סיכום מחזור 6: ליגה ב' דרום א'

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 17 שערים 3 אדומים 2 פנדלים מוחמצים משחק שהוכרע בדקה ה90 מחזור שבו שמשון כפר קאסם מפסידה לראשונה העונה לעמישב פ"ת ,צעירי טייבה מנצחת בשועאע כפר קאסם ועולה למקום הראשון קרית אונו עם ניצחון בכורה ,אור יהודה עם תיקו שני ברציפות , הכל בסיכום של המחזור 6 שכבר מתחיל להראות של מה שצפוי לנו בהמשך העונה .

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-10-2017
  • 10:33

עמישב פ"ת קובעת את תוצאת המחזור 1-0 על שמשון כפר קאסם .הקבוצה מכפר קאסם עם סגל השחקנים הטוב  בליגה התארחה אצל עמישב פ"ת קבוצתו של דודו חלף שנמצאית במגמת שיפור במחזורים האחרונים אבל מה שהתרחש במגרש גם נביא לא יכל לחזות אולי רק דודו חלף , פ"ת במשחק הקרבה יוצא מהכלל הסתכלה בלבן של העיניים לשימשון כפר קאסם והוכיחה שכשהשופט שורק לפתיחה כל הספקולציות והיתרון על הנייר נעלמים ומי שרוצה יותר ומי שחד יותר הוא זה שמנצח וכך היה כשבדקה ה32 העלה שירן היימן את עמישב ליתרון שנשמר עד הסיום . שאפו!!

 

מ.ס צעירי טייבה מנצחת בחוץ את שועאע כפר קאסם 3-0. ניצחון של שועאע כפר קאסם היה ממקם אותה במקום ה 3 אבל צעירי טייבה הגיעו מוכנים וממוקדים למשחק בידיעה שניצחון יעלה אותם לראשונה העונה למקום ה1 . טייבה השתלטה על המשחק מהפתיחה והצליחה לנצל את ההזדמנויות שלה ולנצח ,כשאיתי אוחיון כובש את הראשון שלו בטייבה וקובע 3-0 לקבוצתו של צביקה לוי .

 

צביקה לוי, מאמנה של טייבה, מוביל את קבוצתו למקום הראשון בליגה. שאפו! צילום: איתן ידגר.  

 

שמשון בני טייבה מסיימת בתיקו ללא שערים נגד אור יהודה .אור יהודה רצתה לחזור למסלול הניצחונות לאחר התיקו בשבוע שעבר אבל את טייבה בטייבה קשה מאד להכריע , משחק מאד אגרסיבי התפתח הסתיים ללא הכרעה ושתי הקבוצות תנסה להשיג את הנקודות בשבוע הבא .

 

שמשון ת"א – בני יפו אורתודוקסים – 1-1.משחק אגרסיבי ללא פשרות התפתח בספורטק בתל  אביב בין 2 קבוצות שרוצות לסיים בתום העונה בפלייאוף העליון , יפו עלתה ליתרון בדקה ה67 מרגליו של סעיד גרבוע , אבל  בדקה 75 רפי סגל הישווה ל 1-1 . שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב10 שחקנים כאשר נאור הלוי משמשון ואולג קוזמין מיפו הורחקו.

 

בני ג'ת מסיימת בביתה בתיקו 1-1 נגד בית דגן.  בג'ת קיוו לנצח בבית לאחר התיקו היוקרתי נגד צעירי טייבה במחזור הקודם , אך לא השכילו לעשות כך במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה סיימו ללא הכרעה נגד בית דגן שככל הנראה תייצר לעצמה עונה שקטה .

 

שחקני הפועל קרית אונו חוגגים ניצחון על חולון. צילום: איתן ידגר

 

נחלת יהודה נעקצת בביתה 1-0 רו"ח ת"א .מי שעוקב אחר רו"ח במשך השנים יודע שזו אחת הקבוצות היותר מתסכלות שניתן לשחק מולה ,היא מסתגרת ברוב שלבי המשחק ויוצאת למתפרצות וזה בדיוק התסריט שהיה במשחק נחלת יהודה שלטה במשחק אבל רק אופטית ללא יותר מדיי מצבים ממשיים ורו"ח באחת ההתקפות הבודדות שלה עקצה 1-0 בדקה ה-90 . נחלת יהודה חייבת להתעורר ומהר וסופרת כבר 4 הפסדים רצופים.

 

ביתר פ"ת מנצחת 3-2 בפרדסייה .אחת שעולה ואחת ששוקעת ,בסוף המחזור ה 3 לשתי הקבוצות היתה נקודת ליגה בודדת אלא שפ"ת השכילה להתאושש מהמצב ויצאה לדרך חדשה וכרגע ממוקמת במקום ה9 לעומתה פרדסייה עם 2 נקודות בלבד ממוקמת מהמקום שבו נושרים לליגה ג בסיום העונה , המשחק ביניהן התפתח עם יתרון שזז מצד לצד בסיומו נס שמעון (צמד) הכריע את התוצאה 3-2 לפ"ת .

 

קרית אונו מנצחת בביתה א.ס חולון 3-0 .על פניו תוצאה צפויה אבל לאור מה שהתרחש על כר הדשא התוצאה מקפחת דווקא את קרית אונו , שאילולא תצוגה מצויינת של שוער א.ס חולון שכללה עצירת 2 פנדלים של קרית אונו  התוצאה יכלה להיות הרבה יותר גבוהה . כדור עונשין מ17 מטר של רוטמן וצמד שערים של הקפטן כפיר עטיה כבר במחצית הראשונה הכריעו את גורל המשחק . בן חן הורחק במחצית השניה משורות חולון לאחר בהציל שער בטוח בידו .

ניפגש בשבוע הבא , בהצלחה לכולם .

צילום: איתן ידגר.

הוסף תגובה
תגובות