ארבעה מי יודע? טבריה הביסה את מ.ס טירה 0-4

עירוני טבריה הביסה את מ.ס טירה, למרות משחק חלש של שחקניו של אילן סוויסה במחצית הראשונה, הם ירדו ליתרון של שער. אך המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי עבור קבוצתו שכבשה שלושה שערים. לירון אלימלך כבש צמד, שלום עקיבא בשער מדהים ביופיו ואושרי טוויל שנכנס כמחליף קבע את תוצאת המשחק. מ.ס טירה רושמת הפסד נוסף ומאבדת עוד שחקן שמורחק בכרטיס אדום. וגם צפו בתקציר המשחק

  • על ידי: רועי סימוני
  • 28-09-2017
  • 13:06

עירוני טבריה יצאה למשחק חוץ נגד מ.ס טירה בידיעה שניצחון יקרב אותה לחבורת הצמרת, וייתן הרבה ביטחון להמשך לשחקנים של אילן סוויסה, אחרי שהשיגו את ניצחונם הראשון בשבוע שעבר. בטירה שחגגו עם עבד טיטי את חתונתו, קיוו להשיג ניצחון ראשון ולהמשיך לשמוח.

 

פתיחת המשחק הייתה שייכת כולה לקבוצה מטירה שהשתלטה כבר מההתחלה על המשחק ולא אפשרה לטבריה לפתח את המשחק הרגיל שלה, רבע שעה למן הפתיחה טירה שולטת במרכז השדה אך לא מצליחה להגיע למצב מסוכן מול שערו של עדי תדמור וטבריה ניראת כבויה מאוד. 

 

ההזדמנות הראשונה במשחק שייכת לטירה, כדור מצוין של רביד גזל מוצאת את עובייאד מנסור מול עדי תדמור שיוצא מולו וקולט את הכדור.

בדקה ה-35 התקפה מסוכנת מאוד של הקבוצה המקומית מצד ימין, אבי חי מרים כדור מדויק ושוב עובייאד מנסור מגיע מאחור ובועט חזק אך הכדור חומק מעל המשקוף. טירה מתחילה להיכנס לעניינים, אך בניגוד גמור למשחק, בדקה ה-39 עירוני טבריה הגיעה למשחק התקפה לתפארת של האורחת שהתחילה עם חטיפת כדור של המגן דין נאפסו, שבנגיעה העביר כדור לאהוד מערבי ומשם לשלום עקיבא שמניף את הרגל מ-30 מטר ומשחרר טיל לחיבורים שלא משאיר שום סיכוי לשוער וקובע 0-1 ענק לטבריה.

 

שער ענק של שלום עקיבא! (רועי סימוני)

 

על סף סיום המחצית הראשונה אבי חי מקבל כדור בתוך הרחבה בועט חזק ושטוח אך עדי תדמור הודף מצוין לקרן ומציל שער. המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון של טבריה שלמרות מחצית חלשה שלה מצליחה להשיג את השער שייתן לה הרבה ביטחון למחצית השניה, בטירה יכולים להיות מאוכזבים שלא השכילו להבקיע לפחות שער אחד.

 

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו הראשונה עם לחץ של טירה וטבריה הייתה זאת שהתגוננה בדקה ה-60 נשרק כדור חופשי לזכותה של טבריה שלום עקיבא בעט מצוין, שוערה של טירה השמיט ולירון אלימלך עט על הכדור וקובע 0-2.

 

טבריה מתעוררת לאחר השער ומחפשת את השלישי שלה, בדקה ה-64 כדור נהדר מוצא את שלום עקיבא בתוך הרחבה שבועט מבלי לעצור וסוחט הדיפה גדולה מהשוער. חולפת לה דקה וטבריה לוחצת, שלום עקיבא מרים כדור מדויק לתוך הרחבה אלימלך נותר לבד אך נוגח החוצה החמצה גדולה לחלוץ.

 

ככל שהדקות חלפו ראינו רק קבוצה אחת על המגרש והיא עירוני טבריה, בדקה ה-70 כמעט וראינו את שער העונה - שלום אדרי היטל בשלושה שחקני הגנה והרים כדור שהגיע לרגל של עקיבא שבעט טיל מהאוויר והחוצה.

 

מבצע נהדר של שלום אדרי כמעט והסתיים בשער העונה (דן יידוב)

 

בדקה ה-77 כמיטב המסורת מתחילת העונה, כניסה מסוכנת מאחור של עבד מנצור על כפיר בן דוד והשופט שורק לעבירה ושולף את הצהוב השני והאדום, טירה נשארת ב-10 שחקנים כמו בכל אחד ממשחקיה האחרונים. חולפות להן שלוש דקות בלבד והמשחק הופך לתבוסה! הרמה מצוינת של כפיר בן דוד מצד ימין מוצאת את לירון אלימלך שבועט מהאוויר פנימה וכובש את שערו השני במשחק והרביעי העונה 3-0.

 

כאשר השופט הוסיף 3 דקות תוספת זמן והמשחק נראה כגמור, בתוך תוספת הזמן כדור חופשי מצוין של עידן ויצמן מוצא את אושרי טוויל בתוך הרחבה שמקרוב קובע 4-0.

 

אילן סוויסה יכול להיות מרוצה מהמחצית השנייה של שחקניו (רועי סימוני)

 

קבוצתו של אילן סוויסה משיגה ניצחון חשוב עבורם שיתן להם המון ביטחון להמשך הדרך, בטבריה יכולים להיות מרוצים מהשילוב הקטלני של שלום עקיבא ולירון אלימלך שמוכיח את עצמו במשחקים האחרונים ונראה כי עוד יוסיף המון במהלך העונה.

 

שלום עקיבא אמר לאחר המשחק: ״ידענו שזה יהיה משחק קשה מול קבוצה שתבוא להסתגר מההתחלה, אני שמח שהצלחנו לכבוש גם כשלא היינו טובים במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה ידענו לנצל את ההזדמנויות שהיו לנו ולהשיג ניצחון חשוב שייתן לנו הרבה בהמשך הדרך״. 
לגבי השילוב שלו עם לירון אלימלך אמר עקיבא: ״זה לא סוד שאני מאוד אוהב לשחק ביחד עם לירון ויש בינינו הבנה עיוורת, אני שמח שאנחנו גם כובשים והכי חשוב שהקבוצה מנצחת״.
 

צפו בתקציר במשחק:

צילום התקציר: חוג אוהדי הספורט של טבריה

לירון אלימלך כובש צמד שערים צילום: רועי סימוני

הוסף תגובה
תגובות
  1. המפרקים בע"מ (רונן 28-09-2017, 14:09)
    ככה עולים ליגה. בהצלחה לטבריה.
  2. בני (בני 28-09-2017, 17:51)
    נו באמת.כולה טירה.לא חוכמה.אנחנו קבוצה חלשה לפליאוף
  3. שנה שעברה טירה ניצחה 2 אפס ותיקו בבית של טבריה (אבי 28-09-2017, 19:59)