רונן ויינשטיין: ״המטרה הייתה להישאר בליגה, היום אנחנו מכוונים יותר גבוה״

קבוצתו של רונן וינשטיין הפועל באקה אל גרבייה, שפתחה את העונה בחוסר וודאות מוכיחה כי למרות הקושי שהיה, היא פתחה את העונה מצוין. בשישי היא פגשה את עירוני קרית אתא והציגה משחק מצוין עם ניצחון מתוק שהגיע בדקה ה-95 .

  • על ידי: רועי סימוני
  • 30-10-2017
  • 12:03

קבוצתו של רונן ויינשטיין הפועל באקה אל גרבייה אירחה בביתה בשישי האחרון את עירוני קרית אתא. המארחת הציגה משחק נהדר שהיה לבסוף מתוק עם שער ניצחון בדקה ה-95 שהקנה לקבוצה ניצחון שלישי מפתיחת העונה.

 

מאמן הקבוצה רונן ויינשטיין התייחס למשחק ואמר: ״הצגנו משחק נהדר, שלטנו והגענו להמון הזדמנויות. חוסר מזל מנע מאיתנו להבקיע שער במחצית השנייה ולעלות ליתרון מוקדם. ככל שחלפו הדקות שלחנו יותר כלים בכדי להכריע את המשחק ויכולנו אף לספוג שער, לאחר שתי התקפות מתפרצות של קרית אתא בהן הן לא השכילו לכבוש. אבל הסוף היה מתוק והשגנו ניצחון חשוב שייתן לנו הרבה ביטחון להמשך העונה״.

 

על פתיחת העונה וחוסר הוודאות אמר המאמן: "זה לא סוד שפתחנו את העונה אחרי על הקבוצות ולא עשינו את ההכנה שהיינו צריכים לעשות, מה גם שהבאנו שחקנים שנשארו על המדף וזה לקח לנו זמן לחבר אותם לקבוצה ולהתחבר יחד אבל אני שמח שאנחנו מצליחים להשיג תוצאות טובות מתחילת העונה ונרצה להמשיך את המומנטום בו אנו נמצאים. אני לא חושב שבשנים האחרונות היו לקבוצה אחוזי הצלחה כה טובים כמו שיש לנו העונה״.

 

אם אחרי פתיחה טובה הציפיות השתנו עכשיו הוסיף המאמן:״אנחנו באים להתקדם ממשחק למשחק ולא מסתכלים כרגע על מטרות מיוחדות, כמובן שנרצה לברוח כמה שיותר מהר ממאבקי התחתית, אבל מכאן ועד להסתכל למקומות גבוהים יותר זה לא מציאותי כרגע״.

 

כיצד מתמודדים עם הבעיות הכלכליות של הקבוצה אמר:״תפקידי להתעסק בצד המקצועי ולא בצד הכלכלי, אבל יש לנו הנהלה שעושה ימים כלילות בכדי שהכל יהיה בסדר ועל כך נותר לי רק להודות להם״.

ויינשטיין הצליח לבנות קבוצה טובה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה לא מסיים שם את העונה (אוהד של באקה 30-10-2017, 14:30)
    די להתלהב חמוד אתה תהיה בתחתית והם מחכים למאמן אחר שיתפנה ויחזור אליהם תתעורר...
  2. מאמן תותח אבל אתה חייב שוער שני וגם חלוץ 9 כי להגיע לחמשיה הראשונה (אחמד 31-10-2017, 08:47)