אופיר עזו: ״אנחנו מגיעים למגרש הכי קשה בליגה״

למרות כל הדיבורים מסביב, עירוני טבריה תארח בשישי את הפועל ירושלים (שישי בשעה 15:00) במגרשה הביתי כשהיא מגיעה אחרי 2 ניצחונות רצופים בליגה ורוצה להמשיך ברצף הניצחונות, מנגד קבוצתו של דוד מרטן שניצחה באמצע השבוע את מ.ס טירה בגביע רוצה להשיג ניצחון גם בליגה.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 06-10-2017
  • 00:05

במסגרת המחזור ה-5 עירוני טבריה תארח את הפועל ירושלים (שישי בשעה 15:00) למרות כל הדיבורים מסביב על כך שמגרשה הביתי לא יאושר ע״י המשטרה.

הקבוצה מעיר הכנרת שרושמת שני ניצחונות רצופים, תרצה להמשיך ברצף הניצחונות ולהדביק את חבורת הצמרת. לרשותו של המאמן אילן סוויסה יעמוד סגל שחקנים מלא אחרי שבמהלך השבוע שוחררו מהקבוצה באופן רשמי בן בן-שושן ושלום אדרי כפי שפורסם ב״גולר״ לראשונה. בטבריה מבינים שלמרות הניצחונות על צור שלום וטירה, בכדי להתמודד על כרטיס העלייה לליגה הלאומית הם חייבים להתחזק בשניים או שלושה שחקנים בכירים כאשר שמותיהם של החלוץ אליאור סיידר וענאן נסראלדין הם המועמדים העיקריים להצטרף לקבוצתו של אילן סוויסה.

 

בתחילת העונה כולם חשבו כי הפועל ירושלים תהיה אחת מהקבוצות שתתמודדנה על כרטיס העלייה לליגה הלאומית, אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד. קבוצתו של דוד מרטן אומנם ניצחה השבוע במסגרת גביע המדינה את מ.ס טירה, אך עדיין מחפשת את ניצחונה הראשון בליגה והיא ממוקמת אי שם במקום ה-13 עם נקודה אחת בלבד, ניצחון בטבריה ייחשב כהישג ענק עבור הירושלמים, במקרה של הפסד נוסף יצטרכו לחשב שם מסלול מחדש כי כרגע דרבי מול קטמון בעונה הבאה ניראה תלוש מהמציאות.

 

אהוד מערבי אמר לקראת ההתמודדות: ״מצפה לנו משחק לא קל מול קבוצה מצוינת שאומנם עדיין לא התחברה אבל עם שחקנים מצויינים, אנחנו מגיעים אחרי שני ניצחונות שנותנים לנו המון ביטחון להמשך ונרצה להמשיך את זה גם בשישי מול הקהל שלנו שיגיע וידחוף אותנו. בשבילנו כל משחק הוא עוד שלב לעבר המטרה שהקבוצה הציבה לעצמה העונה״.

 

קפטן הפועל ירושלים אופיר עזו אמר: ״אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה מצוינת עם שחקנים נהדרים, אנחנו אומנם עדיין מחפשים את הנצחון הראשון שלנו העונה ואני מקווה שנשיג אותו בשישי למרות שבטבריה יש המגרש הכי קשה בליגה. אני מקווה שנדע להשיג את 3 הנקודות״.

אופיר עזו רוצה לחזור עם ניצחון צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלוץ וקשר אמצע דחוף (רונן 06-10-2017, 01:48)
    רחוקים מניצחון בשישי.