09-2017
  • 09:50

סקציה נס ציונה - השקט של המועדון שזה, גם ההנהלה וגם המאמן יביאו לעלייה בסוף העונה, העומק של הסגל ביחד עם התלכיד הוא מצוין. לפי דעתי הסקציה תחגוג עלייה, אומנם זה לא יהיה קל אבל כשמנצחים, גם ביכולת לא משכנעת זה מתכון לעלייה, במקרה הכי גרוע יביאו עוד שחקן משמעותי בינואר.

 

השקט של המועדון מנס ציונה יביא אותם לליגה הלאומית? (איתן ידגר)

 

מ.ס. כפר קאסם - הקבוצה הכי דומיננטית בליגה, עם הקהל המדהים, הולכת לעבור עונה לא פשוטה. בקבוצה חייבים לתת לשי מאור לעבוד, כי הוא יודע את העבודה, ברגע שמשהו תקוע חייבים לשנות. בכפר קאסם אין ימי חסד ורוצים ניצחונות כאן ועכשיו, בשביל זה צריך לתת לשי מאור את המפתחות לשנות מה שהוא רוצה. אסור לשכוח שהשחקנים שהגיעו למרחק של שער אחד מעליית ליגה, אלה אותם שחקנים שסיימו עונה מאכזבת במקום החמישי, 20 נקודות מהמקום הראשון. לטעמי הסגל לא מספיק טוב לעלייה וחייבים לתת לשי מאור את המפתחות והשקט לשנות ולהביא חיזוק. מקום צפוי בסיום העונה: 2-5.

 

צריכים לתת לשי מאור לעבוד בשקט (מני בן ארי)

 

הכח רמת גן - סימן שאלה גדול סביב הקבוצה. חיים סירוטקין מחזיק את חדר ההלבשה הכי קשה בליגה, וכל עוד הוא יצליח בזה הוא גם ינצח, כי חומר השחקנים שם מצוין. חיים פתח בצליעה אבל ברור לכולם שהכח תהיה בפלייאוף, לטעמי כרגע לא יעלו מהמקום הראשון. מקום צפוי בסיום העונה:  2-5.

 

מכבי יבנה - אם יש קבוצה שיכולה לתת פייט עד הסוף ולעלות ליגה זו מכבי יבנה. חיים אזולאי ואלי כהן בנו קבוצה נהדרת. יש שילוב של צעירים וותיקים מצוינים, לטעמי הסגל שלהם נבנה הכי נכון עם השינויים שהם עשו. אם השחקנים הוותיקים ישימו את האגו שלהם בצד, וייתנו לאלי כהן לעבוד זה יכול להיגמר בעלייה. בכל מקרה בפלייאוף הם יהיו , ואל תופתעו אם גורמזנו יהיה שם בינואר. מקום צפוי בסיום העונה: 2-5.

 

שרון גורמזנו, יחזור למדים הצהובים? (מני בן ארי)

 

מ.ס. דימונה - האמת מבחינתי אכזבה, אהוד כחילה מאמן מעולה והסגל שם מדהים. הבעיה זה חדר ההלבשה והאגו שלהם, ברגע שיש כמה שחקנים שמייאשים את אותו תפקיד, אז חדר ההלבשה נפגע וכשזה קורה אין סיכוי לנצח, לטעמי הם יהיו בפלייאוף בסופו של דבר אבל ציפיתי ליותר. פיראס עוואד, ליאל זגורי, טסאו, ברדה, אסולין ושבתאי, ברגע שחלקם יושבים על הספסל אתה יורה לעצמך ברגל. מחליפים צריכים להיות שחקנים שיודעים את המעמד שלהם ובמקרה הזה האגו של השחקנים יפגע במועדון. כחילה צריך להחליט מי הפייבוריטים שלו וללכת איתם עד הסוף כי יש לו את בן אוזן וגרשומוב שאלה שני שחקנים מעל הרמה של הליגה הזאת. מקום צפוי בסיום העונה: 2-5.

 

'ירמיהו' חולון - בשקט בשקט מוסא בן חיים בנה קבוצה חזקה, לטעמי הם יסיימו באמצע ולא יאבקו בתחתית שזה כבר הישג מצוין לטעמי. אם לשחקנים של חולון יהיו 20 אחוז מהווינריות שהיה למאמן שלהם בתור שחקן, אז מצבם טוב.

 

מוסא בן חיים, ווינר אמיתי, גם בתור שחקן וגם בתור מאמן (מני בן ארי)

 

הפועל בקעת הירדן - המועדון שמבחינתי הוא חלום של כל שחקן, כסף בזמן, שקט תעשייתי לעבוד. הנאיביות במגרש חייבת להיפסק, השנה לא בשר ולא חלב, לא ייאבקו בתחתית ולא יהיו בצמרת, עונה שקטה מובטחת למופז !!!

 

הפועל כפר שלם - מקבלים 4 נותנים 3... לך תבין את כפר שלם. שוקי סידס מגיע לקבוצה שהתקציב קטן משמעותית יחסית לשנה שעברה. פלייאוף ייחשב הישג מצוין מבחינתו, השילוב של הצעירים (דסטה, אדיר רחמים ושאבי השוער) שם יכול להצליח, מצד שני ברגע ששחקנים בכירים לא מחויבים שלא יצפו לימים שקטים מאביחי ושוקי.

 

עירוני קרית גת - חיים לוי המאמן הכי אנדרייטד בליגה, ההישג שלו בשנה שעברה היה אדיר. עם כל הקושי בחודש האחרון, שחקנים לא באים לאימונים, כן באים לאימונים. אני מבטיח לכם קרית גת תתמודד על הפלייאוף העליון. השילוב של חיים לוי ודודו בן לולו היושב ראש מזכיר לי סיפור אהבה, אם דודו רוצה, קרית גת תהיה למעלה !

 

בית"ר כפר סבא - אחרי שנה שעברה שהסתבכו בתחתית אני צופה שנה שקטה למקסים סוסן, בתחתית הוא בטוח לא יהיה ולדעתי גם יכול להתגנב לפלייאוף העליון. נועם שוהם יודע מה זה לעבוד קשה והשחקנים צריכים להתאים את עצמם אליו.

 

נועם שוהם יסדר לכפ"ס עונה שקטה? (דן יידוב)

 

בית"ר נורדיה י-ם - שנה ראשונה בליגה היא תמיד לא קלה וניסיון הוא דבר שנרכש עם הזמן. עד עתה עמית ברבש עם ציון 10. אם לא יסתבכו בתחתית זו תהיה עונה נפלאה, פלייאוף עליון שווה אליפות .

 

עמית ברבש עם ציון 10 עד עכשיו (מני בן ארי)

 

מכבי שעריים - האמת ? טעיתי! וגדולה של אדם זה להודות בטעות. חשבתי שהם הראשונים שירדו ליגה ומסתבר שיש שם אנשים שעושים שיעורי בית. בינתיים חוויה לראות את הילדים שמשחקים שם ואת המאמן שמעמיד אותם.

 

מכבי 'קביליו' יפו - אהובת ליבי. עצם זה שרק עכשיו אני מזכיר את מכבי יפו בעצם מסמל הכל. קבוצה יקרה מאוד לליבי, מי שקרוב למועדון יודע שכל רגע שהייתי שם אנצור איתי. אבל אני שואל את עצמי וצובט את עצמי, למה הקהל לא מגיע ואני לא מבין. ההנהלה עושה דברים נהדרים, אין חובות, יש מחלקת נוער לתפארת, יש שחקנים צעירים מצוינים והמועדון עובד מסודר. אבל מה עם הקהל? מכבי יפו בלי קהל אין לה זכות קיום (שוב זו דעתי האישית). אני לא מונע מאינטרסים, זה המועדון אותו אני אוהד. מקצועית השנה עם כל הצער שבדבר, מכבי יפו תתמודד על הירידה כי יש לה את תקציב השחקנים הכי נמוך בליגה וזו עובדה. חייבים לתת לקרגולה את השקט כי הוא מאמן מצוין והוא ישאיר את הקבוצה בליגה. אם יעשו שינוי בעמדת המאמן זה יכול להיגמר באסון וירידת ליגה. גם אחרי הפסדים חייבים לתת שקט לקרגולה, כי הציפיות צריכות להיות תואמות לחומר השחקנים. ברגע שעדן אולירי יעבור להיות בלם ויקיר ארצי יקבל את המושכות במרכז המגרש גם הנקודות תתחלנה להגיע. (את שניהם אני לא מייצג ככה שאין לי אינטרס)

 

לתת לקרגולה את השקט גם לאחר הפסדים (דן יידוב)

 

הפועל מחנה יהודה - ברגע שאתה מביא מאמן תן לו לעבוד או אל תביא אותו. איציק שאקי ייאבק בתחתית עד המחזור האחרון והישארות תיחשב כהצלחה גדולה. הוא לא בנה את הקבוצה, הקבוצה חייבת  חיזוק בחלק האחורי אחרת ימצאו את עצמם עמוק בתחתית.

 

הפועל אזור - אזור השנה בנתה קבוצה של שחקנים מנוסים וחסונים, הניצחון שלהם השבוע הפתיע רבים אבל לא אותי. קובי כהן וגיל קיין הם אגוז קשה לפיצוח. בבית יוסי חכים לא ייאבד הרבה נקודות, יש לאזור שחקנים 'רעים' על המגרש, שחקנים  שיודעים להביא נקודות בכוח. תהיה להם עונה שקטה עם אופציה להתגנב לפלייאוף.

 

גילי קיין, אגוז קשה לפיצוח (מני בן ארי)

 

הפועל הוד השרון - כרגע נראית כיורדת הבטוחה אבל אל תספידו אותה כל כך מהר. יוסי שאבי ועזרא חלף ישנו ויעשו הרבה בשביל להישאר בליגה ואת שני השועלים האלה לא הייתי מספיד כל כך מהר. ייאבקו בתחתית עד המחזור האחרון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אורן, אתה מבין כדורגל (יפואי 23-09-2017, 10:24)
  2. שאפו אורן (ברק 23-09-2017, 10:31)
    יופי של סקירה , עניינית ומקצועית .
  3. לאתר גולר (קריית גתי 23-09-2017, 11:20)
    הסקירה הכי מעניינת שעשיתם. כל הכבוד אורן רואים שאתה מבין בכדורגל.
  4. יוםי של כתבה (אדם מילארד 23-09-2017, 11:40)
    מבין כדורגל יופי של כתבה
  5. אורו צודק רק אנחנו נעלה (רונן זיגרמן 23-09-2017, 11:41)
    נס ציונה עולה
  6. מכבי יפו הנהלה חלשה (אלפונסו 23-09-2017, 11:45)
    למה לא מחליפים הנהלה
  7. אורן עשיתה מהפך באישיות שאפו (אורן הפתעתה ובגדול חג שמח 23-09-2017, 11:53)
    אורן כתבה מקצועית ואובייקטיבית
  8. אורן עשיתה מהפך באישיות שאפו (אורן הפתעתה ובגדול חג שמח 23-09-2017, 11:53)
    אורן כתבה מקצועית ואובייקטיבית
  9. אורן עשיתה מהפך באישיות שאפו (אורן הפתעתה ובגדול חג שמח 23-09-2017, 11:53)
    אורן כתבה מקצועית ואובייקטיבית
  10. לפי מה שאתה אומר (אורן 23-09-2017, 13:06)
    לא צריך להחליף מאמנים, תנו שקט תנו שקט, יש מאמנים שלא לרמה של ליגה א ואל תנסה להתחנף
  11. צודק ב110% (דימונה 23-09-2017, 16:43)
    הבעיה היא שזו קבוצה מוכשרת עם שחקנים מצוינים שמגלים שכחילה לא מעביר אימונים, הם בהלם מהעובדה שקבוצה מושקעת כזו סובלת לזלזול וחוסר מקצועיות של המאמן שמשחק עם ההרכב כל שבת ,העסק לקראת פיצוץ מה עוד שהקהל של דימונה לא מעודד את שחקני הרכש למתלונן שאין דימונאים... מסקנה או שכל הרכש יעזוב כי הוא לא רצוי בדימונה או שיחליפו מאמן ויגיע מאמן אמיתי ולא עסקן
  12. כל הכבוד (אוהד יפו 23-09-2017, 18:43)
    אורן כל הכבוד . אוהבים אותך ביפו ועכשו יותר אתה אחד שלא יורק לבאר ויודע להחזיר אהבה
  13. כל הכבוד (אוהד יפו 23-09-2017, 18:43)
    אורן כל הכבוד . אוהבים אותך ביפו ועכשו יותר אתה אחד שלא יורק לבאר ויודע להחזיר אהבה
  14. נס ציונה לא עולה (המוכתר 23-09-2017, 22:10)
    הבטחה אישית ממני נס ציונה לא תעלה ,יבנה נראת יותר בשלה ושעריים עןד תסתום הרבה פיות,אין קבוצה בליגה שמתקרבת לרעב ולרעננות שיש בשעריים וכישרון לא חסר שם שחקנים יאכלו שם את השורשים של הדשא
  15. בתור אוהד שעריים הפתעת אותנו הפעם (לא אוהד רון) (שערוקי 23-09-2017, 22:38)
  16. אחלה סקירה כולם בפלייאוף (שערוקי 23-09-2017, 23:07)
  17. השחקן הכי טוב בליגה (איציק 23-09-2017, 23:53)
    מאי מזל הצעיר בן ה24 ממכבי קרית גת שחקן כנף מהיר חזק מושלם שמתאים לליגת העל ואתם עוד תשמעו עליו
  18. לאורן (אדם 24-09-2017, 08:17)
    אם אתה כל כך אוהב את יפו כמו שאתה כותב אז למה אתה לא עוזר להם בתור סוכן להחתים כמה שחקנים
  19. הצחקתם (הוגה דעות 24-09-2017, 14:47)
    סיכומים אחרי שעברנו כבר 3 מחזורים ונשארו רק 27...לא רציני