ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-5

המחזור ה-5 חלף לו. כפר כנא מאבדת נקודות ראשונות.. באיכסל עם מאמן חדש ישן רושמים הפסד שני ברציפות... טבריה מסיימת רק בתיקו מול הפועל ירושלים... רובי עושה את העבודה בצור שלום... ואסי גלבוע מנצחת את הרצליה בחוץ... אז מה היה לנו במחזור..? מיהו שחקן המחזור..? מיהו מאמן המחזור...? כנסו ותקראו!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 09-10-2017
  • 18:23

המחזור ה-5 עבר חלף לו והביא עימו המון הפתעות ותמונת מצב שמתחילה להתבהר. בהפועל איכסל החליטו להחזיר את אבי סבג לעמדת המאמן, אך כנראה שלא שם נמצאה הבעיה, דווקא מול הפועל שפרעם שופעת הבעיות נכשלו חניכיו של סבג והציגו יכולת חלשה מאוד. איכסל רושמת הפסד שני ברציפות... מעניין מי יעזוב שם השבוע... ב״רובי שפירא״ ידעו שהמשחק מול צור שלום יהווה מוקש עבורם ולקח להם 70 דקות לעשות זאת, מי אם לא אלון בוזרגי שמכיר היטב את המגרש הזה מעניק ניצחון לקבוצתו שנותן המון ביטחון להמשך... בדרבי המגזר פגשה המובילה מכפר כנא את הקבוצה המתחזקת של הליגה מאום אל פאחם, זה נראה טוב עבור האורחים שעלו ליתרון פעמיים אך גמליאל פרץ שהגיע רק השבוע כבר החל לפרוע שטרות, כבש צמד והעניק לקבוצתו תיקו ביתי... עירוני טבריה שאירחה את הפועל ירושלים רצתה לרשום ניצחון שלישי רצוף, הפתיחה הייתה מושלמת כאשר לירון אלימלך העלה אותם ליתרון מוקדם, אך הייתם חלבי השווה ושחקניו של סוויסה שלא הפסיקו להחמיץ נותרו רק עם המחמאות... מגדל העמק ועירוני קרית אתא סיימו בתיקו מאופס שלא משרת אף אחת מהקבוצות... בעוד דרבי של המגזר אירחה באקה (בביתה) את מ.ס טירה המתחדשת וסיימו בתיקו 1-1 כאשר שתי המאמנים מרוצים מכך...

 

שוער:

חמודי שבאט (מכבי דליה)

מספר הצלות מרשימות של השוער המוכשר הזה שהביא במו ידיו שלוש נקודות חשובות לקבוצה שלו .

 

הגנה:

סמאח סרחאן (הפועל שפרעם)

משחק מצויין לבלם הוותיק של איברהים אבו רקיק. ששחקני איכסל התחילו להתעורר הוא היה שם בכדי לעצור את ההתקפות שלהם ולכוון את חבריו לקבוצה.

 

בר הלל (אסי גלבוע) 

בינגו ענק של מוריס אוזן! השחקן הצעיר שהגיע מהנוער של קרית שמונה מגלה יכולת גבוה מאוד. במשחק בשישי הוא היה לחומת ברזל עבור הקבוצה, ללא ספק עוד נשמע עליו.

 

אמיר קובלסקי (רובי שפירא)

בשקט בשקט ב״רובי״ יכולים לחייך, הבלם הצעיר והמוכשר הזה מציג ממשחק למשחק יכולת גבוהה שעוזרת לקבוצתו לנצח ולהיצמד לצמרת הגבוהה.

 

קישור:

יוני אוחיון (רובי שפירא)

החיזוק הטוב ביותר שעשתה ״רובי״ הוא ללא ספק של השחקן הזה. בשישי הוא דחף וכיוון את חבריו בניצחונה החשוב של הקבוצה בצור שלום.

 

יוני אוחיון, דף וכיוון את חבריו בניצחון של קבוצתו (מאור אלקסלסי)

 

כפיר בן דוד (עירוני טבריה)

במשחק הגביע נגד דליה הוא היה המצטיין במשחק, בשישי הוא פתח בהרכב והחזיר למאמן עם משחק גדול שכלל בישול ושער נהדר שנפסל... ללא ספק עירוני טבריה זה כפיר בן דוד.

 

כפיר בן דוד הוא עירוני טבריה 

 

ענאן נאסאלדין (מכבי דלית אל כרמל)

כמה כישרון יש לשחקן הזה שסוחב את דליה שנים על גבו, בשישי הוא היה מספר אחד על המגרש בניצחונה של קבוצתו.

 

עבד מורגאן (הפועל שפרעם) כוכב המחזור!!!

הפתעת המחזור שייכת לקבוצתו, אך השחקן שביקש בתחילת השבוע לעזוב שוכנע ע״י גורמים בהנהלה להישאר, ובשישי הוא הוכיח למה נלחמו עליו שם פשוט תאווה לעיניים, היה בכל מקום במגרש והוביל את קבוצתו לניצחון מצוין על הגלקטיקוס של הפועל איכסל.

 

התקפה:

עידן שפשה (אסי גלבוע)

יש שחקנים של מאמן ושפשה הוא כזה, כבר 5 שנים ברציפות הוא משחק תחת מאמנו מוריס אוזן. בשישי הוא כבש שער בניצחון קבוצתו והוכיח שהוא חלוץ מצוין.

 

מוחמד פודי (אסי גלבוע)

עוד שחקן שמקומו בליגה גבוהה יותר, בשישי הוא כבש וגם בישל בניצחון הענק של אסי גלבוע על הפועל הרצליה והעלה את מאזנו ל-5 שערים.

 

גמליאל פרץ התחיל לפרוע שטרות!

 

גמליאל פרץ (הפועל אום אל פאחם)

רק לפני שבוע הוא הצטרף לקבוצתו של אחמד סבע, בשישי הוא כבר פרע את השטרות כאשר נכנס כמחליף וכבש 2 שערים שאומנם לא עזרו לקבוצתו להשיג ניצחון אך זה בהחלט מבשר על הבאות.

 

מוריס אוזן חתום על ניצחון המחזור! (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: מוריס אוזן

תוצאת המחזור שייכת ללא ספק לאסי גלבוע ומאמנה מוריס אוזן, שיצאה למשחק חוץ קשה מול קבוצה שלא הפסידה העונה, ולמרות שהיו בפיגור פעמיים ידעה קבוצתו לבצע מהפך מדהים ולהשיג ניצחון ענק ולהנחיל להרצליה את הפסדה הראשון העונה. אוזן בנה קבוצה מצוינת שתדבר העונה חזק מאוד בליגה.

ראוי לציין גם את מאמנה של הפועל שפרעם איברהים אבו רקיק שלמרות בעיות בלתי פוסקות בניהולה השוטף של הקבוצה, ידע לשים את הכל בצד ולצאת למשחק חוץ מול הפועל איכסל ולנצח על כך מגיע שאפו ענק!

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-5

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל באקה (אוהד באקה 10-10-2017, 12:39)
    למה אין נציג מהפועל באקה השוער הצעיר אסיל עויסאת נתן הצגה גדולה גם אלון כהן בהצגה מצויינת ????
  2. הרסת לנו את החיים (רוני דורה מה יש לך להגיד 11-10-2017, 07:48)
    לך מקרית אתא, עוף מפה כבר הרסת לנו את החיים יא כלב
  3. זבלה (רוני דורה שודד 12-10-2017, 13:10)
    שודד את התושבים כבר כמה שנים אין שום תוצאות