ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-5

המחזור החמישי בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו נס ציונה ממשיכה ברצף המדהים שלה והפעם מול נורדיה בחוץ, חולון מוחצת את הוד השרון 9-1 באחת התוצאות הגבוהות בהיסטוריה של ליגה א', יבנה מביסה את הכח וכפר קאסם חוזרת למסלול ולנצח. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-10-2017
  • 12:00

ונעבור למצטיינים:

שוער:

שאבי יהונתן (כפר שלם)

השוער הצעיר של הפועל כפר שלם מוכיח לאנשי הכפר שיש להם על מי לסמוך בשער, במחזור האחרון הוא עצר את התקפותיהם של שחקני מכבי שעריים ושמר על שער נקי בדרך לניצחון חשוב. 

 

הגנה:

עדי מחפוד (בקעת הירדן)

בלמה המצוין של בקעת הירדן, היה מהבולטים בקבוצתו ויחד עם חיים יוסף הקשר המצוין, הביאו ניצחון חשוב לקבוצתם על דימונה. מחפוד כבש שער, והיה ראשון לכל כדור בהגנה. שחקן חכם שמנהל את המשחק מהחלק האחורי של קבוצתו.

 

אור אלקבץ (מכבי יבנה)

בלמה המצוין של מכבי יבנה הראה את יכולתו הטובה כשהצליח לסכל את התקפת הכח ר"ג, ויחד עם חברו להגנה עוז יפרח השניים הצליחו לשמור על רשת נקייה. אור כבש שער יפה והיה מעל כולם במרכז ההגנה...

 

מאיר אוחיון (כפר שלם)

מגנה השמאלי של כפר שלם, בעל שליטה טובה בכדור. הרמה טובה ומסכן רבות את הגנת היריב, אך הפעם הוא גם כבש מול שעריים שער חשוב שהקנה לקבוצתו ניצחון חשוב. 

 

קישור:

אלון סולטן (כפר קאסם)

קשרה של כפר קאסם עושה עבודה נהדרת במרכז המגרש עבור כפר קאסם. סולטן מחלץ כדורים ועוזר בהתקפה לקבוצתו והשבוע עשה גול מרשים כמו חלוץ גדול. קשר טכני עם יכולות מעל הליגה.

 

אלון סולטן, קשר טכני עם יכולת גבוהה מאוד (איתן ידגר)

 

חן לוי (ירימיהו חולון)

קשרה של חולון, כבש צמד ובישל שלושה שערים נוספים. ניהל את המשחק ולמעשה היה הכי טוב על המגרש והכין מצבים לחבריו. איים הרבה על השער. עשה תנועה מהיריב. גם איציק בן סלומון הרשים מאוד בשורות חולון ובישל 4 שערים. 

 

תומר בן חיים (מכבי יבנה)

קשרה המחונן של מכבי יבנה הציג יכולת גבוהה במשך 90 דקות והיה הגורם העיקרי לשליטה של יבנה במרכז השדה. תומר כבש שער מרהיב בנגיעה מהאוויר והיה כהרגלו ראשון לכל כדור וחילץ כדורים רבים. 

 

תומר כבש שער מרהיב והוביל את קבוצתו לניצחון (מני בן ארי)

 

אוהד אדלשטיין (כפר קאסם)

איזה כוכב אוהד אדלשטיין! שחקן ענק! מול אזור הוא ניצח כמעט לבד את המשחק עם צמד בסללום אדיר שלו ובישול נוסף. אדלשטיין המהיר עם השליטה הטובה בכדור הוכיח את כישרונו הרבה מול אזור. רק שימשיך ככה. 

 

אוהד אדלשטיין - כוכב כדורגל! (איתן ידגר)

 

התקפה:

גיל גילקרוב (יניב חולון) - כוכב המחזור!

רביעייה של גילקרוב מקנה לו את התואר של כוכב המחזור! זה די נדיר ששחקן כובש רביעייה בליגה ולכן הענקנו לו את התואר. היה מסוכן, כבש גולים במבצעים אישיים עם יכולות גבוהות, נלחם על כל כדור ועשה עבודה רבה עם תנועה ללא כדור.

 

יוסי אסייג (נס ציונה)

חלוצה של סקציה נס ציונה ממשיך להוכיח שבוע אחר שבוע כמה הוא מוסיף לקבוצה, וכמה הוא הערך המוסף של הקבוצה. יוסי כבש צמד בניצחון של נס ציונה מול נורדיה והעלה את מאזנו ל-6 שערי ליגה בחמישה משחקים כשהוא מוליך את טבלת כובשי השערים של הליגה. סוף סוף יש חלוץ בנס ציונה!

 

יוסי אסייג, חלוץ אמיתי! (מני בן ארי)

 

ליאור אסולין (ירימיהו חולון)

חלוצה הוותיק של 'ירמיהו' חולון מתחיל לאט לאט לפרוע שטרות ולתת המניסיון הרב שלו לקבוצה. בשישי האחרון כבש שני שערים וסחט פנדל מהגנת הוד השרון בתבוסה שהנחילה חולון להוד השרון. ליאור אסולין רושם את שערו ה-3 בארבעה משחקי ליגה, בהחלט תפוקה נאה.

 

(מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: אלי כהן (מכבי יבנה)

חנן אזולאי מבקעת הירדן הרשים עם ניצחון ענק של קבוצתו בדימונה. עופר טלספפה הרשים עם ניצחון נוסף ברצף הניצחונות המרשים שלו ושל נס ציונה כשהפעם ניצחו את בית"ר נורדיה. מוסא בן חיים הביס את הוד השרון בתוצאה בלתי נשכחת ושי מאור הרשים בניצחון במשחק ענק על אזור, אבל מעל כולם הרשים מאמנה של מכבי יבנה, אלי כהן, שהביס את הכח ר"ג במה שהיה אמור להיות קרב צמרת. שאפו!

 

 

קבוצת המחזור: ירימיהו חולון- שזוכה בארוחה קבוצתית בלזרוביץ!

 

 

 

ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-5

הוסף תגובה
תגובות
  1. ויום שישי תעשה בית ספר לחולון יאלה נס ציונה 3-0 קל ( נס ציונה הקבוצה הכי טובה בליגה 11-10-2017, 16:05)
    יש לנו את השחקנים הכי טובים בליגה אסייג עובדיה סהר לוי ועידו שרון מעל הליגה הזאת והגנה הכי טובה בליגה
  2. ברצלונה אתם לא (הנמר הסגול 11-10-2017, 17:03)
    למגיב 1 נבוא קטנים וללא פחד ונסתכל לכם בלבן שבעיניים.סך הכל עוד משחק ליגה על 3 נקודות.הטוב שינצח.
  3. למגיב 1 ו 2 (כתום בנשמה 12-10-2017, 00:16)
    מגיב 1 יהירות ושחצנות הם לא המוטו שלנו באים צנועים לכל משחק ומכבדים כל יריבה ולמגיב 2 מגיב אחד זה לא אוהד הסקציה כי אנחנו האוהדים האמיתיים אלו שבאים צנועים לכל משחק
  4. לאוהד רון (כתום בנשמה 12-10-2017, 00:21)
    רק לעדכן אותך מי שעשתה זאת לראשונה בליגה א וגם במחוז הדרומי היתה הסקציה לפני כ 25 שנה בניצחון 9-1 על שיכון המזרח במשחק בו כבש דני משה 5 שערים