עידו קרן מארח את אחמד אבו אלעם - תחזית ליגה א' צפון מחזור 5

המחזור ה-5 בליגה א' צפון בפתח, ולאחר השבוע שעבר בו ניצח את תומר ירוחם, החליט עידו קרן לארח את מנהלה אל הפועל אום אל פאחם - אחמד אבו אלעם. האם אחמד יצליח להנחיל לעידו הפסד...? איך איכסל תגיע לאחר השבוע האחרון והסוער...? האם טבריה תמשיך להיות קטלנית...? ואיזו קבוצה של רובי שפירא נראה מול צור שלום...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-10-2017
  • 11:03

שלום לכולם
לאחר המחזור ה-4 שבו ניצחתי את תומר רחמים, ניתן להסיק לא מעט מסקנות:
1. בקריית אתא הציגו נקודה ב-9 שחקנים. כמה נקודה אחת לפעמים שווה יותר מ-3.
2. בכפר כנא זקני העיר לא זוכרים פתיחת עונה שכזו. 100 אחוזי הצלחה לא הולך ברגל... באמת כל הכבוד.
3. בבית שאן שוב אכזבו ושוב בבית לא סיפקו את הסחורה. מעל לכל ענן של ערפל סמיך מבשר שהמשכורות צריכות להתקבל... שיחת העיר מתחלקת לשתיים, איך לעזאזל הקבוצה לא מתפקדת ולא פחות מזה, האם תהיינה משכורות לשחקנים? להזכירכם מדובר במשכורת ראשונה. הייתכן הדבר???
4. יש את תופעת הליצנים ויש את תופעת הקוסמים. בבאקה מציגים קוסם כזה - רונן וינשטיין. לנצח בבית שאן לא הרבה מאמנים יכולים. כפיים!
5. המחזור הזה שייך בעיקר לקבוצה אחת -רובי שפירא.
הרבה זמן לא ראיתי תצוגה כזאת של קבוצה... עודד קוטר ניצח על המקהלה ומשחק העונה הראשון נחתם בתצוגה ענקית של רובי שפירא. כפיים בפעם השנייה!
6. באיכסל לא הגיעו למשחק העונה... אני כבר לא מדבר על ההתפרקות במגרש אלא גם ההתפרקות מסביב לו. סטירת לחי מצלצלת וקריאת השכמה.
7. באום אל פאחם מאותתים חזק לליגה. מעטות הקבוצות שניצחו או תנצחנה במגדל העמק... אחמד סבע עושה עבודה נפלאה באחד המקומות הלחוצים בישראל. 
8. בירושלים עוד לא הפנימו שהם בליגה א'. בקצב הזה, הדרבי מול מבשרת ציון קרוב יותר מהדרבי מול קטמון.
9. בהרצליה שבוע אחרי שבוע מתבגרים ומפתיעים. בסוף עוד נאמין שהם מסוגלים לעשות משהו השנה.
10. בטבריה כנראה נתנו פור לליגה. אחרי פתיחת עונה רעה, המכונה הטבריינית מתחילה לעבוד.
11. בשפרעם הבלגן חוגג! אומנם כבר הכרזתי על איברהים אבורקיק כעוד קוסם שמוציא יש מאין (לראיה הניצחון בגביע במגדל העמק)... אבל חוסר הסדר והבעיות הכספיות לא נותנות שקט, ולדעתי הבלון הזה יתפוצץ בקרוב.השאלה היא כמה בלונים כאלה יהיו בליגה א' צפון?

 

השבוע בחרתי לארח חבר ואיש מכובד מאוד. אחמד אבו אלעם מנהלה של הפועל אום אל פאחם, שתורם יחד עם שאר חברי ההנהלה המון למען הקבוצה שלהם. קבוצה נהדרת בנו שם אבל עצה קטנה ממני, תורידו קצת לחץ. סבלנות וסובלנות. עדיין אתם חדשים בליגה ואין ספק שתדברו חזק, אבל שקט תעשייתי הוא מרכיב חשוב מאוד להמשך. מעבר לזה באמת כל הכבוד על העמדת קבוצה חזקה ויומרנית. שאפו גם לקהל הגדול והנהדר שם. אחמד מבין דבר או שניים בליגה א'. בוא נראה אם הוא יכול לנצח אותי, הוא בטח חושב שכן. אני אראה לו שלא. להזכירכם ניחוש נכון = 5 נקודות ובינגו = 10 נקודות.

 

מתחילים:

מכבי דלית אל כרמל - הפועל בית שאן
אחמד -
בית שאן התחזקו והם טובים. דליה לא נופלים מהרבה קבוצות בליגה והניצחון על טבריה בגביע הוא דוגמא טובה. הימור שלי: תיקו 1-1.
עידו -
משחק שקול מאוד בין 2 קבוצות שעדיין לא מצאו את הדרך למעלה. 2 קבוצות שעדיין מנסות להתקיים כלכלית בכבוד. מי מהן תצליח? מי תנצח? הימור שלי: אני חושב שייגמר תיקו 2-2. 

 

הפועל הרצליה - הפועל אסי גלבוע
אחמד -
אסי גלבוע צעירים ומאוד טקטיים עם מאמן מהטובים בליגה. הרצליה מוכשרים מאוד ויתמודדו על הפלייאוף העליון. הימור שלי: ניצחון להרצליה 2-0.
עידו -
להזכירכם בגביע אסי ניצחו בהרצליה. מוריס אוזן לא פראייר ויודע מה צריך לעשות. ארז בנודיס עד כה פשוט מצוין. הימור שלי: בקרב הזה ייגמר תיקו 1-1.

 

ארז בנודיס, ימשיך את פתיחת העונה המצוינת של הרצליה? (דן יידוב)

 

עירוני קרית אתא - הפועל מגדל העמק
אחמד -
משחק קשה מאוד לשתי הקבוצות. כל תוצאה יכולה להיות. הימור שלי: לדעתי קרית אתא ינצחו 2-0
עידו -
משחק בין שני מאמנים שגדלו ביחד מגיל 9. על המגרש זה יישכח במהרה ותתחיל מלחמה ספורטיבית שתיגמר בתיקו. הימור שלי: 1-1 שלא טוב לאף אחד מהם.

 

האם אורן פלאש ינצח בקרב המאמנים? (מאור אלקסלסי)


מכבי צור שלום - מ.ס. 'רובי שפירא' חיפה
אחמד -
פה תיפול ההפתעה של המחזור הזה. צור שלום זה מבצר ביתי ומי שמנצח שם יהיה מועמד בכיר לעליית ליגה. רובי עם כל היופי שבמשחק שלהם, יפסידו. הימור שלי: 2-1 לצור שלום.
עידו -
תלוי איזה רובי נקבל? רובי דורסנית כמו נגד איכסל או רובי אנמית כמו נגד קרית אתא בגביע. צור שלום? בונים הכל על ניסן רביבו, אבל ניסן לבד לא יכול לעשות הכל. זה יספיק להם ל 15-20 נקודות. זה נתון שמוריד ליגה... הימור שלי: רובי ינצחו 3-1.

 

האם רובי שפירא ימשיכו את היכולת מהניצחון הגדול על איכסל? (מאור אלקסלסי) 

 

עירוני טבריה - הפועל ירושלים
אחמד -
טבריה קבוצה שהולכת להתמודד על העלייה, מאומנת ועם הגנה טובה. שלום עקיבא הוסיף המון. ירושלים צעירה והתחילה מאוחר. הימור שלי: טבריה ינצחו 1-0.
עידו -
בטבריה (להוציא את ההפסד בגביע עם הרבה מחליפים) מעבירים הילוך. נדב בנימין הבלם פשוט נהדר והקישור האחורי בראשות חירבאוי ומערבי סוגרים את המגרש כמו רב בריח. תוסיפו את אלימלך ושלום עקיבא ותקבלו קבוצה גדולה על ירושלים. הימור שלי: 3-0 טבריה.

 

דוד מרטן, קבוצתו חייבת להתעורר! (מאור אלקסלסי)

 

באקה אל גרביה - מ.ס. טירה
אחמד -
טירה במשבר! החתימו השבוע שוער וקשר חדשים. בבאקה מוכשרים וטובים עם הנהלה חדשה. הימור שלי: באקה תנצח 2-1.
עידו -
באקה בבית גדולה על טירה שאם לא יתעוררו ימצאו עצמם בליגה ב'. את הנקודות יחפשו במקום אחר. הימור שלי: 2-0 באקה.

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל כפר כנא
אחמד -
אנחנו התחזקנו בצורה מאוד חיובית ומשמעותית. אנחנו קבוצה טקטית שמניעים כדור טוב ומגיעים הרבה לשער. כפר כנא מבחינת הנקודות הטובה בליגה והם ראשונים, אבל עם דחיפת הקהל הגדול שיגיע, אין ספק שננצח. הימור שלי: 2-0 לנו, מחמוד עבאס ובר שם טוב יכבשו.
עידו -
משחק המחזור ללא ספק! כפר כנא חזקים מאוד ופאהד חסון עושה פלאים, אך אום אל פאחם בבית קבוצה נהדרת ואחרי החיזוק של משה בן לולו וגמליאל פרץ הם פשוט נהדרים המסע של כפר כנא ייעצר בשישי. הימור שלי: 3-1 אום אל פאחם.

 

הפועל איכסל - הפועל שפרעם
אחמד -
איכסל קבוצה מאומנת וחזקה עם חלק התקפי מעל הליגה, והיא המועמדת העיקרית לעלייה, קבוצה שהיא גלאקטיקוס לכל דבר ועניין ועם חזרתו של אבי סבג לקבוצה, תהיה התלהבות גדולה. המאמן ענק ואני מאוד מכבד אותו. מנגד שפרעם, עם הרבה בעיות תקציביות בקבוצה למרות שמדובר בקבוצה טובה וכישרונית. באיכסל תהיה חגיגה ביתית. הימור שלי: 4-0 לאיכסל.
עידו -
שלא תתבלבלו, ההפסד לרובי אולי היה הדבר הטוב ביותר שקרה לאיכסל. קריאת השכמה. מי שתסבול מהעצבים שלה תהיה שפרעם המסכנה שרק רוצה למצוא פיתרון כלכלי. הימור שלי: 5-0 קל לאיכסל.
 

שבוע סוער עבר על איכסל ואבי סבג... איך זה ישפיע על הקבוצה? (אבי רביבו)


חג שמח ובהצלחה לכולם

עידו קרן מארח את אחמד אבו אלעם - תחזית ליגה א' צפון מחזור 5

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה למקומות עבודה יותר טוב (בית שאני 05-10-2017, 12:07)
  2. ואללה נהנתי (תחזית חזקה השבוע 05-10-2017, 13:05)
    מקצועית מאוד התחזית ונכונה
  3. כשלון (דורה פירק את אתא 06-10-2017, 01:25)
    אין מישהו בליגה ש7 שנים אוכל כספי ציבור ומפזר כספים כמו האפס הזה
  4. כל הכבוד מכבי (אוהד דליה 06-10-2017, 17:11)
    כל הכבוד מכבי על משחק מעולה הרבה לב ונשמה צריך המשכיות ונהיה בצמרת עלי והצליחו
  5. אחלה תוצאות (דולב 06-10-2017, 17:55)
    פששש אם היה טוטו בליגה א והייתי מקשיב לכם הייתי מוכר את התחתונים חחחח
  6. תוצאות השבת (א 06-10-2017, 20:42)
    מעניין מי אלה שחושבים שהם מבינים כדורגל ואומרים שפרעם יקבלו 4 יקבלו 5 מה להם וכדורגל מתי פעם אחרונה שהם ראו את שפרעם כסף לא מנצח משחקים לב ונשמה תוכלו את הכובע
  7. חתיכת אפס (דורה הבייתה היום 08-10-2017, 07:19)
    כמה שנים עוד נסבול את הדראק הזה בעיר שלנו ? יכלה להיות לנו אימפריה