המלפפונים החמים

העונה כבר החלה והרבה קבוצות מחפשות את השחקן"שובר שיוויון" שיביא להם את השינוי וההצלחה להמשך העונה..עשינו סדר ובעיקר אנחנו פה ממליצים לכם על השחקנים שעדיין פנויים ויכולים לעזור לכל קבוצה בליגה...שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-09-2017
  • 10:53

העונה נפתחה לפני מספר שבועות, ומספר קבוצות עדיין מחכות להחתים את השחקן ה"שובר שיויוון" זה שיביא להם את השינוי ובעיקר יעזור להם לנצח כמה ישותר משחקים. לקטנו עבוריכם שחקנים שכדאי להתחזק בהם שעדיין נמצאים בחוץ וממתינים להצעה מעניינת..

השחקנים הם:

 

משה בן לולו-חלוץ

חלוצה של הפועל חדרה, לא יוכל לשחק העונה בליגה הלאומית בגלל החלטת ההתאחדות, ללא ספק החלוץ הבכיר ביותר שנמצא ב"שוק השחקנים הפנויים" עם רזומה בבלגיה, בליגת העל וכמובן בלאומית וליגה א, היה מהבולטים בעליית הפועל חדרה לליגה הלאומית אשתקד, מבוקש ע"י כפר קאסם, דימונה ואום אל פאחם.

 

משה בן לולו, החלוץ הבכיר ביותר שפנוי לקבוצה. צילום: אבי רביבו.

 

שלומי מראד-קשר

קשרה של עירוני נשר, משחק מתחת לחלוץ או קשר-כנף וברזומה שלו הופעות בליגת העל והלאומית, נרשם באיחור לעירוני נשר שבלאומית ועל כן לא יכול לשחק בלאומית, ויכול לשחק רק בליגה א, השחקן שכבש 6 ובישל 9 באיכסל  אשתקד, והיה מהבולטים בליגה א  , בודק את האפשרויות בליגה א.  כרגע מבוקש בפועל ירושלים קרית אתא ובאקה אל גרביה.

 

אלי דרעי,(מס. 23), הקשר הבכיר ביותר שפנוי לקבוצה. צילום: מאור אלקסלסי)

 

אלי דרעי-קשר

שחקנה המוכשר של הפועל ירושלים בשנים האחרונות ביקש השבוע להשתחרר מהמועדון ונענה בחיוב. הקשר שמשחק מתחת לחלוץ, מרבה לכבוש ולבשל ואף עלה בעברו ליגה עם המועדון. שחקן מוכשר שנחשב ל"שובר שיוויון" בכל קבוצה בליגה א. מועמד לכפר קאסם.

 

מאיר גבאי, מהבלמים היותר טובים בליגה א. צילום: יח"צ.

 

מאיר גבאי -בלם

בלמה המצויין של עירוני טבריה, עם רזומה עשיר בליגת העל, עזב המועדון מהכינרת לאחר שהוביל אותה לגמר הפלייאוף אשתקד ונבחר לבלם מהמצטיינים בליגה,  ומחפש את האתגר הבא לקבוצה שצריכה שדרוג בקו ההגנה. מועמד לכפר קנא ואום אל פאחם.  

 

גמליאל פרץ, הקשר המהיר עם השליטה המצויינת בכדור. צילום: יח"צ. 

 

גמליאל פרץ-קשר

אולי הכשרון הגדול ביותר בליוגת הנמוכות, השחקן שמשחק כקשר כנף נחשב מהבכירים שיש בליגה א, שחקן כישורוני מאד, מהיר עם שליטה בכדור מחוזר ע"י אום אל פאחם, דימונה, בית שאן ועוד מספר קבוצות. 

 

אביב מלכה-בלם

בלמה של בית שאן אשתקד, ונתן עונה מצויינת והוביל את הקבוצה לפלייאוף עליון. עזב את בית שאן בתחילת העונה וממתין להצעות. היה אמור לסכם בשפרעם דבר שלא התבצע בסופו של דבר. 

שלומי מראד, כשרון גדול.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלי דרעי (קובי 28-09-2017, 11:41)
    אלי דרעי כוכב כדורגל לא מתאים לליגה א מי שיקח אותן יאבק חזק על עלית ליגה!
  2. פיליפ חאיכ (יפואי 28-09-2017, 11:50)
    בלם!
  3. אביב בוא למגדל (חיים 28-09-2017, 13:09)
    הנרי תחתים את אביב מלכה
  4. מלפפון חמים (אבי 28-09-2017, 13:43)
    משה חלוץ ברמה גבוהה יכול להיות שובר שביון לקבוצה עם יומרות ומטרות לא יודע מה עושה בליגות האלו מבחינת יכולת מתאים בקלות לליגה בחירה
  5. טברייני בנשמה (rl 28-09-2017, 15:20)
    להנהלת טבריה במידה ונשאר תקציב אנחנו מבקשים להחזיר את מורד
  6. אלי דרעי (אוהד 28-09-2017, 17:46)
    שחקן ענק שמתאים לליגת על ולא לא,אבל ככה זה שגודלים בהפועל ירושלים מי שתיקח אותו תבין שהוא ברמה גבוהה.
  7. משה בן לולו (יוסי 28-09-2017, 19:46)
    אם יש לך הצעה מדימונה תסגור בדימונה בהצלחה