1-4 חשוב ומרשים לכפר קאסם מול אזור

מ.ס. כפר קאסם אירחה את הפועל אזור במסגרת המחזור החמישי בליגה א' דרום בוינטר שבר"ג, לעיני 400 צופים שראו משחק כדורגל טוב בין שתי קבוצות טובות שההבדל ביניהן היה אוהד אדלשטיין שהיה מצוין וסיים את המשחק עם צמד. מאור עידה העלה את אזור ליתרון ראשון, אך מוחה בדיר ואלון סולטן הצטרפו לאדלשטיין והובילו את כפר קאסם לניצחון שבוע לפני המפגש מול חיים סירוטקין

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-10-2017
  • 15:19

המשחק החל בקצב טוב כאשר כל קבוצה מראה את היכולות שלה והתקפה גררה התקפה. כבר בדקה ה-7 דניאל רז מאזור מוסר למאור עידה שממרחק של 16 מטר בבעיטה חדה בחצי וולה, בועט לפינה השמאלית ומכניע את השוער המחליף של כפר קאסם, שער יפה לחלוצה של אזור, מאור עידה. 1-0 לאזור.

 

 

מאור עידה כובש משחק רביעי רצוף (איתן ידגר)

 

כפר קאסם לא נבהלה וניסתה לחזור למשחק כאשר רואים שחלוץ הקבוצה רן בן שמעון מנסה ומשתדל ובעיקר עובד על המגרש. כפר קאסם מנסה לאזן את התוצאה ובדקה ה-23 אוהד אדלשטיין בסללום יפה על קו ה-16, ובין שלושה שחקני אזור בועט שטוח לפינה וכובש שער יפה וקובע שוויון 1-1.

 

אוהד אדלשטיין מחזיר את כפר קאסם למשחק (איתן ידגר)

 

שתי הקבוצות המשיכו לשחק וכל קבוצה ניסתה לתקוף את יריבתה על מנת לעלות ליתרון. בדקה ה-33 יוני רביבו בדריבל אישי, בועט לשער והכדור נהדף לאדלשטיין שבועט בעיטה חזקה, אך שוערה של אזור איתי כהן  הודף ומונע מאדלשטיין את השער השני. המחצית מסתיימת בשוויון 1-1, עם קצב טוב כאשר שתי הקבוצות מרשימות במשחקן.

 

למחצית השנייה עלתה כפר קאסם חדורה לנצח כאשר, כבר בדקה ה-50 כפר קאסם בהתקפה יפה, נור אבו עלי המגן מוציא רוחב למוחא בדיר שמוצא את טל ארז שבועט יפה אך לא מוצא את המסגרת.


חמש דקות עוברות, פריצה יפה של אדלשטיין בריצה על קו שמאל, מוציא רוחב על הקרקע הישר למוחא בדיר שעוצר ובסיבוב פנימה, 1-2 לכפר קאסם שרושמת שער קבוצתי יפה.

 

מוחה בדיר קובע מהפך! (איתן ידגר)

 

לא עוברות 5 דקות ואיזה פריצה (!) של אוהד אדלשטיין מחצי מגרש, אדלשטיין פורץ ולמרות הגנת אזור שרצים איתו ומלווים אותו, הוא הכי מהיר, נכנס לרחבה וכובש במבצע יחיד. גול ענק לשחקן ענק! 1-3 לכפר קאסם.
 

מבצע נהדר של אוהד אדלשטיין (איתן ידגר)

 

אזור לא מוותרים ומנסים גם לכבוש שער בהתקפות יפות, כשבאחת מהן בדקה ה-80, מאור עידה מקפיץ מעל עומרי כהן ממש על קו הקרן ובועט בסיבוב ענק לשער ופוגש את המשקוף... נסיון יפה של עידה. יש יגידו שעידה צריך היה למסור רוחב לשני שחקני אזור שחיכו, אבל עשה יפה שניסה לבעוט לשער מזווית קשה. שימשיך ככה! זה חלוץ (חפש את השער מכל זווית)!

 

5 דקות לסיום, מתי אפללו מגנה הימני של הפועל אזור, הגביה נהדר ואורי אשל נוגח למשקוף והחוצה. התקפה יפה של אזור. שתי דקות לסיום, אבו עלי המגן של כפר קאסם פורץ על קו ימין, מכניס כדור גדול לאלון סולטן שמגלגל פנימה יפה בסיבוב וקובע 1-4 גדול, עם שער של חלוץ גדול.

 

אלון סולטן משלים משחק נהדר ומקנח עם שער יפה (איתן ידגר)

 

לסיכום: למרות התוצאה הגבוהה היה משחק טוב בין שתי קבוצות טובות, והיה משחק דינמי ותוסס שכל קבוצה הראתה מה יש לה להציע. הקהל נהנה ולמרות שאזור הפסידה רואים שיש לה קבוצה טובה. כפר קאסם? יכולים להיות מרוצים, קבוצתם ניצחה קבוצה חזקה היום בתצוגת כדורגל יפה. שימשיכו ככה ואני חושב שהם ידברו חזק בצמרת. 

 

יו"ר הקבוצה המנצחת, טארק: "ניצחון חשוב לנו כקבוצת צמרת. למרות שנעצרנו קצת בתחילת העונה והפסדנו נקודות, אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לשחקנים ביטחון ובעיקר שיחזרו להראות מי הם ומה הם שווים. שבוע הבא יש לנו משחק קשה מול הכח ר"ג ואני מקווה שהשחקנים ימשיכו ביכולת הזאת ובעיקר שנמשיך בדרך הזאת". 

 

כוכב המשחק אוהד אדלשטיין אמר בסיום: "אני שמח על הניצחון! מקווה שבע"ה הניצחון הזה ייתן לנו רצף של ניצחונות. מבחינתי השערים והבישולים זה בונוס ומה שהכי חשוב זה הניצחון של הקבוצה".

 

שי מאור כבר מסתכל לעבר המחזור הבא (איתן ידגר)

 

שי מאור, מאמן הקבוצה המנצחת אמר בסיום: "שיחקנו כדורגל טוב כל המשחק מול קבוצה חזקה שעובדת ומאומנת טוב, ולא סתם היא לא הפסידה העונה עד עכשיו. חשוב להסתכל הלאה למשחק הבא, נגד הכח צפוי משחק קשה מאוד. צריך להתארגן בהתאם".

אוהד אדלשטיין חוגג משחק נהדר (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לנו שוער - דחפו לנו שוער ,,,,,,,,,, (אזוריה 07-10-2017, 16:03)
  2. ההצלחות של אזור, בעבר היו בזכות שוערים גדולים (מתי 07-10-2017, 19:24)
    דורון, בן ישי,למל....
  3. מקום 5 (הוגה דעות 07-10-2017, 19:35)
    כפר קאסם הבינו שאין טעם להתמודד 30 משחקים על מקום ראשון.מספיק מקום 5 ועוד 5 משחקים כדי לעלות ליגה..
  4. חייבים חיזוק לשפיגל (חבר הנהלה 08-10-2017, 08:27)
    חייבים חיזוק לשפיגל. הבחור קורס מהמטלות הרבות שמטילים עליו. אין ספק שהוא עושה עבודה גדולה אבל......אזור הפכה להיות אימפריה במושגים של הכדורגל הישראלי. צריכים להחזיר את גיא וייס או אפילו את פליפר האגדי. אין ספק שביכולתיהם הם יכולים למנף את ההצלחה למקומות גבוהים יותר
  5. ל 1 (משה שרעבי 08-10-2017, 13:38)
    תפסיק לקשקש. ראיתי את הגולים באתר של כפר קאסם. הוא לא אשם באף גול. איזה שוער מובטל אתה מייצג?