הפועל כפר כנא והפועל אכסאל נפרדו בתיקו 1-1

המשחק המרכזי של המחזור ה-8 בליגה א' צפון, הפגיש את הפועל כפר כנא והפועל איכסל למשחק מסקרן מאוד! איציק נאש כבש ראשון עבור כנא, מועמר קראקה כבש עבור אכסאל וחילק את הנקודות בין שתי הקבוצות. הסטטוס קוו בצמרת נמשך, למעט עירוני טבריה שמתקרבת לחבורת הצמרת

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 29-10-2017
  • 08:33

לעיני כ-300 צופים (רובם של אכסאל) במגרש בכפר כנא, הפתח רמי חייקי את המפגש בין המוליכה הפועל כפר כנא לבין הפועל אכסאל שממוקמת במקום השלישי, כשבין השתיים מפרידה נקודה אחת בלבד. 

 

המשחק הגיע לרמת משחק מעל הליגה א' מבחינת השיפוט, הקצב, רמת משחק וכמובן האווירה המהממת בין שני הצדדים והאחווה שהשתלטה על המפגש. בתחילת המשחק הפועל כפר כנא היו יותר טובים כשיצאו לתקוף ורשמו מספר התקפות. בדקה השלישית בלמה של כפר כנא, מנאר דראושה עלה לכדור עם אחד משחקני אכסאל וקיבל מכה בראש. דבר שגרם למאמן הקבוצה לבקש ממחליפו להתחמם, אך הבלם התאושש וחזר שוב להמשיך את המפגש המסקרן  הקבוצה הביתית המשיכה בנטייה ההתקפית ורשמה עוד איום דרך מלך השערים של הליגה מוטי מלכה בדקה ה-6, אך הפעם הכדור פגש את אוהד דוד.

 

שלוש דקות לאחר מכן, אכסאל הגיבה מרגליו של חן ידען שבעט כדור מצד ימין אך גם להפועל כפר כנא יש שוער מצוין שהצליח להדוף. בדקה ה-11 המגן הימני של הפועל כפר כנא, דהר מצד ימין עד לאזור הרחבה, הכניס כדור שטוח בין ההגנה של אכסאל, והפעם איציק נאש הצליח להכניס את הכדור לרשת 0-1 להפועל כפר כנא.

 

לאחר השער אכסאל הגיבה טוב ותקפה במיידי, אך רשמה ארבע איומים מעומר בוארון, חן ידען, גל אלקנתי ומועמר קראקרה, אך חלק מהמצבים הדף השוער וחלקם השני חמקו ליד הרשת. 

 

בדקה ה-24, חן ידען קיבל כדור מבן מלכה, נכנס לאזור הרחבה, בעט כדור אך פגש את מנאר דראושה, הכדור חזר למועמר קראקרה שלא חשב ובעט את הכדור שנכנס לתוך הרשת, 1-1.

 

הרוטציה בהתקפות המשיכה, אך בדקה ה-37 שאדי חטיב מכפר כנא מגביה כדור לתוך הרחבה, מוטי מלכה נגח והכדור פגש את העמוד. התגובה של בוארון הייתה בדקה ה-41, כשבעט ממרק 22 מטרים אך בשאר דאהר הדף. שתי הקבוצות עוד לא סיימו להלהיט אך רמת המשחק הגיעה למיטבה ובכך הסתיימה המחצית הראשונה. 

 

במחצית השנייה, הקצב נמשך והפועל אכסאל השתלטה על רוב דקות המשחק. 8 דקות בתוך המחצית השנייה, חן ידען מסר לבוארון שבעט, אך בשאר דאהר נמצא במקום. 5 דקות מאוחר יותר, אמיר נפאע פרץ  מהמצד, אך הבעיטה שלו פגשה את אוהד דוד 

 

המשחק נמשך עד מבול של בעיטות והתקפות וכמובן הפועל אכסאל הייתה היותר נועזת לכיוון שערו של בשאר דאהר שנתן משחק מאוד מבריק. בתוך תוספת הזמן, אכסאל עוד ניבתה להכריע את המשחק, חן ידען מסר לעברו של קראקרה, החלוץ 'בחר' לתת את הכדור לניר אברגיל שבעט כדור שחמק ליד השער במצב היה יכול להשלים את המהפך של אכסאל ובכך הסתיים המשחק בתוצאת תיקו.

 

למרות התיקו פאיד חסון שמר על המקום הראשון (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אכסאל וכפר כנא נפרדו בתיקו שחילק את הנקודות בין השתיים, ובכך עדיין נמצאות בקרב הצמרת הצמוד. במחזור הבא הפועל כפר כנא תצא למשחק חשוב מול מכבי צור שלום ובמקביל הפועל אכסאל תארח את הפועל בית שאן

מועמר קראקה כובש ומעניק לקבוצתו נקודה! (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 29-10-2017, 09:55)
    סמיר עיסא תתעורר מה אני מכיר אותך מלפני עשרים שנה אתה כבר 3שבועות בקבוצה ועדיין לא איתרתה את הבעיה בקבוצה אתה צריך חלוץ ברמה גבוהה ואתה עולה ליגה בשקט בשקט
  2. אבי סבג בנה קבוצה חלשה להחריד (אמרתי לכם 29-10-2017, 10:15)
  3. אבי (אבי 29-10-2017, 15:24)
    אתם קבוצה חלשה.יום שישי ניצחון לבית שאן.רק רובי שפירא תעלה
  4. אבי כהן קח את הילדים שלך לעבוד באושר עד (חבר שלו 29-10-2017, 17:07)