סיכום מחזור: נס ציונה יציבה, שעריים הפתעה, יפו אכזבה

המחזור השלישי בליגה א' דרום הסתיים, ונכון שאי אפשר כמובן לסכם את העונה או לצפות בכלל מה יהיה הלאה, אבל כבר עכשיו אפשר לראות מי הקבוצות שילחמו על העלייה, מי על הפלייאוף ומי תלחם נגד הירידה וגם: מי צפויה להיות ההפתעה הנעימה של העונה?

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-09-2017
  • 18:32

נס ציונה בשקט האופייני לה ובעיקר השקט האופייני של עופר טלספפה שעם הנסיון הרב שיש לו ובעיקר הרוגע שהוא מביא לקבוצה שלו, סופרת כבר שלושה ניצחונות משלושה משחקים, הקבוצה היחידה שמושלמת. אומנם הם לא מציגים יכולת גבוהה, אך עדיין יש להם הרבה פצועים אבל זה רק מחזק את הכוח והעוצמה שלהם.

 

הדבר הכי חשוב בתחילת עונה זה לנצח ולא משנה היכולת. ונס ציונה מוכיחה זאת ובגדול. היכולת תגיע עם המחזורים ובעיקר יחזרו הפצועים שיוסיפו להם הרבה כוח. מחנה יהודה? לא חדש לנו שהם אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון אבל קבוצה שפיטרה מאמן לפני תחילת העונה סביר להניח תקווה רק להישאר בליגה ונכון לרגע זה, הם נראים ככאלה שיוכלו לשרוד.

 

מי שנמצאת בכושר הכי טוב אולי, בעיקר בשני המחזורים האחרונים, זו מכבי יבנה שמביסה שבוע שני ברציפות, והפעם את ביתר כפ"ס שממש לא היוותה יריב ונכנעה 3:0. יבנה בנתה קבוצה חזקה ורואים שלאט לאט הם משתפרים ונכון לרגע זה הם נראים בכושר הכי טוב. כפ"ס? יש להם מאמן מהטובים בליגה בדמות נועם שוהם, שברור לכולם שהוא יידע מה לעשות ואת מי לשחרר כדי להביא את קבוצתו למקום הראוי לה.

 

אוהדי קביליו יפו. הפכו לקבוצה קטנה "בסך הכל יפו..."

 

מכבי יפו הובסה ע"י הכח ר"ג 3-1 , והאמת? זה לא מפתיע אף אחד. זה רק מראה לבולגרים את מה שאמרנו כל הפגרה, יפו העונה קבוצה חלשה, ומעבר להתלהבות של ילדים במשחק הגביע, לא ראינו כלום וגם לא ברור אם אפשר לראות מהם משהו בכלל. אורי קרגולה, אומנם מאמן צעיר ומוכשר, אבל העונה נראה שהוא נכשל ובגדול. אומנם לא סתם קרגולה התלבט לפני העונה האם לחתום לעונה נוספת במועדון ואולי כי הוא ציפה לקבל קבוצה יותר טובה ומשלא קיבל, הסכים להישאר במועדון, ועכשיו הכל מתפוצץ ליפואים בפנים. אחרי שלושה משחקים להיות עם נקודה אחת, ולהיות מובס פעמיים, זה קצת הרבה בשביל הקהל היפואי שרגיל לראות את קבוצתו בצמרת. בשנתיים האחרונות הקבוצה בירידה וחבל שהעונה הקבוצה הזאת תתמודד חזק על הירידה כי הקהל של יפו הוא גדול, ומגיע לו הרבה יותר. נקווה שמשיהו יתעורר ויקח את הקבוצה מהנהלה שכנראה לא מעניין אותה המצב של הקבוצה אחרת מזמן היו מציעים אותה למישהו אחר. ורק לזכור שלפני מספר חודשים הוצע להם ספונסר והם אפילו לא רצו להיפגש.

 

לגבי הכח, זה אומנם ניצחון גדול על יפו אבל כנראה לא צריך להסתנוור כי זה כולה מכבי יפו ולא נראה שניצחון על קבוצת תחתית צריך לסנוור את שחקני הכח שעדיין נמצאים רחוקים מהמקום הראשון.

 

מכבי יבנה. בכושר מעולה

 

מכבי שעריים הביסה את הוד השרון 3-0 וגרמה לפיטורים ראשונים בהוד השרון ובצדק. הוד השרון היתה חייבת זעזוע רציני. מקום כמו הוד השרון חייב קבוצה בחלק העליון של הטבלה וכמו שהקובצה נראית, ההחלטה שעמדה לנגד עיניה של ההנהלה היא או לפטר מאמן או לפטר 22 שחקנים. נקווה שידעו להביא מאמן בכיר שיוציא את הקבוצה ובעיקר ישחרר מספר שחקנים שלא מצדיקים את מקומם ומעמדם במועדון הנחמד. שעריים? הפתעת העונה ללא ספק. קבוצה שלא ברור כמה זמן התאמנה או החלה את האימונים, ללא מגרש ביתי ובעיקר לאחר ירידת ליגה שהייתה די ידועה מראש, הביאו שחקנים צעירים ומוכשרים שללא ספק הפתעת העונה רק נקווה שידעו לשמור על היציבות. ללא ספק שאפו ענק. ולרבים מאוהדי שעריים, מגיע לכם קבוצה חזקה. תהנו.

 

הפועל אזור מנצחת בדימונה ומוכיחה שבנו קבוצה מצוינת באזור. יוסי חכים מוכיח שהוא מאמן מצויין ורואים שהוא מאמן שיודע לבנות קבוצה בהתאם לתקציב שלו ולהצליח. לפני שנתיים בנו לו קבוצה חזקה, והביא אותם לפלייאוף. שנה שעברה תקציב נמוך, השאיר אותם כמו גדול בליגה. והעונה עושה רושם שבנו קבוצה שתתמודד על הפלייאוף העליון. לגבי דימונה זאת אכזבה גדולה להפסיד בבית אבל אהוד כחילה בנה קבוצה חזקה ששווה אזור על מקום בפלייאוף. לא קרה כלום הקבוצה הזאת תלחם על פלייאוף העונה.

 

האוהדים הטובים בליגה

 

קרית גת וחולון סיימו משחק רב שערים. מעבר להצגה לקהל אני חושב שזאת הפתעה שקרית גת מרובת הבעיות הכלכליות מצליחה לעמוד בכבוד מול הקבוצה המצוינת מחולון. חולון יכולה לראות אותה מאוכזבת מהתיקו למרות שתיקו בחוץ זה תוצאה טובה בליגה כל כך קשה.

 

נורדיה והקהל הנהדר הכי טוב בליגה ניצחה את בקעת הירדן, הרבה מאד אנשים אוהבים את נורדיה כי אוהבים לראות קהל ססגוני של מפסיק לעודד ולשיר לכל אורך המשחק וניצחון על בקעת הירדן זה תשובה שהקהל הגדול שלהם שמח לקבל לקראת החג. בקעת הירדן, למרות המחמאות שקיבלה במחזור הפתיחה, היא כבר עם שני הפסדים ומתקרבת לאזור המסוכן.

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק (ארמונד 24-09-2017, 18:46)
    צודק אוהד קרגולה נכשל בגדול ומכשיל גם את ההנהלה עדיף לו שיתפטר ויפה שעה אחת קודם
  2. לצערי אוהד רון צודק (חולה יפו 24-09-2017, 19:13)
    אם ההנהלה לא תבצע שינוי דחוף בכאדר נהיה שקועים עמוק צריך להתעורר ומהר כזו עונה ואין יותר אוהדים
  3. סמרטוט אוהד (סמרטוט אוהד 24-09-2017, 19:17)
  4. היה צפוי (שערוקי 24-09-2017, 19:25)
    שתחזור על 4 סמרטוט
  5. אוהד רון אתה מפרגן לשעריים? (כחול בנשמה 24-09-2017, 19:51)
  6. חרטטן (יפואי 24-09-2017, 20:03)
    לא 3-0, לא תבוסה שנייה. אתה ממציא עובדות וגונב דעת. לא היה משקיע כי אין משקיע. בוקלוק אתה ובוסך!
  7. כנסו (לאוהדי יפו 24-09-2017, 20:17)
    בעוד יומיים כל התמונה תתבהר במקרה של הפסד לבקעת הירדן המאמן יפנה את מקומו והקבוצה תצא לדרך חדשה
  8. אוהד רון לא מרגיש טוב נראה לי (שערוקי 24-09-2017, 20:21)
  9. כל הכבוד על הפירגון (אוהד כחול 24-09-2017, 20:41)
    מי שהולך עם שעריים תמיד מצליך
  10. שי שפיגל (פליפר 24-09-2017, 20:42)
    כל הכבוד לך שי אתה איש אשכולות יש לך יכולות ההשפעהשלך על הקבוצה היא עצומה תמשיך כך
  11. קרגולה חסין עד סוף העונה (אחד 24-09-2017, 21:09)
  12. יהיה קשה להיכנס לפלייאוף (ליגה קשה מאוד 24-09-2017, 21:59)
  13. קרכולה אתה אישיות אל תתייחס לטחפדןם (קרגולה אחד המאמנים הטובים בליגה יבלוט 24-09-2017, 23:50)
  14. יפו (דודו 25-09-2017, 08:43)
    כאומרים לכם אמת בפרצוף אבל אתם חברים של משיח שמיל ושאר ואורי בנה את הקבוצה והוא אשם שלא משחקים
  15. רון עמיקם (אזורניק 25-09-2017, 09:22)
    אתה והקבוצה העלובה שלך בדרך לליגה ב