חד וחלק: 3-0 לקרית אונו על א.ס חולון

המשחק היחידי במחזור ה-6 של ליגה ב' דרום א' שהתקיים אתמול, היה בקרית אונו והפגיש את שתי נועלות הטבלה. הפועל המקומית עם פתיחת עונה לא טובה בלשון המעטה, אירחה את הקבוצה החלשה בליגה שכל שבוע מובסת ולראיה סופגת כמעט 5 שערים בממוצע למשחק. קרית אונו לקחה את המשחק הזה כהזדמנות לצאת לדרך חדשה ולא פספסה אותו עם 3-0 חלק שהוכרע כבר במחצית הראשונה, למרות הניצחון קרית אונו הייתה יכולה לסיים בתוצאה הרבה יותר גבוהה כשהחמיצה 2 פנדלים

  • על ידי: גיא צמח
  • 22-10-2017
  • 20:12

הפועל קרית אונו אירחה את א.ס. חולון למשחק של המחזור ה-6 בליגה ב' דרום א'. דווקא האורחת מחולון הגיעה להזדמנות הראשונה שכבר בדקה ה-2 בר אלון בועט מחמישה מטרים לידיו של יקיר קרטה.

 

צח דרעי ובר אלון מחולון ניסו להפתיע... (איתן ידגר)

 

בדקה ה24 קיבלה קרית אונו כדור קרן, איתם שמאי מגביה והוא מוצא את ראשו של הקפטן כפיר עטיה שנוגח למשקוף. באותה התקפה ניסיון נגיחה נוסף של דוד אפנג'ר הולך סנטימטרים מהקורה והחוצה. 

 

משה שפירא המאמן שחקן של חולון הציג משחק הקרבה משובח. (איתן ידגר)

 

3 דקות מאוחר יותר וקיבלנו בעיטה חופשית אדירה של שי רוטמן מ-17 מטר אל בין חיבורי הקורות של טל עמר שוערה של חולון , 0-1 ענק לקרית אונו.

 

אמנון וייס חוגג את השער הראשון עם כפיר עטיה. (איתן ידגר)

 

מהרגע שהשער הובקע, ראינו רק קבוצה אחת על המגרש וזו קרית אונו. בדקה ה-30 התנהל כפיר עטיה עם הכדור בחופשיות ממרכז המגרש וממרחק של 25  מניף רגל ומפציץ כדור שפוגע במשקוף ונוחת ברשת של חולון, 0-2 נהדר לקרית אונו.

 

חנן אסור, החלוץ האימתני חזר למגרשים....היה קרוב לכבוש מהנקודה הלבנה. צילום: איתן ידגר.

 

6 דקות מאוחר יותר נשלח כפיר עטיה המצוין למצב של אחד על אחד מול שוערה של חולון טל עמר, ובקור רוח מקפיץ באלגנטיות כדור שנעצר רק ברשת, עטיה משלים צמד אישי 0-3.

 

קריית אונו חוגגת את השלישי. כפיר עטיה עם שערים יפים לזכות קבוצתו. (איתן ידגר) 

 

עד לסיום המחצית ניסתה קרית אונו להגדיל את התוצאה אך ללא הועיל. המחצית השנייה נפתחה באותה המגמה והייתה רק קבוצה אחת על המגרש, קרית אונו. לעומתה ניתן היה לספור על כף היד את כמות הפעמים שחולון עברה את החצי. רבע שעה מפתיחת המחצית השנייה התחיל הסיפור הפיקנטי של המשחק, בלמה של חולון בן חן שנכנס 5 דקות קודם לכן נגע בידו בכדור שהיה בדרכו לרשת, שופט המשחק הורה על הנקודה הלבנה ושלף אדום לבלם החולני. שי רוטמן לוקח את הבעיטה אבל בועט ימינה וטל עמר הודף מצוין . עדיין רק 3-0!

 

בדקה 66 הגבהה מימין של עדן עזריה פוגעת בידו של מגנה של חולון ברחבה ושוב פנדל לקרית אונו. חנן אסור, המחליף לוקח את הפנדל ובועט שמאלה אבל שוב עמר הודף מצוין. 2 פנדלים מוחמצים בשש דקות ועדיין רק 3-0 !

 

אמנון וייס יכול להיות מאושר מניצחון קבוצתו. מאיר דרעי לידו. (איתן ידגר)

 

עד לסיום היו מספר מצבים אבל התוצאה נשארה בעינה, 0-3 לקרית אונו למרות יכולת טובה של שוער חולון טל אמר.

לסיכום: קרית אונו יכולה להיות מעודדת מהתוצאה אבל אסור לה לשכוח שניצחה את הקבוצה החלשה בליגה עם סגל שלא מתאים לליגה ב'. קרית אונו צריכה להמשיך את המומנטום של ניצחון הבכורה שלה ולייצר רצף של תוצאות חיוביות במחזורים הקרובים. לעומתה בא.ס. חולון חייבים לזעזע את המערכת ולחזק את הקבוצה במידית בלפחות 6 שחקנים שמתאימים לליגה ב', אחרת ימצאו את עצמם בתום העונה במקום ממנו יורדים לליגה ג'.

 

תגובתו כפיר עטיה כובש הצמד: "סה"כ משחק טוב שלנו, במחצית הראשונה שלטנו במשחק ואנחנו מקווים להמשכיות".

תגובתו של דוד אפנג'ר שחקנה של קרית אונו לאחר הניצחון: "עשינו ניצחון חשוב ובעיקר חשובות לנו 3 הנקודות, הכי חשוב המשכיות".

גם אוהד כהן היה מאושר בסיום: "ניצחון חשוב למאבקי התחתית. עשינו שינוי של כמה שחקנים בסגל ואני מקווה שנצא לדרך חדשה".

 

תגובתו של חנן אסור החלוץ הוותיק של קרית אונו: "הכי חשוב היה לנו לנצח ולצאת לדרך חדשה. זה ניצחון ראשון ומאוד מתוק, אני שמח שנתנו קצת נחת להנהלה שלנו שתמיד דואגת לנו לתנאים הכי טובים גם ברגעים הקשים. מהבחינה האישית חזרתי לשחק אחרי 3 שנים, ואני מקווה להיכנס לכושר כמה שיותר מהר ולעזור לקבוצה להתברג בחלק העליון של הטבלה".

 

אלי חורש מנהלה של קרית אונו: "משחק בין שתי קבוצות שנמצאות בבעיה של תחילת עונה לא טובה. שמח על הניצחון ומקווה שנמשיך ככה ומאחל בהצלחה לחולון".

שחקני קרית אונו חוגגים ניצחון חלק (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נתחזק בקרוב ונישאר בליגה (לזרוס בנשמה 22-10-2017, 20:40)
    לזרוס חולון חשובה לליגה ולשכונת גסי כהן בקרוב נתחזק במספר שחקנים ונעלה על דרך המלך אס אס לזרוס
  2. כל הכבוד לשוער טל עמר (חולוני 22-10-2017, 22:53)
    לשוער קוראים טל עמר. בחור בעל לב ענק ורצון להצליח. שמו תמונה שלו תחשפו את הילד!!!
  3. שוער גדול (אימא של טל 22-10-2017, 22:59)
  4. יש אלוהים והוא ראה ורואה הכל המבין יבין (עלק לזרוס תכבדו את הסמל לפחות 23-10-2017, 09:11)
  5. כפיר עטיה שחקן אס חזק מהיר וגולר !!חנן אסור מתאים לליגה ג' בקושי כבד ומחזיר כדורים אחורה כי לא זז (שחר 23-10-2017, 10:49)
    לאונו יש שחקנים לא רעים אבל תנאי מגרש רעים שהורגים את הכדורגל !! גבעות ומורדות מהמורות בכול מ"ר שלא נותנים לשחק פס על הדשא ..אים לא מכדררים לבד הכדור אובד מיד קשה לעצור כדור או לצפות לאיזה צד הוא יקפוץ..יעשה טוב בוכניק אים יביא מכבש ומילוי בפגרה ויתן גם תנאי מגרש נאותים שגם השחקנים יבואו לידי ביטוי ראוי וגם יהנו מהמשחק לשם שינוי איך הוא לא רואה את זה?.[יש קצת משטח סביר ליד דגלי הקרן מרכז המגרש זוועה.]
  6. אמנון וייס (מכיר 23-10-2017, 16:50)
    מאמן חלש מאוד ,אין שיטה איו כלום קרית אונו משנה לשנה מדרדרים יניב תתעורר
  7. הנהלה פח אשפה לקריית אונו (מומי לזרוס 23-10-2017, 17:11)
    ביקשנו לדחות חצי קבוצה בספורטיאדה אבל התאים לכם לנצח חצי הרכב. מבטיח לכם בסיבוב הבא מלחמה אישית עם הרבה דם על זה.
  8. שתי שחקנים מעל הליגה (מור לוי 24-10-2017, 12:23)
    כצופה מהצד במשחק בין קרית אונו לבין א.ס חולון השם ששמעתי הכי הרבה והכי הרשים אותי זה קפטן הקבוצה מספר 5 כפיר עטיה שחקן מצוין! .גם מספר 8 שחקן טוב וגם השוער קרית אונו קבוצה שיכולה לעשות הרבה בלאגן להרבה קבוצות בליגה במיוחד בבית שלהם לגבי חולון קבוצה שלא כל כך הרשימה ופחות ניסתה לשחק אין לה שחקנים מתאימים לליגה הזאת כנראה אם לא תתחזק היא תרד