ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-8

המחזור ה-8 חלף עבר לו ורוב קבוצות הצמרת מסיימות בתיקו, והמנצחת של המחזור הזה היא ללא ספק עירוני טבריה שעושה מהפך תוך 3 דקות, מנצחת בגלבוע ומצמצמת את הפער בטבלה, איכסל וכפר כנא נפרדות בתיקו... רובי נעצרת בטירה ומסיימת בתיקו... באקה מנצחת בדקה ה-96... אז מי היו מצטייני המחזור...? מי כוכב המחזור...? ומי הוא מאמן המחזור...? כנסו ותקראו...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 30-10-2017
  • 16:17

המחזור ה-8 עבר חלף לו ורוב קבוצות הצמרת מסיימות בתיקו כאשר המנצחת הגדולה של המחזור היא ללא ספק עירוני טבריה.

מוריס אוזן פגש את האקסית עירוני טבריה ולמרות משחק מצוין של שחקניו, מהפך של אושרי טוויל שכבש צמד בדקות ה-92 ו-95 הביא לאילן סוויסה ניצחון ענק... במשחק המרכזי של המחזור, בו אירחה כפר כנא את הפועל איכסל נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 1-1 במשחק שהתעלה לרמה גבוהה מאוד... ״רובי שפירא״ יצאה למשחק חוץ בטירה וחזרה עם נקודה אחת וסיימה בתיקו ללא שערים... מגדל העמק שעדיין ללא מאמן, אירחה את צור שלום ולמרות שהובילו פעמיים סיימו בתיקו 2-2. באקה אל גארביה אירחה בביתה את עירוני קרית אתא ובדקה ה-96 כבשו והשיגו ניצחון חשוב... בשפרעם עדיין לא החליטו אם הם רוצים להישאר בליגה ובשישי הם פגשו את הפועל ירושלים שהביסה אותם 4-0...

 

מצטייני המחזור!!!

שוער:

עדי תדמור (עירוני טבריה)

שתי הצלות מדהימות שלו במחצית הראשונה והשנייה, מנעו מחלוצי אסי גלבוע להכפיל את היתרון. תדמור מתחיל להזכיר לכולם במחזורים האחרונים שהוא שוער מצוין ששייך לרמות הגבוהות.

 

עדי תדמור חוזר להציג יכולת גבוהה (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

מאור סיסו (הפועל כפר- כנא)

עוד משחק נהדר לבלם המצוין הזה, שלמרות שקבוצתו לא השכילה לנצח בשישי, הוא היה שם בכדי לעצור את ההתקפות המסוכנות של שחקני איכסל ועזר לקבוצתו להשיג נקודה כה חשובה במשחק הצמרת.

 

אור זהבי (הפועל ירושלים) 

כמה כישרון יש לשחקן הצעיר הזה, בשישי הוא היה שם בכדי לכוון את חבריו מאחור, ולעזור לקבוצתו להשיג ניצחון חוץ חשוב העונה. את השם הזה נראה כאן עוד הרבה העונה.

 

אופק ברזני (הפועל באקה אל גארביה)

מאז שהצטרף המגן המוכשר הזה, משחק ההגנה וההתקפה השתפר פלאים, בשישי הוא היה אחד המצטיינים במדי קבוצתו ועזר לה להשיג נצחון חשוב.

 

טארס שלקובסקי (הפועל באקה אל גארביה)

הבינגו הגדול של רונן ויינשטיין העונה, ממשיך את היכולת הטובה שלו מהעונה שעברה וממשיך להוכיח כי הוא אחד הבלמים הטובים בליגה א׳ צפון.

 

טארס שלקובסקי מוכיח שהוא אחד הבלמים הטובים הליגה (מאור אלקסלסי)

 

קישור:

בן מלכה (הפועל איכסל)

המנוע של הפועל איכסל בקישור! מאז הגעתו לפני שלושה מחזורים הוא המצטיין בשורות הקבוצה, נגד כפר כנא מספר בישולים נהדרים לחבריו לא מצאו את הרשת ומנעו מקבוצתו נצחון שלישי ברציפות.

 

מחמוד עבאס (אום אל פאחם)

השחקן הכי טוב בליגה א׳ ללא ספק, בשישי הוא הוכיח שהוא אכן שייך לרמות היותר גבוהות של הכדורגל. הוא היה הטוב ביותר במדי קבוצתו ועשה ככל העולה על רוחו במגרש וכבש את שער הניצחון.

 

בן בן-שושן (מ.ס טירה)

במשחק מצוין של קבוצתו שלא השכילה לנצח את ״רובי שפירא״, בן בן שושן היה לשחקן הטוב ביותר על המגרש, והגיע למספר רב של מצבים שיכלו להעניק לקבוצתו ניצחון, ללא ספק הרכש הטוב ביותר שעשתה הקבוצה עד כה. 

 

התקפה:

הייתם חלבי (הפועל ירושלים)

השחקן היציב ביותר מתחילת העונה בקבוצתו של דוד מרטן. בשישי הוא שוב כבש ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון חשוב שייתן להם הרבה ביטחון להמשך הדרך.

 

עבד גאברין (הפועל ירושלים)

החלוץ הצעיר הזה מסתמן כהפתעת העונה עד כה. בשישי הוא כבש ובישל בניצחון קבוצתו, והיה מאוד פעיל בחלק ההתקפי של הקבוצה.

 

אושרי טוויל (עירוני טבריה) כוכב המחזור!!!

מה נגיד ומה נאמר? סיום נהדר לחלוץ הזה שקיבל את ההזדמנות מאילן סוויסה והחזיר לו בצמד שערים בתוך תוספת הזמן, והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב מאוד שקירב אותם לחבורת הצמרת.

 

אושרי טוויל העניק לקבוצתו ניצחון ענק! 

 

מאמן המחזור:

אילן סוויסה (עירוני טבריה) 

תוצאת המחזור שייכת ללא ספק לקבוצתו של אילן סוויסה. למרות משחק לא טוב של שחקניו, ידע המאמן לבצע מספר חילופים שהביאו את הניצחון החשוב שקירב את קבוצתו לחבורת הצמרת, אך הבינגו הגדול ביותר עבורו הייתה השארתו של החלוץ אושרי טוויל על המגרש, מהלך שניצח עבורו את המשחק - שאפו ענק!

 

חילופים נהדרים של סוויסה נתנו לטבריה את הניצחון (רמי גרידיש)

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-8

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה לליגה לאומית עוד 5 מחזורים נדפיק את רובי שפירא ונטוס מעלה (יוחנן 30-10-2017, 16:29)
  2. אם בחרתם בשחקן מבקה אז השוער אסיל עויסאת שמנע שני שערים לפני הפנדל של איסלאם מואסי והנשודות בזכותו (ראדי 30-10-2017, 17:21)
    אם בחרתם בשחקן מבקה אז השוער אסיל עויסאת שמנע שני שערים לפני הפנדל של איסלאם מואסי והנקודות בזכותו .תשאלו את שחקני קרית אתא
  3. מגיע לאילן מאמן המחזור (רונן מאילת 30-10-2017, 18:18)
    כל הכבוד סויסה. מגיע לך לבד. להיות מאמן המחזור. תמשיך כך. בהצלחה
  4. שכחתם את מגדל העמק היו ממש ממש ... (אוהד 30-10-2017, 21:18)
    דרור כהן לך הבית נהית מאמן הבן שלך בהרכב... בושה מהר לליגה ב ..... אמןןןןןןןן !!!