ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-3 בחסות ל"זרוביץ"

המחזור השלישי בליגה א הסתיים, מחזור בו נס ציונה ממשיכים לנצח, הכח ר"ג ומכבי יבנה מתאוששות, ורק הוד השרון , מחנה יהודה ויפו עדיין ללא ניצחון. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...בחסות בר המסעדה השמייח ראשון לציון...

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-09-2017
  • 17:23

שוער:

רז רחמים (מכבי שעריים)

שוערה הצעיר של שעריים, הבן של אסי רחמים, הוכיח ומוכיח למן פתיחת העונה שגדל במשפחת רחמים דור המשך לשוערים ברמה גבוהה. השבוע מול הוד השרון הציל את קבוצתו מספר פעמים ואפליו במצבים בטוחים של אחד על אחד. שוער עם עתיד גדול לפנינו.

 

הגנה: 
גיא שמיר (מכבי שעריים)

שעריים בעוד משחק שלא סופגת, והרבה בזכות מגנה גיא שמיר שהשבוע תמך רבות בחלק ההתקפי של קבוצתו ואפילו בישל שני שערים לזכות קבוצתו ולמעשה היה מהבולטים בקבוצתו בניצחון מול הפועל הוד השרון.

 

אלכס בסוק (הפועל אזור) 
בלמה של אזור היה מצוין מבחינה הגנתית ולמעשה סגר ועצר את חלוצי דימונה מלכבוש, והיה חלק מרכזי בניצחון חוץ הנהדר של אזור. אלכס שמשחק עם הרבה שכל ונסיון ידע לנצל את זה ולמנוע מחלוצי דימונה לכבוש יותר משער אחד ולמעשה עזר מאד לקבוצתו לנצח.

 

(מני בן ארי)

 

טגניה דסה (הפועל כפר שלם)
בלמה של כפר שלם היה צמוד במשחק ליוני רביבו מכפר קאסם וממש שיתק אותו. דסה לא נתן ליוני שהוא שחקן מעל הליגה לגעת בכדור. היה ממש הצל שלו במגרש וכל מקום שרביבו היה דסה היה. בלם מעל הליגה ששווה צ'אנס בליגות הבכירות.

 

קישור:

תומר בן חיים (מכבי יבנה)
קשרה של מכבי יבנה ואולי השחקן הכי בכיר שלהם העונה, היה מצוין מול כפ"ס, חילץ הרבה כדורים וניהל את המשחק של יבנה מאחור.

 

תומר בן חיים, מהשחקנים היותר טובים שיש בליגה א. (מני בן ארי)

 

מאי מזל (קרית גת)
הקשר ההתקפי הצעיר של קרית גת, מאי מזל הטריד את הגנת חולון לאורך כל המשחק, כבש שער יפה ולא הפסיק לרוץ במגרש ולהטריד את הגנת היריבה לכל אורך המשחק. מאי עושה התקדמות כל עונה ומעניין לראות אותו בעונה הבאה..

 

מאור עידה (הפועל אזור)
קשר הכנף של הפועל אזור כבר שבוע שני מצטיין במדי קבוצתו עם שער בכל משחק. השבוע מעבר להצטיינותו על המגרש וזה שהיה פעיל מאוד והטריד רבות את הגנת דימונה הוא בישל שער וכבש שער ניצחון בדקות הסיום.  

 

מאור עידה, כובש שער שני ברציפות והפעם מביא ניצחון יוקרתי לקבוצתו. (מני בן ארי)

 

 אלעד כהן (הכח ר"ג)- כוכב המחזור!!

השחקן אולי הכי טכני במערך של חיים סירוטקין והכח ר"ג העונה. קשר שבא לקבל כדור בכל התקפה ומנסה לייצר מצבים עבור חבריו. כייף לראות שחקנים מהסוג של אלעד משחקים והשבוע הוא כבש צמד לרשת מכבי יפו והיה מהבולטים בקבוצתו כהרגלו. 

 

התקפה:
נבו מזרחי (מכבי יבנה)

חלוצה של מכבי יבנה כבש צמד מול כפ"ס. נבו חלוץ מהבכירים בליגה וגם השבוע הוא הוכיח את יכולותיו כשהיה פעיל מאד והטריד ללא הרף את הגנת כפ"ס.

 

נבו מזרחי עם צמד מוכיח שהוא מהחלוצים היותר טובים בליגה א. (מני בן ארי)

 

יוסי אסייג (סקציה נס ציונה)
חלוצה של נס ציונה מוכיח את יכולתו למן פתיחת העונה כשמוסיף עוד צמד הפעם נגד מחנה יהודה. יוסי חלוץ ענק שגם בתנאי המגרש הלא קלים בסינטטי הוא את העבודה שלו עושה. שאפו!

 

יוסי אסייג, מנצח עוד משחק עבור קבוצתו. (איתן ידגר)

 

עאטף אבו ליל (בית"ר נורדיה י-ם)
חלוצה של נורדיה הוא חלוץ בכיר מאוד, לא הרבה מכירים אותו כי הוא שיחק שנים בליגה ב'. העונה חתם בנורדיה ויהיה הפתעה נעימה לכל הליגה. חלוץ טוב ששומר על הכדור כשהשבוע הוא כובש שער לרשת של בקעת הירדן.

 

מאמן המחזור: שוקי סדיס (הפועל כפר שלם)

חיים סירוטקין הביס את קרגולה ויפו והציג משחק ענק.  שלומי עמר משעריים עשה ניצחון מרשים מאד על הוד השרון. יוסי חכים הביא ניצחון ענק עם קבוצתו על דימונה, ניצחון שהיה מקנה לו את מאמן המחזור אבל שוקי סדיס, ניצח את כפר קאסם במשחק חוץ, ולמעשה לקח לו את התואר מאמן המחזור וגם את הארוחה הזוגית מתנת בר המסעדה השמייח בראשון לציון  ה"לזרוביץ". 

 

שוקי סדיס, למד את כפר קאסם והעמיד את קבוצתו נכון. שוקי מאמן צעיר ומוכשר. (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שי שפיגל (פליפר 22-09-2017, 20:28)
    האדם הנכון במקום הנכון עובד יסודי ונקי כל הכבוד לאזור שיש איש כמו שי פיגלאיש אשכולות איש משכמו ומעלה
  2. יוסי אסייג (אבי 23-09-2017, 08:14)
    יוסי יוסי יוסי יוסי יוסי אסייג השנה אתה תעלה אותנו חלוץ משכנו ומעלה תודה לך
  3. רק מכבי יבנה (הבורר 23-09-2017, 10:29)
    מכבי יבנה החי מרשימים
  4. מה אגיד לך אני אוהד את הסקציה (אבי למגיב מספר 4 23-09-2017, 17:08)
    אבל מי שמעלה שיהיה לו בהצלחה