במעמד צד אחד: הכח חילצה נקודה מכפר קאסם

הכח ר"ג וכפר קאסם נפגשו למשחק מעניין, משחק שהיה בשליטה מוחלטת של כפר קאסם אך הכח בהתקפה בודדה כבשה מרגליו של מאור אסור. בדקה ה-92 עשה השופט צדק כששרק לפנדל עבור כפר קאסם אותו כבש רן בן שמעון. הכח לא מזכירה קבוצת כדורגל, כפר קאסם יכולים להיות מאוכזבים מהתוצאה

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-10-2017
  • 19:30

במסגרת המחזור השישי בליגה א' דרום, נפגשו הכח ר"ג וכפר קאסם למשחק מעניין, בעיקר בגלל מאמנם של הכח חיים סירוטקין שאימן אשתקד את כפר קאסם ללא הצלחה רבה. הכח הגיעה למשחק לאחר התבוסה למכבי יבנה ולאחר פתיחת עונה לא טובה. כפר קאסם מגיעה למשחק לאחר שניצחה בצורה משכנעת את אזור בשבוע שעבר.

 

קהלה של הכח הגיע הגיע לתמוף בקבוצתו (איתן ידגר)


המשחק נפתח בשליטה של כפר קאסם ובדקה ה-12 הם עשו התקפה יפה, אוהד אדלשטיין המהיר מגביה מצד שמאל היישר לראשו של טל ארז שמוריד עם הראש ליוני רביבו, שמשבעה מטר בועט אך סהר קלדרון המגן מציל כדור שהיה נכנס לשער. הצלה גדולה של המגן שהציל כדור שכבר היה בדרך לרשת.

 

הורדת כדור יפה של טל ארז (איתן ידגר)

 

בדקה ה-24 קיבלנו רגע של מחלוקת, כאשר אלעד כהן הוכשל מחוץ לרחבה לאחר ששחקן כפר קאסם החזיק אותו והפיל אותו, הכח דרשה אדום אך אפשר לומר שהיא ללא ספק קופחה וכפר קאסם ניצלה מאדום. תשע דקות לסיום המחצית, התקפה יפה של הכח ר"ג, מאור אסור פורץ על הקו ומוציא רוחב טוב לרועי דיין שבנגיעה בועט החוצה. החמצה גדולה לחלוץ הכח שנראה חלוד לאחר שחזר פציעה.

 

בדקה ה-42 אלון סולטן, קשרה של כפר קאסם הרים כדור ענק לרן בן שמעון שנגח טוב אך מצא רק את המשקוף. המחצית הראשונה מסתיימת בתיקו 0-0 ובקצב איטי.

 

אלון סלטן עם כדור נהדר לרן בן שמעון (איתן ידגר)

 

עם פתיחת המחצית השנייה כפר קאסם הגבירה את הקצב, אך ללא מצבים מיוחדים עד הדקה ה-70, אדלשטיין בפריצה מגביה לרחבה ורביבו נוגח מ-7 מטר מעל המשקוף. רביבו היה יכול וצריך לכבוש.

 

עוד פריצה טובה של אוהד אדלשטיין (איתן ידגר)

 

בדקה ה-72 מתן לוטטי שנכנס כמחליף, הכניס כדור לאוהד אדלשטיין שבועט, הכדור פוגע בקורה וחוזר לרחבה ואף אחד מהתקפת הכפר לא מצליח לדחוף את הכדור פנימה. הלחץ של הכפר מתגבר ובדקה ה-75 רביבו בועט מסף הרחבה שטוח, אך שוערה של הכח הודף החוצה. שתי דקות לאחר מכן רביבו עם כדור קרן היישר לרן בן שמעון שמפספס את הכדור.

 

מתן לוטטי כמעט ובישל לאחר כניסתו לכר הדשא (איתן ידגר)

 

בדקה ה-80 ובניגוד גמור למהלך המשחק, מאור אסור מקבל כדור מאיתמר כהן ומצליח להקפיץ מעל השוער ולקבוע 0-1 מפתיע להכח!

 

מאור אסור כובש בניגוד למהלך המשחק (איתן ידגר)


שתי דקות עובורת, יוני רביבו בועט ממרחק של 16 מטר ומוצא את הקורה, בעיטה אדירה של רביבו שלא מצליח לכבוש. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כפר קאסם מקבלת כודר עונשין מ-11 מטרים, לאחר ששגיב סולומון מגן הכח נוגע בכדור בידו. רן בן שמעון לוקח את הכדור כובש, קובע 1-1 ובעיקר עושה צדק במשחק. 

 


שחקני כפר קאסם חוגגים שער שעושה צדק (איתן ידגר)

 

הכח אומנם ספגו גול בדקה ה-92, אך הם צריכים לבוא בטענות רק לעצמם, כי מקבוצה עם סגל שחקנים כל כך מרשים מצפים לראות כדורגל או לפחות שני פסים. פעם, אפילו לפני שנה, ראינו  כדורגל יותר יפה מהכח ר"ג... והשנה למרות הסגל הנוצץ וההשקעה הכספית הגדולה מצד הנהלת הקבוצה, לא רואים כלום ואפילו שני פסים אנחנו לא רואים. אין כל זכר למשחק ה"טיקי טקה".


כפר קאסם מנגד השוותה בדקה ה-92, אבל היא צריכה להיות מאוכזבת מהתוצאה, לשלוט במשחק בצורה כזאת ולא לנצח זה חבל. ולמרות שניצלו מהפסד הם צריכים להיות מאוכזבים שהגיעו לכל כך הרבה מצבים ולא כבשו למעט הפנדל...

 

ראש עיריית כפר קאסם, עדאל בסיום המשחק: "נהנתי מהמשחק. היה משחק טוב וקשה, דרבי קשה. לא היה לנו מזל עם הכח וולא זוכר מתי ניצחנו את הכח. יש לנו קבוצה טובה, אוהדים טובים ואני תומך בקבוצה ובאוהדים. היה כיף לראות גול בדקה כזאת, טעם של ניצחון".


תגובתו של יוני רביבו בסיום המשחק: "תיקו שהוא ממש כמו הפסד. שלטנו ב-90 אחוז מהמשחק והגענו לאין ספור מצבים. מצד שני הם במצב הראשון שלהם כבשו גול. נמשיך קדימה ויהיה בסדר".

 

רן בן שמעון יודע שעם היכולת הזאת גם הניצחונות יגיעו! (איתן ידגר)


רן בן שמעון כובש שער השוויון: "הגענו לאין ספור מצבים, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. אני שמח שאנחנו מראים אופי וגם בדקה ה-90 הצלחנו להשוות. ואני בטוח שאם נמשיך ביכולת הזאת, הגולים והניצחונות יבואו. אני מאמין שנדבר חזק עד סוף העונה. שיהיה בהצלחה".

 

כפר קאסם עם הפנים קדימה.(איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכח לא משחקים (שימי 14-10-2017, 19:56)
    אין מושג למה אנחנו ניראים כך חיים וויתר על משחק מסודר ומשחק כדורים ארוכים המשחק הפך להיות ראנדומאלי ואם חיים לא יתעורר ומהר נילחם חזק השנה למטה , חיים תתעורר
  2. רון (אוהד 14-10-2017, 20:26)
    מעניין חיים לא אימן בהצלחה,את כפר כאסם הגיע איתה מול ליגה,לאומית שנה,אחרי זה 5 ניצחונות תיקו והפסד מעניין מזה הצלחה,בשבילך
  3. אני עדין לא מבין באיזה משחק הייתם!!! (עומר 14-10-2017, 20:39)
    כפר קאסם חלשה מאוד הכח היו בהרבה יותר טובים חוסר מזל של הכוח וטעות חמורה של של השחקן שלהם שמסר בטעות אליכם במקום להעיף למגן שהיה לבד הכח היו צריכים לנצח ולתת לכם בראש
  4. הכוח היו כמה דרגות מעליהם! (איזה משחק ראיתם!? 14-10-2017, 21:28)
    מאור אסור ורפי עמוס עשו בית ספר להגנה שלהם
  5. הכוח היו כמה דרגות מעליהם! (איזה משחק ראיתם!? 14-10-2017, 21:31)
    מאור אסור ורפי עמוס עשו בית ספר להגנה שלהם
  6. רק אתה יכול לכתוב כותרת הזויה כזאת (hta 14-10-2017, 22:59)
    איך קבוצה שהובילה עד דקה 92 גנבה את המשחק???
  7. אתם חלשים ולא נגעתם בכדור (להכח 15-10-2017, 09:17)