שוד באמצע היום: 1-1 בין ״רובי שפירא״ לעירוני טבריה

המשחק המסקרן של המחזור בו אירחה ״רובי שפירא״ את עירוני טבריה הסתיים בתיקו 1-1, כאשר קבוצתו של אילן סוויסה שלטה לכל אורך המשחק והחמצות בלתי פוסקות של שחקניו מנעו מקבוצתו ניצחון. ״ברובי״ יצאו מרוצים מהתוצאה אחרי משחק חלש של שחקניו של עודד קוטר שהצליחו לעלות ראשונים ליתרון, אך לבסוף ספגו את השוויון. פער 5 הנקודות בין שתי הקבוצות נשמר

  • על ידי: רועי סימוני
  • 14-10-2017
  • 12:02

המשחק המסקרן של המחזור ה-6 בליגה א׳ צפון התקיים אתמול באצטדיון העירוני בנשר בו אירחה ״רובי שפירא״ את עירוני טבריה לעיני כ-600 צופים (200 מטבריה), שסיפקו תצוגה נהדרת ביציעים. הוציא לדרך את המשחק השופט אבירן מטמון (מצוין) כשמן הפתיחה היה ניראה כי שחקניו של אילן סוויסה הגיעו מוכנים למשחק.

 

בדקה ה-2 חטיפת כדור של נירן רוטשטיין שמתקדם עם הכדור ובועט מצוין, אך הכדור פוגע בשחקן של רובי ויוצא לקרן. כדור קרן קצר של שלום עקיבא מגיע שוב לרוטשטיין שבנגיעה מרים מדויק לראש של לירון אלימלך, האחרון מסיט שמאלה אך לא מוצא רגל מסיימת. הזדמנות נהדרת לטבריה מתבזבזת!

 

בדקה ה-6 עהאד עזאם שהיה בספק למשחק ולבסוף פתח אחרי שערך מבחן כשירות בחימום, נפצע והוחלף ע"י דניאל ברק שחזר מפציעה.

 

 

טבריה משתלטת על המשחק ומתחילה לתקוף. בדקה ה-8 כדור גאוני של שלום עקיבא משאיר את לירון אלימלך בזווית קשה מול חיים זיסקינד, אך האחרון מזנק נהדר ומציל שער בטוח.

 

 

הדקות חולפות והאורחים מחפשים את השער ללא הפסקה, בדקה ה-15 עוד כדור נהדר של שלום עקיבא מגיע הישר לכפיר בן דוד שבועט חזק מהאוויר אך זיסקינד לא מתקשה לקלוט את הכדור.

 

בדקה ה-25 קיבלנו התקפה ראשונה של רובי במשחק, הגבהה מצוינת של שליו ברוור מהאגף השמאלי מוצאת את הראש של דניאל ברק שנוגח, אך הכדור חומק ליד הקורה.

 

 

אחרי שקצת נרדמו, שוב היו אלה האורחים מטבריה שממשיכים לחפש את השער. ובדקה ה-41 התקפה מסודרת של הקבוצה מוצאת את שלום עקיבא לבד שבועט חזק ושטוח, זיסקינד הודף לא טוב אך אין שחקן טברייני (שוב) שיכבוש.

 

וכפי שאמר המשורר: ״מי שלא כובש סופג״ בניגוד גמור למהלך המשחק כדור מוגבה לתוך הרחבה של טבריה, בלבול בין עידן ויצמן לעדי תדמור, ואלון בוזרגי עולה גבוה, נוגח פנימה וקובע 1-0 לרובי!!!

 

המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון 1-0 של רובי שפירא שבשתי ההזדמנויות הבודדות במחצית הראשונה, משיגים את שער היתרון בניגוד גמור למהלכי המשחק, בטבריה יכולים להצטער שלא השכילו לכבוש שער ולעלות ליתרון. אילן סוויסה מבין שהוא חייב לשחק על כל הקופה בכדי ולנצח.

 

המחצית השניה נפתחת בהססנות של שתי הקבוצות ובדקה ה-57 כפיר בן דוד (המצטין במגרש) מתקדם באין מפריע ומשחרר בעיטה חזקה מ-16 מטרים, זיסקינד הודף. המשחק הפך לרדום וללא התקפות מצד שתי הקבוצות כשרובי משחקת בונקר. מי אם לא לירון אלימלך קובע שוויון נהדר?! בדקה ה-75 חוטף כדור מהטל בשלושה שחקני הגנה ומקפיץ באומנות מעל זיסקינד וקובע 1-1 מוצדק!!!

 

 

עירוני טבריה ממשיכה ללחוץ מאז שער השיוויון ובדקה ה-79 , לירון אלימלך בכדור גאוני מ-30 מטר מוצא את אושרי טוויל לבד בתוך הרחבה אך האחרון נוגח החוצה. החמצה ענקית לחלוץ.

 

עודד קוטר יודע שתיקו יהיה עבורו כמו ניצחון, ובדקה ה-82 יוני אוחיון יוצא ובמקומו נכנס הבלם אחמד טאמר לחזק את מרכז ההגנה של הקבוצה.

הקבוצה מעיר הכנרת לא הפסיקה ללחוץ ולנסות להכריע את המשחק. כדור מצוין שמגיע ללירון אלימלך בתוך הרחבה, האחרון בועט היטב, אך מעל השער של זיסקינד.

 

בתוך תוספת הזמן חטיפת כדור של סעיד דיאב שבועט מ-17 מטרים והכדור שורק ליד המשקוף והמשחק מסתיים לו בחלוקת נקודות ששווה בין הקבוצות. 

 

 

אילן סוויסה יוצא מאוכזב ממשחק בו שחקניו הציגו כדורגל משובח עם המון מצבים מול שערם של ״רובי שפירא״ ולא השכילו לנצח, טבריה יכולים להתנחם שקבוצות הצמרת לא פתחו פער גדול בטבלה ובליגה של שלוש נקודות חלום העלייה חי,נושם ובועט!

 

ברובי יכולים להיות מרוצים מכך שלמרות משחק לא טוב של הקבוצה, הם הצליחו להשיג לפחות תיקו אך יודעים שיכולת כזאת לא תפסיק להם בהמשך הדרך.

'רובי' שפירא סוחטת נקודה מטבריה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער (טבריה 14-10-2017, 12:15)
    שוער לא מציאה המיקום של טבריה והגולים רובם בגללו
  2. רובי קבוצה חלשה (איכסאל 14-10-2017, 12:27)
    הפעם השופט התלפד למי לתת את המשחק כולנו יודעים רובי קבוצה של שופטים שבוע שעבר בקושי נצחה צור שלום אם היתה קבוצה מהגזר היה נגמר אחר במחצית הרשונה מתחיל השופט לשלוף כרטסי צהוב ואם לא עוזר מתחיל עם כרטסי אדום לצערי זה הכדור רגל בארץ טביריה עסתה לה בית ספר מסר לשופטים קל קבוצה מהמגר יש לפחות חמש או שש שחקנים מהמגר היוהדי אז תהיו שופטים עם מצפון לפחות עובדה זה רובי שוב אני חוזר קבוצה של שופטים היה פנדל לטבריה לא שרק פזיוווווון
  3. רובי חלשים מאוד ועכשיו כשאיכסל בלי אבי סבג החלש (רוביניו 14-10-2017, 15:05)
    יהיה מאוד קשה לעלות כי הקבוצה לדעתי לא נבנתה נכון למרות שהיו את כל האמצעים עכשיו יהיה קשה. חבל. נקווה לטוב.
  4. תתחבא בפינה שלך (לקשקשן מאיכסל 14-10-2017, 15:23)
    אחרי שהשפלנו אותכם והורדנו אותכם על ארבע, הייתי ממליץ לך לשבת בפינה שלך בשקט ולא לצייץ. ואת הרגשי נחיתות שלך מהחיים האישיים שלך אל תביא לכדורגל יא בכיין וקשקשן בשקל. במפגש האחרון בינינו קיבלתם 3, העונה קיבלתם 4, במשחק הבא תקבלו 5. קבוצה עלובה של קו
  5. מגרש (אוהד 14-10-2017, 15:50)
    יוסי בן דוד,אתה מלא הבטחות בקשר למגרש,שלוש שנים שחפרו את האתר,והרכיבו כמה בטונדות,ומזה חצי שנה לא עובדים באתר,מה אינך יכול לבצע פרויקט אחד בטבריה,אמרת שנה הבאה נשב על הטריבונות ונספור גולים,איך נספור גולים אם לא עובדים באתר,גם עוד שלוש שנים לא יהיה מגרש,בוש לעיר שמשחקים בדיר חזירים,כמה אפשר להבטיח ולא לקיים,ראה בעפולה מזרקה בעשרה מיליון שח,מגרש שבנו תוך שנתיים,ואצלנו כלום לא זז
  6. שישי הבא מישחק הכי חשוב העונה (טברייני 14-10-2017, 16:08)
    ניצחון ניצחון ניצחון
  7. למגיב מספר 4 זה האמת (איכסאל 14-10-2017, 18:20)
    נכון הוררדתם אותאנו על ארבע בשבעה שחקנים אחרי השופט הרחיק ארבעה שחקנים וחזרנו למשחק אחרי זה השופט הרחיק עוד שחקן ושרק לפנדל יא תנפל לך לישון ותחפס מישו ינענע אותך שכחת איך קרענו אותכם עם שופט בבית אתמול אם היו טבריה קצת מרכזים היה נגמר 5 מחכים לכם אתא תקבל רבעיה עם סמיר עיסא בתנאי יהיה משקפים הפעם חבל על הכסף פזיון אתם עדיף לך לשון ממורמר אתא חבל רציתי לבוא לקחת כדורי שוקלד שקרנים פלפנים עלובים אין מלים תתרמה קדימה איכסאל
  8. איפה נראה דבר כזה (שוהם 15-10-2017, 14:09)
    תחליפו כבר שוער היית כבר מעלה את השוער השני שלכם בשביל מה הוא קיים
  9. עדי תדמור (אליאב 15-10-2017, 15:42)
    עדי תדמור שוער מצוין שהתחיל את העונה פחות טוב. עונה שעברה היה שוער העונה בליגה א. הוא יחזור לעצמו ויביא הרבה נקודות לטבריה- אוהבים אותך עדי .
  10. הגיע הזמן להחליף את עדי (אוהד 15-10-2017, 19:57)
    איפה המאמן תתעורר בושה אחרי בושה העונה הלכה לפח המזל של עדי חלף עם הרוח