ממשיכה בשלה: 4-1 לנס ציונה מול נורדיה

סקציה נס ציונה, הקבוצה היחידה שערב המחזור הייתה עם מאזן מושלם יצאה למשחק מול בית"ר נורדיה י-ם שרצתה להפתיע את החבורה של טסלפפה. על המגרש זה לא ממש הצליח ויוסי אסייג (צמד), גיא עובדיה ואסף חקאק הובילו את נס ציונה לניצחון גדול, בניטה צימק זמנית. אבו בילאל עאטף הורחק בנורדיה

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 07-10-2017
  • 12:23

לצפייה בגלריית המשחק המלאה:

https://www.facebook.com/pg/goler111/photos/?tab=album&album_id=1795313837427230

 

מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ לא פשוט בכלל מול נורדיה י-ם, נורדיה הגיע למשחק עם מאזן של 7 נקודות בארבעה משחקים (פתיחה לא רעה בכלל), לעומתה, נס ציונה מגיעה מהמקום הראשון עם מאזן מושלם וככל שהיא רוצה זה לשמור על רצף הניצחונות משחק חמישי רצוף.

 

8 דקות מהפתיחה וקיבלנו הזדמנות טובה של נס ציונה לעלות ליתרון, חילופי מסירות בין גיא עובדיה ליוסי אסייג כשבסופם החלוץ מגביה נהדר לרחבה, רואי בן בסט מתמקם נהדר במרכז הרחבה אך נוגח לידיו של שוער נורדיה, אור בנימין. בדקה ה-15 הרחקה לא טובה של הגנת נורדיה מגיעה היישר ליוסי אסייג שמנסה להשתלט על הכדור, מגן נורדיה מרים רגל גבוהה וספק מכשיל את אסייג, השופט לא מהסס ומורה על הנקודה הלבנה, אסייג עצמו לוקח את הבעיטה ומכניע את אור בנימין, 1-0 לנס ציונה!

 

שחקני נס ציונה חוגגים את שער היתרון (מני בן ארי)

 

5 דקות עוברות ומוליכת הטבלה מבססת את יתרונה, כדור קרן מדוד של גיא עובדיה מוצא את יוסי אסייג פנוי בתיבת ה-5, אסייג נוגח ומעלה את נס ציונה ליתרון של 2-0.

 

כבר אחרי 20 דקות נס ציונה עם יתרון כפול (מני בן ארי)

 

נס ציונה שולטת בכל פרמטר במגרש ועושה ככל העולה על רוחה, בדקה ה-29 עוד התקפה נהדרת של נס ציונה עם חילופי מסירות ברחבה שמגיעות לגיא עובדיה, עובדיה מנסה למסור לתרועה אך נבלם, מסתובב ובועט בסיבוב נהדר וכובש שער גדול, 3-0 ענק לנס ציונה.

 

שער נהדר של גיא עובדיה (מני בן ארי)

 

דווקא לאחר השער השלישי, שחקני נס ציונה מעט נרדמו ונתנו לנורדיה להיכנס למשחק. תשע דקות לסיום המחצית הראשונה, ונורדיה חוזרת מעט למשחק, כדור חופשי נהדר של נורדיה מגיע היישר לראשו של אוראל בניטה שעולה גבוה מכניע את שמש וקובע 3-1.

 

אוראל בניטה מחזיר את נורדיה למשחק (מני בן ארי)

 

שלוש דקות לסיום המחצית וברוך דביר שנכנס כמה דקות קודם לכן עם בעיטה אדירה מנסה להפתיע את שמש שמצליח למנוע שער בטוח ולהשאיר את יתרון שני השערים של נס ציונה בירידה להפסקה.

 

עמית שמש משאיר את יתרון קבוצתו על שני שערים (מני בן ארי)

 

רון ברבש צריך להיות מודאג, מנגד טסלפפה צריך להיות גאה (מני בן ארי)

 

כבר עם פתיחת המחצית השנייה נס ציונה מנסה להשתלט שוב על המשחק, וכדור עומק נהדר של יוסי אסייג מוצא נהדר את גיא עובדיה מול השוער, עובדיה מזווית קשה מכניע את בנימין אך בלמה של נורדיה מציל שער בטוח מן הקו.

 

למרות התבוסה, משחק טוב של אור בנימין (מני בן ארי)

 

14 דקות במחצית השנייה שחקנה של נורדיה אבו בילאל עאטף נופל ברחבה ודורש פנדל, השופט לא מתרשם ומוציא לו צהוב שני על התחזות, עאטף מתקשה לקבל את ההחלטה של השופט, מוריד את החולצה ומשתהה עם ירידתו לחדרי ההלבשה.

 

אבו בילאל עטיף נופל ברחבה ומורחק לאחר צהוב שני (מני בן ארי)

 

מרגע זה המשחק הלך לכיוון אחד, וזה לצד של האורחים שבכל התקפה הגיע למצב טוב מול בנימין, דניאל תרועה עם כדור עומק נהדר ליוסי אסייג שנשאר לבד מול השוער, אך בנימין מציל שער בטוח ומונע מאסייג שלושער. בדקה ה-65, עידו שרון שרק באמצע השבוע חזר לנס ציונה, נכנס להופעת בכורה והחליף את רואי בן בסט.

 

משחק הבכורה של עידו שרון (מני בן ארי)

 

נורדיה מנסה לחזור למשחק ועם צירופי מסירות נהדרים מגיעים לשני מצבים טובים שהולכים לאיבוד עקב בעיטות לא מדויקות של המחליף אלי זיזוב ושל ליאור היילה.

 

בדקות אלא ניתן היה לראות את העוצמה של קהלה של נורדיה ירושלים שלא הפסיק לעודד את קבוצתו ולדחוף אותם לקראת השער השני. דווקא לאחר שנורדיה נשארה ב-10 שחקנים, נס ציונה לא הצליחה להציג כדורגל טוב יותר והגיעו למצבים הטובים שלהם לאחר ערבוביות ברחבה, 10 דקות לסיום, שוב הגיע יוסי אסייג למצב קורץ מול בנימין, אך ברגע האחרון אוראל בניטה מונע מהכדור להגיע אל המסגרת ושוב מציל את נורדיה מספיגה, נורדיה עצמה נראתה טוב יותר דווקא לאחר ההרחקה!

 

מילה טובה לקהל הצהוב (מני בן ארי)

 

יוסי אסייג יכול היה לסיים את המשחק עם שלושער (מני בן ארי)

 

5 דקות לסיום המשחק, סהר לוי המחליף עם כדור עומק גאוני למחליף נוסף, דניאל בלומנפלד ומשאיר אותו לבד ברחבה, בלומנפלד במקום לעצור ולשאול את השוער לאיזה פינה לבעוט, בועט בנגיעה גבוה מעל השער...

 

בתוך תוספת הזמן עוד התקפה טובה של נס ציונה שהגיעה למצב של שלושה על אחד, יוסי אסייג מוציא כדור רוחב נהדר לסהר לוי ומשאיר אותו לבד מול אור בנימין ממרחק של 5 מטרים, סהר בועט וחייב היה לכבוש אך בנימין מציל (שוב) את נורדיה!

 

החמצה ענקית של סהר לוי (מני בן ארי)

 

דקה לסיום תוספת הזמן, כדור קרן של סהר לוי מוצא את צמד הבלמים, גיא עיני מחליק את הכדור אחורה היישר לאסף חקאק ויורד נמוך ודוחק פנימה את הכדור עם הראש, 4-1 לנס ציונה שמשלימה חמישה ניצחונות בחמישה משחקים!

 

אסף חקאק חותם את התוצאה (מני בן ארי)

 

בשבוע הבא תארח נס ציונה את 'ירמיהו' חולון שכאמור הביסה את הוד השרון 9-1! נורדיה תארח את מכבי יפו ותנסה להימנע מהפסד שלישי ברציפות...

 

שחקני נס ציונה חוגגים ניצחון גדול (מני בן ארי)

שחקני נס ציונה חוגגים! (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כול הכבוד לנס ציונה (שערוקי 07-10-2017, 13:22)
    אני חושב שמגיע להם לעלות השנה קבוצה חזקה מאוד
  2. כול הכבוד לכול הקבוצה (אבי 07-10-2017, 14:51)
    שיחקתי חכם וניצחתם הלאה סקציה אהבת חיי
  3. תודה לך משערים (אריק 07-10-2017, 16:18)
    תודה לכם כתומים על משחק ענק תמשיכו ככה והכתום עולה
  4. משחק גדול תמשיכו כך בהצלחה (יורם 07-10-2017, 17:25)
    נס ציוני
  5. נה נה נה נס ציונה (נועם 07-10-2017, 19:01)
    אה אה אה אאווווו יששששש כתום עולה
  6. יבנה בתמונה (הוגה דעות 07-10-2017, 19:31)
    נכון שסקציה פתחה נהדר את העונה אבל גם יבנה בתמונה.נס ציונה עוד תפסיד נקודות יכנסו ללחץ ומי יודע מה יהיה.תשאלו את מרמורק....
  7. חברים כולם להגיע למשחק נגד חולון (ברק 07-10-2017, 19:58)
    עם נעודד הגול יבוא ואיתו הניצחון הכתום עולה
  8. ממש קבוצה טובה אבוא ביום המשחק נגד חולון (אלון מרינר 07-10-2017, 22:49)
    הכתום עולה
  9. סקציה נגד חולון אני יעודד את הסקציה (יוהן 08-10-2017, 10:27)
    כתום עולה
  10. הכתום עולה צובע את הליגה (היוד יוד 08-10-2017, 11:30)
    הר הגעש בכתום מתפרץ