טור דעה: הפועל ת"א כמשל. הפועל רובי שפירא צריכה יואב כץ משל עצמה.

כשלהפועל ת"א היה בעלים שמוכן להשקיע, בעל שילוב טוב של הבנה בכדורגל ובניהול, אוהדים מחו מול ביתו. היום הוא בצמרת ליגת העל, והפועל ת"א לא מראה עליונות אפילו על קטמון וחדרה בליגה הלאומית. לאוהדי הפועל 'רובי שפירא' שטוענים שהם אוהדי הפועל חיפה אמליץ, חבקו את יואב כץ, תדאגו שיישאר עוד הרבה שנים. טור דעה

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 31-10-2017
  • 15:56

לפני כשנה בערך, הפועל ת"א הייתה קבוצת אמצע טבלה בליגת העל, והפועל חדרה באיזור המקום ה-3 בליגה א' צפון, איש לא יכול היה לנחש שרק שנה אחת תחלוף עד ששתי הקבוצות האלה ייפגשו. לפני כשבוע וחצי הם נפגשו, ודווקא הפועל ת"א היא זו שחילצה את תוצאת התיקו, התוצאה בה נפרדו הקבוצות באצטדיון בעפולה.

 

במהלך השבוע הפועל ת"א הפסידה גם בגביע הטוטו והודחה מהמפעל, איווניר פוטר והקבוצה אירחה בשישי האחרון למשחק בית את הפועל קטמון, אפשר היה לצפות שהפועל ת"א תתן את הטון במשחק, אבל היא אפילו לא הראתה עליונות על היריבה האדומה מהבירה. 

 

עם סגל נוצץ כמו שיש להפועל ת"א לליגה הלאומית ואחד התקציבים הגדולים בתולדות הליגה השנייה בישראל, אם לא הגדול ביותר, לא להתברג באחד משני המקומות הראשונים יהיה כישלון ענק, אולי הגדול ביותר בכדורגל הישראלי.

 

ומה יש לאוהדי הפועל רובי שפירא ללמוד מזה?

תראו את הפועל חיפה, הקבוצה שאותה אוהדים האנשים שמלווים את הפועל רובי שפירא, לפחות כך הם טוענים. הפועל חיפה צועדת במקום הראשון בליגת העל אחרי 9 מחזורי ליגה, בפער מדהים על מכבי ת"א וב"ש, אך גם בפער היסטרי על היריבה העירונית מכבי חיפה. נראה שיש שם דרך טובה ומשהו מתחבר שם. וגם הבעלים יואב כץ ב-2-3 השנים האחרונות משקיע יותר בקבוצה והגדיל בשנים האחרונות את התקציב. נראה שלמועדון הזה יש עתיד טוב אבל ההווה נראה כרגע מרהיב.

 

מה שגורם לחשוב, מה עוד רוצים אוהדי הפועל רובי שפירא מיואב כץ? איזה עוד טענות יש לכם כלפי האיש? יש לכם מישהו שמוכן להשקיע יותר? תנו שמות, תראו קודם כל שיש מי שישקיע סכומים בסדר גודל כזה בהפועל רובי שפירא. אם אין לכם אז לדעתי הגיע הזמן לרדת מהאיש, לחבק אותו, ולהבין, ככל הנראה אף אחד לא יעשה את זה יותר טוב ממנו, תראו מה קורה להפועל ת"א. כל עוד יואב כץ בהפועל חיפה לפחות יש שם יציבות. ונראה שאתם צריכים אותו שם הרבה יותר ממה שהוא צריך אתכם ביציע.

 

במצב הנוכחי הגיע הזמן שתחזרו ליציעי סמי עופר, תסגרו את הקבוצה מליגה א'. את זכרו של רובי שפירא  ז"ל המכובד אפשר לשמר ולהנציח גם בהפועל חיפה, בעיקר בהפועל חיפה, בליגת העל. מלבד זכרו של רובי ז"ל, אני לא רואה סיבה אמיתית למה אתם צריכים עדיין להחזיק קבוצת אוהדים בליגות הנמוכות.

 

הכתבה הנה טור דעה בלבד, ואין לייחס לכתוב כל דבר מלבד דעה...

צילום: שי לוי אתר ONE

הוסף תגובה
תגובות
  1. בעיקר תסגרו את רובי שטבריה תעלה (לרובי 31-10-2017, 16:03)
  2. רובי שפירא שלנו (מאיר 31-10-2017, 16:28)
    למה לסגור קבוצה איכותית אפשר להגיע להבנות ולתת במה לשחקנים צעירים של הפועל דוגמת מכבי אביב רמלה לא סוגרים כלום נקודה
  3. תשמור את הדיעות שלך לעצמך (אריה 31-10-2017, 17:20)
    דיעות מטופשות לכל הדיעות
  4. אנו אנשי רובי שפירא מודים שטעינו ולא התנהגנו מכובד כלפי יואב כץ (שנאת חינם 31-10-2017, 18:13)
    עם עובדות קשה להתווכח האיש הזה הוא נכס להפועל ולכדורגל, אוהבים אותך ובטח נגיע למשחקי הפועל חיפה ונעודד מכל הלב כי הפועל חיפה היא בלב שלנו.
  5. צודק סתם החדירו בנו שנאה להפועל (אוהדי שפירא 31-10-2017, 19:50)
    קדימה הפועל חיפה לאליפות הסטורית שהיתה רשומה על רובי שפירא
  6. רובי שפירא היא הפועל חיפה שלנו (עמית 31-10-2017, 21:22)
    בשום אופן לא לסגור את הקבוצה. קודם כל אני אוהד רובי שפירא במקום השני הםועל חיפה
  7. עמותת עיר הפועלים בוגדים (מ.ס בוגדים 31-10-2017, 21:27)
    החלישו את הפועל חיפה ביציע תתביישו
  8. טור דעה? (יואב כץ תלך מהפועל 01-11-2017, 12:16)
    עם דעה כזאת עדיף שתשמור אותה לעצמך. יואב כץ תלך מהפועל!
  9. מה עוד רוצים אוהדי הפועל רובי שפירא מיואב כץ? (מחסל האגדות 01-11-2017, 13:54)
    מה שאוהדי קטמון רוצים מסאסי,האם גם על קטמון לסגור את הקבוצה ולחזור לזעותיו החמות של סאסי? האם בית"ר נורדיה צריכים לסגור את הקבוצה ולחזור לאותו בעלים עבריין מורשע שבעבר היה בהפועל וכיסח לילד את הצורה ולאחר מכן העלים ראיות? אולי על הדרך נסגור את האשדודיות ונודה לג'קי בן זקן שלמרות שהוא גנב ויושב בכלא עדיין אוחז בקבוצה בליגת העל,ועל הדרך נעביר לו כמה שקלים לקניות בקנטינה. והכי הכי חשוב שנחזיר להפועל תל אביב את שאול אייזנברג,גאן ניהול שריסק את הקבוצה ולולא האוהדים לא היה היום הפועל. ההצלחה הרגעית של הפועל חיפה היא לא פרי מוחו וכשרונו הניהולי של יואב כץ,גם אילו העונה הזאת תסתיים באליפות,גם קרית שמנונה זכו באליפות,בטח לא בגלל שהם היו כאלה מיוחדים וטובים מהשאר.
  10. כמה שטויות (ספיר 01-11-2017, 16:52)
    כמה שטויות בטור אחד כמה? אני לא אוהדת 2 הקבוצות ויכולה להגיד שקבוצת אוהדים לא קמה בעקבות 9 מחזורים רעים ולא תיפול בגלל 9 מחזורים טובים. למה זה צריך בכלל להשפיע על סגירה של קבוצה, שמצליחה בליגה?