ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-4 בחסות "לזרוביץ"

מחזור מספר 4 הסתיים בליגה א' דרום, מחזור בו נס ציונה מתחילה להיכנס לכושר ודורסת את הוד השרון. הכח ויפו מביסות ומכבי יבנה נעצרה באזור... אבל מי היה כוכב המחזור...? מי מאמן המחזור...? ומי בנבחרת הכי טובה של המחזור...? שווה לראות... מי יקבל ארוחה זוגית מתנת הבר מסעדה השמיייח בראשון לציון ה"לזרוביץ"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-10-2017
  • 15:46

מצטייני הדרום:

שוער:

טמיר ללו (בית"ר כפ"ס)

שוערה של בית"ר כפ"ס, מי שנמנה על סגל הנבחרת האולימפית של ישראל, הוכיח מול כפר קאסם מדוע הוא שייך לנבחרת. היה מצויין מול כפר קאסם, שליטה ברחבה, יציאה לכל כדור גובה, ולפחות שתי הצלות ענקיות, האחת מראשו של הבלם עומרי כהן והשני של החלוץ הצעיר מוחמד סרסור.

 

הגנה:

אלכס בסוק (הפועל אזור)

בלמה האחורי של הפועל אזור, המנהיג של אזור בהגנה, מנע מההתקפה המצוינת של יבנה להבקיע עוד שערים. נותן את הנשמה ונלחם על כל כדור. אלכס שחקן חכם שבכל מהלך רואים את חכמת המשחק והניסיון שלו בליגה.

 

 

עוז יפרח (יבנה)

בלמה של מכבי יבנה, גם ב-10 שחקנים לאחר שהורחק שחקן מקבוצתו, ידע לשמור על קבוצתו במשחק. נלחם על כל כדור,נתן את כל הנשמה על המגרש, והנהיג את ההגנה של קבוצתו. הנקודה רשומה על שמו.

 

שגיב סולומון (הכח ר"ג)

מגנה הימיני של הכח ר"ג, כבש שער אדיר מכ-25 מטר ולמעשה זה מה ששינה את המשחק. שגיב מגן שעושה הגנה ותוקף ללא הרף, יש לו שליטה מצוינת בכדור והרמה טובה. בועט בשתי הרגליים באותה עוצמה, שחקן צעיר עם יכולות גבוהות שגם יגיע לליגות הבכירות.

 

שגיב סולומון. יגיע לליגות הגבוהות (איתן ידגר)

 

קישור:

נתנאל ניסאני (מחנה יהודה)

קשרה האחורי של מחנה יהודה. נלחם על כל כדור, נותן את הנשמה על המגרש למן פתיחת העונה. מנווט את המשחק ומגיע לכל כדור ראשון. נתנאל מנהל את המשחק של מחנה וללא ספק מאז פתיחת העונה הוא פורח במחנה יהודה.

 

עדן מור (קרית גת)

קשרה של קרית גת. שחקן נייד מאוד, מחלץ כדורים מהיריב ומוציא את קבוצתו מהגנה להתקפה, ולמעשה עושה סדר על המגרש. עדן קשר צעיר שמשחק עם הרבה ניסיון. 

 

סהר לוי (נס ציונה)

סהר לוי, הקפטן של נס ציונה נכנס במחצית למשחק הבכורה שלו העונה, והפך את המשחק של קבוצתו. מאז כניסתו הוכיח סהר לוי מי בעל הבית במגרש כשהוא מנווט את משחקה של נס ציונה ומקנח עם שער יפה.

 

סהר לוי היה הערך המוסף של קבוצתו בניצחון מול הוד השרון (מני בן ארי)

 

ליאור ברטובסקי (מכבי יבנה)

קשרה של מכבי יבנה, היה מעורב בכל ההתקפות של קבוצתו, הטריד את הגנת אזור, כבש שער והוכשל ברחבה מה שהביא לשער נוסף. הספק מצויין לקשר שלמן פתיחת העונה הוא מהבולטים בקבוצתו.

 

התקפה:

מאור עידה (הפועל אזור)

חלוצה של הפועל אזור, היה פעיל מאוד מול מכבי יבנה, סיכן את השער לכל אורך המשחק וכבש שער יפה לחיבורים, שער יפה וחשוב. מאור הגיע לעוד מצבים טובים שמראה שהוא היה עירני כל המשחק.

 

מאור עידה עם עוד משחק נהדר ופתיחת עונה מצוינת שלו (מני בן ארי)

 

אלירן שמש (מחנה יהודה)-כוכב המחזור!!

חלוצה של מחנה יהודה. כבש צמד והביא ניצחון חשוב לקבוצתו על נורדיה. אלירן חלוץ פעלתן מאוד ועשה עבודת הגנה בנוסף להתקפה. אלירן חלוץ מסוכן מאוד והגיע למספר מצבים שמתוכם כבש כאמור צמד. חיזוק מצויין למחנה.

 

סאן טוריאל (מכבי יפו)

חלוצה של מכבי יפו, חלוץ צעיר ומבטיח שגדל במחלקת הנוער של יפו, ולמעשה זה המזל של יפו אחרת חלוץ ברמה שלו לא היה מגיע העונה ליפו. חלוץ שבשנה שעברה כבש מספר שערים והעונה ממשיך את ההתקדמות שלו. חלוץ גבוה שבנוי כמו חלוץ גדול. כבש צמד ושווה התיחסות.

 

סאן טוריאל, תוצר מחלקת הנוער של יפו ממשיך את ההתקדמות שלו (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: מוסא בן חיים (ירימיהו חולון)

אורי קרגולה ניצח עם קבוצתו את בקעת הירדן וברח יפה מהתחתית, איציק שאקי ממחנה יהודה גבר על נורדיה, חיים סירוטקין והכח אומנם לא הרשימו בלשון המעטה מול דימונה אבל עדיין ניצחו 3-0, עופר טלספפה הביס את הוד השרון אבל הניצחון הכי מרשים שייך השבוע למוסא בן חיים, מאמנה של ירימהו חולון שגבר על מכבי שעריים, שהייתה צמודה לצמרת הגבוהה. מוסא מוביל על פי פתיחת העונה את העולה החדשה לעונה טובה. רק שימשיך ככה. 

 

ראוי לציין: קהל כפר קאסם!

הרבה שנים מ.ס. כפר קאסם משחקת בליגה א' דרום. אבל אפשר לומר אולי בפעם הראשונה שהקהל שלה התבגר וראוי להרבה הערכה לאחר המשחק מול כפ"ס, שקבוצתו אומנם לא כבשה וסיימה בתיקו, הקהל נשאר דקות ארוכות והריע לקבוצתו. שאפו ענק לקהל שמבין כשהקבוצה נותנת הכל ולא מנצחת, מגיע לה גם מחיאות כפיים. תמשיכו ככה. והלוואי והרבה קבוצות ינהגו כך. 

 

 

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-4 בחסות "לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות