מאמן המחזור ה-6 ליגה ב' דרום א' בחסות לזרוביץ': דודו חלף

דודו חלף מאמנה של עמישב פתח תקוה, הוביל את קבוצתו לניצחון ענק על המוליכה והמועמדת לעליה, שימשון כפר קאסם והוא נבחר למאמן המחזור ה-6 בליגה ב' דרום ב'. דודו זוכה בארוחה זוגית מתנת בר המסעדה הלזרוביץ

  • על ידי: גיא צמח
  • 27-10-2017
  • 09:15

דודו, נבחרת למאמן המחזור החמישי בליגה ואתה זוכה בארוחה זוגית מתנת לזרוביץ. ברכות...
״תודה רבה על הבחירה בי, תודה לאתר גולר ולבר מסעדה לזרוביץ על המיזם המבורך״.

 

סכם לנו בכמה מילים את הניצחון שלכם מול הקבוצה החזקה בליגה שמשון כפר קאסם...

"התכוננו מצוין, משחק ענק של השחקנים שלי שכלל הקרבה, נחישות ומשחק בוגר מאוד. עבדנו בעיקר על העמידה ועל החזרה לעמדות ברגע שמסתיימת התקפה שלנו, לייצר לחץ בשטח שלהם ולנסות להבקיע ראשונים, ידענו שאם נבקיע ראשונים הם יילחצו מאוד. דיברנו שכפר קאסם קבוצה חזקה מאוד אבל הכל אפשרי, שאנחנו חייבים ליזום ולהחזיק בכדור ולצאת מהר למתפרצות. מהרגע שהגעתי לקבוצה אנחנו עובדים על הנעת כדור ובנוסף הצלחתי להחדיר בשחקנים את האמונה והביטחון שכלום לא אבוד ויש עונה ארוכה".

דודו ממשיך ואומר: "זה בדיוק מה שהייתי צריך אחרי הוד השרון, לשמחתי השחקנים ממושמעים ומאוד רוצים להצליח".

 

מה אתה חושב על הרמה של הליגה העונה?

"לפי מה שאני רואה תהיינה לפחות שלוש קבוצות שירוצו לעליה, כפר קאסם, אור יהודה וצעירי טייבה. אחריהן הליגה שוויונית מאוד והרמה היא כרגע כמו שאני רואה בינונית מאוד".

 

מילה לסיום: "יש לנו מטרות והשחקנים יודעים היטב מהן, ואני מאמין שנוכל להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו - הכוונה להתברג כמה שיותר גבוה ובלי קיצורי דרך, לשפר את הכדורגל ליהנות ולהשקיע כמה שיותר. מכאן אני מודה להנהלה על השקט... אני מקווה שהשחקנים ימשיכו לשמח אותם".

מאמן המחזור ה-6 ליגה ב' דרום א' בחסות לזרוביץ': דודו חלף

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן (שמעון אבו 27-10-2017, 10:25)
    מאמן מספר1
  2. מאמן המחזור (אוהד עמישב 29-10-2017, 06:45)
    דוד חלף מאמן מצוין באמת מגיע לו להיות מאמן המחזור אבל לצדו יש שחקן מס אחד שמחזיק את עמישב שירן היימן שחקן שיכול לשחק בכול רמה כישרון ענק