ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-7

המחזור השביעי חלף לו. הפועל כפר כנא ממשיכה לנצח... טבריה מביסה את שפרעם... בית שאן סוף סוף מנצחת... איכסל חוזרת למסלול הניצחונות... טירה מתפוצצת על דליה... ו״רובי שפירא״ חוזרת עם ניצחון ענק מטדי... אז מי כוכב המחזור...? מי מאמן המחזור...? ומי נכנס לנבחרת המחזור...? כנסו ותקראו...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 25-10-2017
  • 15:55

המחזור השביעי חלף עבר לו, כל קבוצות הצמרת ניצחו ושינוי ממשי לא התבצע בטבלה.. טבריה ממשיכה להציג שיפור ניכר ומביסה את שפרעם ומתחילה להידבק לחבורת הצמרת, כשלירון אלימלך כובש את שערו השביעי העונה... ברובי משיגים ניצחון חלק בטדי וחוזרים עם נקודות יקרות כשאלון בוזרגי ממשיך להפציץ... בית שאן מנצחת את קרית אתא ותצוגה של שוערה גבריאל כהן ובן לוי מעניקים לאיתן טייב ניצחון חשוב... באיכסל הרוח החדשה נותנת את אותותיה ומשיגים ניצחון חשוב מול מגדל העמק המתפוררת..

טירה החדשה מתפוצצת מול מכבי דליה ושלום אדרי מנצח על המקהלה עם צמד ובישול... בדרבי המגזר אום אל פאחם ובאקה נפרדות בתיקו מאופס... 

 

ונעבור למצטיינים:

שוער:

גבריאל כהן (הפועל בית שאן)

תצוגת שוערות של השוער הזה הביא 3 נקודות יקרות לקבוצתו וגם הרבה כאב ראש למאמנו לקראת ההמשך, אילולא הצלות מדהימות שלו קבוצתו הייתה יורדת מנוצחת.

 

הגנה:

אלירן חודדה (הפועל איכסל)

עוד משחק מצוין לבלם הוותיק הזה שעצר את ההתקפות של שחקני היריבה והיה לחומה בהגנה, ובנוסף לכל זה כבש את השער היחיד במשחק והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב מאוד.

 

אלירן חודדה היה חומה בהגנה ואף כבש את שער הניצחון (מאור אלקסלסי)

 

מאיר גבאי (הפועל כפר כנא)

במשחק לא גדול של קבוצתו אך עם ניצחון ענק על הפועל הרצליה, הפגין השחקן משחק מצוין שכלל גם בישול לשער נהדר. ללא ספק חיזוק נהדר לקבוצתו של פאיד חסון.

 

ענבר שרון (עירוני טבריה)

המגן הצעיר שלא קיבל את ההזמנות בפתיחת העונה קיבל אותה במשחקים האחרונים והוכיח לכולם כי הוא אחד המגנים המוכשרים בליגה.

 

קישור:

שלום אדרי (מ.ס טירה) כוכב המחזור!!!

כמה כישרון יש לשחקן הזה ברגליים, בשישי הוא הראה את זה לכולם כאשר כבש צמד והוסיף עוד בישול בניצחונה של טירה נגד דליה. כששלום אדרי טוב כולם יכולים לחייך.

 

שלום אדרי מראה כמה כישרון יש לו ברגליים (דן יידוב)

 

סמיר עבדלחי (מ.ס טירה)

לא במקרה עבד טיטי נלחם על השחקן הזה מספר שבועות, השבוע הוא כבר הגיע באופן רשמי כשכבש צמד והיה אחד המצטיינים על המגרש. ללא ספק חיזוק מצוין לטירה.

 

אורי צעדון (עירוני טבריה)

שנה שלמה חיכה הילד הזה לחזור למגרשים אחרי פציעה ארוכה, בשישי כבר אחרי דקה על המגרש הוא כבש את שערו הראשון ובדקות הסיום השלים צמד ענק שייתן לו הרבה ביטחון להמשך. בינגו ענק של אילן סוויסה.

 

לידור אבבא (מכבי צור שלום)

השחקן הצעיר שהגיע רק השבוע מהפועל נצרת עלית, פרע את השטרות כבר במשחקו הראשון במדי הקבוצה עם שער ענק ויכולת שהראתה שהוא שייך לרמות הגבוהות יותר.

 

התקפה:

לירון אלימלך (עירוני טבריה) 

שבעה שערים בשבעה מחזורים! מה עוד ניתן לומר על החלוץ הטוב ביותר בליגה א׳ צפון, בשישי הוא פשוט עשה ככל העולה על רוחו במגרש. כבש שער ובישל אחד ואילולא החמצות של חבריו לקבוצה, לירון יכול היה להפוך גם למלך הבישולים. בינתיים נמשיך ליהנות ממנו כאן.

 

החלוץ הטוב ביותר בליגה, לירון אלימלך (דן יידוב)

 

אלון בוזורגי (רובי שפירא)

הבינגו של העונה ב״רובי שפירא״, חמישה שערים יש כבר לחלוץ המצוין הזה שכבש גם בשישי ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון חשוב מול ירושלים.

 

הבינגו של 'רובי', אלון בוזורגי (מאור אלקסלסי)

 

בן לוי (הפועל בית שאן)

משחק מצוין לשחקן הצעיר הזה שהביא במו רגליו ניצחון חשוב לקבוצתו, כבש את שער הניצחון והיה בכל פינה ובכל מקום על המגרש וסידר לאיתן טייב שבוע של שקט.

 

אילן סוויסה רוצה להתקדם צעד נוסף מהעונה שעברה (רמי גרידיש)

 

מאמן המחזור: אילן סוויסה (עירוני טבריה) 

אחרי פתיחת עונה צולעת במחזורי הפתיחה, במחזורים האחרונים רואים את טביעת האצבע של המאמן המוכשר הזה, כאשר קבוצתו מציגה כדורגל נהדר ורושמת ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד, ומאותתת לצמרת כי היא חיה, נושמת ובועטת. אחרי עונה מדהימה בשנה שעברה רוצה סוויסה לעלות שלב אחד קדימה. אם הקבוצה תמשיך לשחק את הכדורגל שהיא מציגה ועם חיזוק נוסף זה יתכן וזה אפשרי.

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-7

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלון כהן שחקן הפועל בקה היה משכמו ומעלה במשחק נגד אום אל פים (ראדי 25-10-2017, 16:21)
    וגם השוער אסיל עויסאת ששמר על רשת נקייה
  2. טבריה אימפרייה (אוחנה 25-10-2017, 16:52)
  3. אדרי ענק (טברייני 26-10-2017, 23:12)
    אדרי אתה תותח .תראה לזוהר ולסויסה כמה הם מטומטמים .שזרקו שחקן כמוך אני מקווה שזה ידפוק להם את העליה