המופע של קרליטו ואוחיון!

הפועל כפר שלם אירחה במגרשה את הוד השרון המפורקת. כפר שלם מצידה לא התחשבה במצבה הגרוע של הוד השרון וליקטה עוד 3 נקודות אבל קל זה לא היה, כי מנגד עמדה הוד השרון מוכה וחבולה מהתבוסה שבוע שעבר לחולון 9-1. הוד השרון חסרה את עידן סרור ושבתאי טסל המורחקים, אבל יכולה להיות מעט מעודדת, כי היום ראינו לחימה ורצון להחזיר מעט מהכבוד שנרמס בשבוע שעבר, כל אלו לא עזרו לה והפסידה 2-0

  • על ידי: גיא צמח
  • 15-10-2017
  • 15:31

הפועל כפר שלם אירחה את הפועל הוד השרון שמגיעה לאחר התבוסה הקשה בשבוע שעבר מול חולון, ולאחר חילופי המאמנים השניים העונה. הפועל הוד השרון עם עופר בכר לראשונה על הקווים, פתחו חזק ואגרסיבי אבל ההזדמנות הממשית הראשונה הייתה דווקא של כפר שלם. 16 דקות מהפתיחה שמאור לובין הניף את רגל ימין מקו הרחבה וסחט הדיפה טובה משוערה של הוד השרון מועיין חלבי.


עוברות ארבע דקות וקיבלנו התקפה מתפרצת קטלנית של כפר שלם שבסיומה  מצא את עצמו קרלוס צ'אקנה המצוין במצב של 1 על 1 מול חלבי, אך האחרון מציל פעם נוספת את הוד השרון.

 

קרלוס צ'קאנה, השער שלו עוד יגיע (גיא צמח)


הוד השרון ניסתה להאט את הקצב בניצוחו של מאמנה עופר בכר שהיה פעיל מאוד על הקווים, אך בדקה ה-24 כמעט וקיבלנו שער של כפר שלם, כאשר שער של מושיקו מרזייב נפסל בטענת נבדל.
 

בדקה ה-35 שום דבר לא עצר את צ'אקנה המצוין שהניף רגל ומפציץ טיל אל בין חיבורי הקורות, הפעם אפילו חלבי לא יכול היה להושיע את הוד השרון, 0-1 לכפר שלם!

 

שער נהדר של קרלוס צ'קאנה (גיא צמח)

 

7 דקות עובורת וקרלוס צ'אקנה יכול היה להגדיל התוצאה, אך לא בעט מדויק כדור שקפץ מ-11 מטר. דקה לסיום המחצית וקיבלנו ניסיון ראשון של הוד השרון לאיים את שערו של יהונתן שאבי, כשיהוידע כהן משתחרר יפה ומסובב כדור לא מספיק חזק אך מדויק לחיבור והכדור נקלט בידיו הבטוחות של שאבי שמשאיר את התוצאה בעינה בירידה להפסקה, 0-1 לכפר שלם.

 


משה דמאיו ביציע (גיא צמח)

 

בתחילת המחצית השנייה ניסה עופר בכר לרענן את השורות כשביצע 2 חילופים, אך גם זה לא עזר להוד השרון. כפר שלם המשיכה לשלוט במשחק, וחיכתה עד לדקה ה-68, כאשר המחליף אמיר כהן שנכנס כמה דקות לכן דהר עם הכדור ממחצית המגרש עד לרחבת ה-16, ושם השאיר כדור על מגש למגן השמאלי מאיר אוחיון שבעט חד לפינה הרחוקה וקבע 0-2 לכפר שלם, מסתבר שאוחיון אוהב מאוד את הדקה הזו שבה כבש גם שבוע שעבר.
 

מאיר אוחיון חוגג שער שבוע שני ברציפות (גיא צמח)

 

כפר שלם המשיכה ללחוץ אבל הוד השרון נלחמה בחירוף נפש על מנת לא לספוג, בדקה ה-71 ריף פרץ מציל שער בטוח של מאור לובין ממרחק של 3 מטרים. 2 דקות לסיום המשחק איתי חלף, מגנה של הוד השרון עוצר התקפה של כפר שלם עם היד ורואה את הצהוב השני והאדום. בדקה ה92 כמעט וראינו שער של אלירן מגול המחליף, אבל מועין חלבי דואג שהתוצאה תישאר 'רק' 0-2. דקה לאחר מכן נשמעת השריקה של השופט דוקה ארנס (טוב מאוד) לסיום המשחק.


לסיכום: כפר שלם עוברת מוקש לא פשוט בניצחון שמצמיד אותה לצמרת הטבלה, שם היא גם תרצה לסיים את העונה. מנגד הוד השרון עם סגל חלש ביחס לליגה התייחסה למשחק היום כמשחק על הכבוד ועשתה הכל על מנת לנסות ולהחזיר מהכבוד שנרמס בשבוע שעבר, בעיקר בזכות עופר בכר שהתאמץ לא פחות משחקניו. במידה והקבוצה תתחזק בכמה שחקנים אפשר לראות את האור בקצה המנהרה.

בנימה אישית חייב לציין את קפטן כפר שלם איתן אהרון שבפברואר יחגוג 43, רץ ומכוון כמו ילד שרק עלה מהנוער, פשוט תאווה לעיניים!

 

אביחי יחיא יחד עם מאמן כפר שלם, שוקי סדיס (גיא צמח)

 

תגובתו של המאמן המנצח שוקי סדיס: "אני חושב שבאנו מאוד מוכנים למשחק. ידענו שהוד השרון יבוא לשחק על החיים שלהם לאחר התבוסה בשבוע שעבר, אני חושב שהשחקנים שלי הבינו שהמשחק הזה תלוי בנו ואני שמח שניצחנו את המשחק והפנים קדימה לעבר המשחק עם חולון".


עופר בכר, מאמנה החדש של הוד השרון: "הגענו למשחק קשה לאחר התבוסה בשבוע שעבר, ראינו היום קבוצה שרוצה ולוחמת אבל חייבים להתחזק ומהר. תצטט אותי: רק עופר בכר ישאיר את הוד השרון בליגה"!

מאיר אוחיון חוגג עוד שער במגי כפר שלם (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הציטוט של מאמן הוד השרון בושה (אורן 15-10-2017, 16:31)
    מי אתה בכלל ואיזה רקורד יש לך?
  2. הוד השרון (אוהד הוד השרון 15-10-2017, 18:25)
    עופר מאמן גדול אם כמה שזכור לי גם בזמנו הגיע לשיכון המזרח שהקבוצה עמדה לרדת ליגה והוא זה שהשאיר אותם
  3. יאללה כפר שלם! (אוהד 16-10-2017, 03:06)
    אוהבים!
  4. איתן אהרון היה השחקן המצטיין במגרש פשוט תופעת טבע הציל גול בטוח ליפני הסוף (שחר 16-10-2017, 07:53)
    הוא וצ'קנה שהיה מעולה ירדו לגליצים חילצו כדורים יותר מהצעירים פשוט תאווה לעניים וכבוד ל2 האלה שיכולים לתת עוד כמה שנים טובות ביכולת הזו. הוד השרון לא נתנה פייט ואין לה הרבה סיכוי כמעט כול התקפה חדרה את ההגנה שלה .