ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-6

המחזור ה-6 חלף לו והצמרת נפתחה מחדש. רובי סוחטת מטבריה תיקו בשיניים... אום אל פאחם ואיכסל מתפוצצות עם רביעיה וחמישייה... בהרצליה חוזרים לנצח ונצמדים לצמרת הגבוהה... והפועל ירושלים משיגה את הניצחון הראשון שלה העונה... אז מי נכנס לנבחרת המחזור...? מיהו שחקן המחזור...? ומיהו מאמן המחזור...? כנסו ותראו!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 16-10-2017
  • 12:50

המחזור ה-6 בליגה א׳ חלף לו והתמונה מתחילה להתבהר. משולש הצמרת מתחיל להיות צפוף צפוף, רובי מסיימת בתיקו מול טבריה אך נשארת במקום השני, באיכסל עם סמיר עיסא על הקווים מתפוצצים על אסי גלבוע וכובשים רביעייה.. אום אל פאחם מתחילה לאותת לליגה חזק, הרכש מתחיל לתת את אותותיו והם מביסים את בית שאן שמסתבכת... הפועל ירושלים סוף סוף מגיעים לליגה ומשיגים את ניצחונם הראשון העונה ומסבכים את טירה עמוק בתחתית. בקרית אתא יכולים לשחרר אנחת רווחה אחרי שהשיגו גם הם את ניצחונם הראשון העונה, ובמגדל העמק אין חדש תחת השמש ועוד הפסד והבלאגן שם חוגג, הפעם להפועל הרצליה שנצמדה לצמרת הגבוהה.

 

ונעבור למצטיינים:

שוער:

חיים זיסקינד (״רובי שפירא״)

המצטיין במדי קבוצתו בשישי במשחק נגד עירוני טבריה. מספר הצלות שלו מנעו מקבוצתו הפסד ביתי, חיים הוא ללא ספק נכס לקבוצה.

 

חיים זיסקינד, ללא ספק נכס עבור 'רובי' שפירא (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

בן קליגור (עירוני קרית אתא)

המגן הצעיר שהגיע מעירוני נשר, הראה בשישי האחרון שהוא שייך לרמות הגבוהות. משחק הגנה והתקפה מצוין שלו עזר לקבוצתו להשיג את ניצחונם הראשון העונה.

 

בן בנימין (עירוני קרית אתא)

עמוד התווך בהגנה של קרית אתא. בשישי הוא היה לחומה בהגנת קבוצתו, עזר וכיוון מאחור ממש כמו מאמן שני על המגרש. אחד משחקני הרכש הטובים שנחתו בקבוצה מהקריות.

 

נדב בנימין (עירוני טבריה)

מאז תחילת העונה אחד השחקנים היציבים בקבוצתו של אילן סוויסה. לצידו של עידן וייצמן הוותיק מוכיח הבלם הצעיר כי יש על מי לסמוך בהגנת הקבוצה ובשישי כולם ראו את זה.

 

ניר דרור (הפועל הרצליה)

בהרצליה עדיין לא יודעים בוודאות מהו תפקידו של השחקן המצוין הזה. בשישי הוא תמך ללא סוף בהתקפת קבוצתו ואף בישל שני שערים שאפו.

 

קישור:

הייתם חלבי (הפועל ירושלים)

מה יש להוסיף על השחקן המוכשר והוותיק הזה. בשישי קבוצתו השיגה את ניצחונה הראשון העונה והניצחון ללא ספק חתום על שמו.

 

בילאל סבע (הפועל שפרעם) 

משחק נהדר לקשר המצוין של שפרעם שכבש את השער הראשון ובישל את השער השלישי, בניצחונה של קבוצתו נגד צור שלום. אבו רקיק יכול להיות מרוצה.

 

ענאן נאסראלדין (מכבי דליה)

כל מילה מיותרת להוסיף על השחקן הזה שסוחב את קבוצתו לבד. בשישי קבוצתו השיגה ניצחון שני ברציפות כשענאן מנצח על המקהלה של אלי מזרחי.

 

התקפה:

גמליאל פרץ (הפועל אום אל פאחם) כוכב המחזור!!!

בשבוע שעבר הוא עלה מהספסל וכבש צמד, בשישי הוא כבר פתח בהרכב ושוב כבש צמד. חיזוק מצוין עבור קבוצתו של אחמד סבע שיביא הרבה נקודות ושערים העונה.

 

גמליאל פרץ, כוכב המחזור של ליגה א' צפון (אביב עובדיה)

 

מועמר קראקה (הפועל איכסל)

החיזוק הטוב ביותר של הפועל איכסל העונה. למרות משחק לא גדול שלו הוא היה במקום הנכון בכדי לכבוש צמד עבור קבוצתו ולהשיג ניצחון חשוב להמשך הדרך.

 

מועמר קראקה, החיזוק הטוב ביותר של איכסל (אבי רביבו)

 

יואל אבוחצירה (הפועל הרצליה) 

רק לפני שבוע הוא הצטרף לקבוצתו של ארז בנודיס, ובמשחק נגד מגדל העמק הוא כבר פרע את השטרות וכבש צמד שהקנה לקבוצתו ניצחון חוץ חשוב מאוד.

 

מאמני המחזור:

סמיר עיסא ואחמד סבע (הפועל איכסל, הפועל אום אל פאחם)

במחזור הזה לא היה ניתן לבחור מאמן אחד, אז שלא מן המניין החלטתי לבחור בשני מאמנים מצוינים שהשיגו את הניצחונות הבולטים ביותר במחזור הזה.

סמיר עיסא: כבר במשחקו הראשון של המאמן הוותיק הזה, ואחרי שני הפסדים רצופים של קבוצתו, הצליח עיסא להעמיד קבוצה שנראתה מצוין, הציגה מהלכי כדורגל מצוינים והצליחה להביס את אסי גלבוע ולרשום ניצחון ראשון עבור המאמן.

 

אחמד סבע, צומח לו מאמן מוכשר וצעיר (אביב עובדיה)

 

אחמד סבע: בשקט בשקט צומח לנו מאמן צעיר ומוכשר, מבלי שאף אחד שם לב הוא בנה קבוצה מצוינת שתדבר חזק העונה בליגה. בשישי באחד המגרשים הקשים בליגה, הצליח סבע להביס את בית שאן ולאותת לליגה שהקבוצה שלו תדבר חזק העונה.

 

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-6

הוסף תגובה
תגובות