רועי סימוני מארח את מומו ניסטל: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 6

המחזור השישי של הליגה הלאומית יוצא לדרך, הפועל תל אביב מנצחת בדקה ה-95 וממשיכה להסתכל על הליגה מלמעלה... כפר סבא מנצחת ומאותתת חזק... מרמורק של אייל גולן וניסן יחזקאל משיגים את ניצחון קריטי... בנשר אין חדש תחת השמש...ובחדרה ניסו אביטן עדיין מחפש ניצחון... השבוע בחרתי לארח חבר יקר ומאמן ענק מומו ניסטל שעשה היסטוריה בחדרה ... בשבוע שעבר הנחלתי תבוסה לירון דוד לאחר שניחשתי נכונה 7 מתוך 8 תוצאות. מעניין יהיה לראות מי ינצח השבוע...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 25-09-2017
  • 10:07

הפועל מרמורק - בית"ר תל אביב

רועי: מרמורק שמגיעה במצב רוח מרומם אחרי הניצחון הקריטי, ירצו להמשיך במומנטום החיובי גם במשחק הבית הקרוב, בבית"ר תל אביב ירצו לחזור למסלול הניצחונות לאחר שהפסידו בשבוע שעבר.. ההימור שלי: תיקו1-1.

מומו: האצטדיון ברמלה מאוד בייתי והקהל של מרמורק יכניס התלהבות בשחקנים, אחרי שניצחו בשבוע שעבר את לוד. מנגד יש את ביתר ת״א, קבוצה מאוזנת שקשה לנצח אותה. ההימור שלי: תיקו 0-0.

 

אייל וניסן, יחייכו גם בסיום המשחק? (יוסי סוריק)

 

עירוני ניר רמת השרון - הפועל בני לוד

רועי: קבוצתו של חיים שאבו שפתחה את העונה מצוין אך נעצרה במחזורים האחרונים, רוצה שלא להסתבך בתחתית העונה. קבוצתו של אבו סובחי עדיין לא יציבה ומנסה לברוח מהתחתית. ההימור שלי: 0-1 לרמת השרון.

מומו: שתי קבוצות שעליהן נאמר "יום עסל יום בסל", אי אפשר לדעת עליהן כלום. אני מהמר על הקבוצה הבייתית שתנצח. הימור שלי: ניצחון של רמת השרון.

 

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקווה

רועי: שתי קבוצות שסומנו בתחילת העונה כמועמדות להעפיל לליגת העל, אך כרגע זה נראה רחוק מהמציאות. אריק בנאדו יהיה חייב ניצחון בכדי לעשות שקט במועדון האורדוני. ההימור שלי: 0-2 לרמת גן.

מומו: משחק בין שני מועדונים גדולים אמור לספק קצב נהדר. אני הפעם הולך על ניצחון בייתי של ר״ג שיוציא אותה מהמשבר הקטנטן. ההימור שלי: 0-1 לרמת גן.

 

אריק בנאדו, מחפש שקט (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל חדרה - עירוני נשר

רועי: מלכות התיקו נפגשות למשחק על 6 נקודות, בחדרה רוצים להשיג את ניצחונו הראשון של המאמן ניסו אביטן, ובנשר רוצים לטעום את טעמו של הניצחון הראשון העונה. אחת מהן בטוח תנצח הפעם. ההימור שלי: 0-3 לחדרה.

מומו: שני מאמנים שטרם ניצחו בליגה וככל שהזמן יעבור ככה יהיה להם יותר קל להבין שזו סה״כ ליגה לאומית. בינתיים צפוי משחק טקטי בלי שערים. ההימור שלי: תיקו 0-0.

 

ניסו אביטן, מחפש ניצחון ראשון כמאמן חדרה (באדיבות אתר ONE - משה חרמון)

 

הפועל תל אביב - מכבי אחי נצרת

רועי: משחק המחזור בליגה הלאומית, שתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה עד כה נפגשות, כאשר קבוצתו של מוטי איווניר מוכיחה מדי שבוע כי היא עשויה מחומר של אלופים, מנגד אדם האדיה מוכיח כי הוא מאמן מצוין ויש לו קבוצה נהדרת. ההימור שלי: תיקו 1-1.

מומו: איזה משחק צמרת קיבלנו! מצד אחד דוד מצד שני גולית. אחי נצרת תבוא קטנה ותצא גדולה. מרגיש לי הפתעה. ההימור שלי: 1-0 לאחי נצרת.

 

הפועל קטמון-הפועל עפולה

רועי: משחק מסקרן ביותר. שתי קבוצות טובות שמגיעות בכושר טוב, בקטמון יש קבוצה מצוינת ועפולה הוכיחו בשבוע שעבר כי היא קבוצה נהדרת. ההימור שלי: 0-1 לקטמון.

מומו: אחרי האנרגיות שעפולה בזבזה שבוע שעבר והמפגש הפיקנטי של בן זקן נגד האקסית שלו, אני צופה משחק סוער מלא אגרסיביות שיגמר בשוויון. ההימור שלי: תיקו 0-0.

 

הפועל כפר-סבא - מכבי הרצליה

רועי: הרצליה פיטרו מאמן ועדיין מחפשים ניצחון ראשון העונה, בכפר סבא מתחילים להתחבר ולא בכדי הקבוצה ממוקמת במקום השני בטבלה. בדרבי השרון צריך לקרות משהו מיוחד שקבוצתו של מסאי דגו תפסיד. ההימור שלי 0-3 קל לכפר סבא!

מומו: בינתיים לפי דעתי כפ״ס היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה! תוססת, צעירה שאוהבת את המשחק... מצד שני הרצליה חסרת דמיון ונראה שהיא סובלת. ההימור שלי: 0-1 קשה לכפר סבא.

 

קל או קשה? מסאי דגו רוצה רק ניצחון (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל נצרת עלית- הפועל ראשון לציון

רועי: משחק בין שתי הקבוצות רוצות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, בנצרת עלית מרוצים אחרי שני ניצחונות ותיקו וירצו לנצח גם את הקבוצה מעיר היין שהתחילה להתעורר במחזורים האחרונים. ההימור שלי: 0-2 לנצרת עלית.

מומו: משחק בין שתי קבוצות שרק אחת מהן תגיע  לפליאוף העליון על חשבון השניה. כך שאני אלך עם הביתיות ונצרת עלית ינצחו. ההימור שלי: 0-1 לנצרת עלית.

רועי סימוני מארח את מומו ניסטל: תחזית הליגה הלאומית - מחזור6

הוסף תגובה
תגובות
  1. הביתה (טיאר 25-09-2017, 15:39)
    צחי לך הביתה יחסי אנוש גרועים רבת עם המאמן כושר רבת עם המאמן שוערים השחקנים וההנהלה לא יכולים לראות אותך רק כסף מעניין אותך תתפטר אין לך כבוד
  2. חדרה (צחי טיאר 25-09-2017, 16:10)
    צחי תתרכז לנצח את חדרה בחכמה הם יותר לחוצים ממך בהרבה .
  3. מומו ניסטל (מומו 25-09-2017, 23:53)
    מומו ניסטל ,מה זה השם הזה ,שם של ירקן ושם משפחה של שופט
  4. אייל וניסן לא יצחקו הרבה השנה (ירון 27-09-2017, 18:04)
    מאמן הכי חלש בליגה בדוק רמלה אם חצי תקציב עשתה בית ספר
  5. אייל וניסן לא יצחקו הרבה השנה (ירון 27-09-2017, 18:04)
    מאמן הכי חלש בליגה בדוק רמלה אם חצי תקציב עשתה בית ספר
  6. אייל וניסן לא יצחקו הרבה השנה (ירון 27-09-2017, 18:04)
    מאמן הכי חלש בליגה בדוק רמלה אם חצי תקציב עשתה בית ספר
  7. אייל וניסן לא יצחקו הרבה השנה (ירון 27-09-2017, 18:04)
    מאמן הכי חלש בליגה בדוק רמלה אם חצי תקציב עשתה בית ספר