ליגה ב' דרום ב' :עירוני אשדוד מחזיקת הגביע

משחק גמר הגביע של ליגה ב' דרום ב' הפגיש את עירוני אשדוד ועירוני קרית מלאכי . מלאכי עם פתיחת עונה פחות טובה הגיעה למשחק הגמר לאחר שבדרך עברה את מכבי ב"ש, שדרות ומ.ס ב"ש, לעומתה עירוני אשדוד היתה צריכה לעבור את נתיבות, מעלה אדומים וירוחם. בפועל קיבלנו משחק שעלה על הציפיות יתרון של ש2 שערים לעירוני אשדוד שנמחק תוך 9 דקות , שער חוקי בדקה ה-94 שנפסל ופנדלשטיין אחד.

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-11-2017
  • 12:16

המשחק נפתח בלחץ מסיבי של המארחים מקרית מלאכי , שהגיעו למספר הזמנויות אבל לא הצליחו לייצר יתרון ממשי . בדקה ה25 הזדמנות למלאכי כאשר נשרקת בעיטה בלתי ישירה לטובת מלאכי אבל גל אנגלשטיין הודף .

5 דקות מאוחר יותר יכל ברוך דגו להעלות את עירוני אשדוד ליתרון אבל המצב שלו נהדף ע"י הגנת מלאכי.

10 דקות להפסקה השוער אנגלשטיין שומר על השיוויון היקר כשעוצר מצב של 1-1 מול חלוצה של קרית מלאכי .

 

בדקה 37 לירן קצב פורץ באגף שמאל ומוצא את ברוך דגו שמקרוב מוצא את הרשת ונותן את האות למאות האוהדים שבאו מאשדוד לחגוג , 1-0 לעירוני אשדוד. עד לסיום המחצית עוד ניסתה קרית מלאכי להשוות אך ללא הועיל .

 

שתי הקבוצות הציגו משחק שקול ברמה גבוהה. צילום: מוטי קדוש 

 

2 הקבוצות עלו למחצית השניה ע"מ לכבוש מלאכי עם נסיון ראשון שכשל וכשלא כובשים סופגים .

5 דקות מהפסקה ברוך דגו (מי אם לא הוא) משלים צמד מקרוב לאחר בישול מבריק של יוסי פליקר , שקובע 2-0 לעירוני אשדוד . גמור ? ממש לא!

יתרון 2 השערים של עירוני אשדוד החזיק בדיוק 2 דקות כאשר קרית מלאכי מצמקת לאחר כדור קרן מצויין שהוגבה ומצא את ראשו של דקל כחלון שכבש בנגיחה ,2-1 לעירוני אשדוד.

 

קרית מלאכי מבינה שהשיוויון אפשרי ושום דבר לא גמור וממשיכה לתקוף ולהשתלט על המשחק ובדקה 60 מוצאת את השיוויון מרגליו של משה שעשוע שדוחף רגל בתוך עירבוביה ,וקובע שיוויון 2-2 מדהים!

 

קרית מלאכי ממשיכה לשלוט ולהגיע למצבים ושוב היה שם גל אנגלשטיין להציל את עירוני אשדוד כשעצר עוד מצב מסוכן מול חלוץ מלאכי .

לקראת הסיום המשחק התאזן ועירוני אשדוד יצאה אף היא להתקפות מסוכנות ו2 דקות לסיום הוכשל ברוך דגו ברחבת מלאכי אבל השופט התעלם .

בתוספת הזמן השופט מרחיק את נתנאל בורגרקר ממלאכי בצהוב שני ומותיר את הכתומים ב10 שחקנים .

כשהיה נראה שאנחנו הולכים להארכה יוסי פליקר מוצא את הרשת אבל השופט משום מה פוסל את השער בטענה לעבירה – מוזר מאד , מקווה מאד שלא מדובר בפנקסנות. שריקה זו קובעת שנלך להארכה.

 

שחקני אשדוד חוגגים את הגביע...צילום: מוטי קדוש 

 

בהארכה השליטה עברה לעירוני אשדוד שניסתה להכריע את המשחק ללא בעיטות מהנקודה הלבנה אבל ההארכה מסתיימת בדיוק באותה התוצאה שהסתיים המשחק 2-2.

הולכים לבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה , כמי שמכיר את שוער הצהובים יודע כשמגיעים לפנדלים היתרון הוא לעירוני אשדוד שבכל דו קרב פנדלים הודף לפחות פנדל היום וכמו תמיד גם היום היה שם לזכות עירוני אשדוד כשעצר 2 פנדלים  ,  את הפנדל האחרון והמכריע לעירוני אשדוד כבש המגן נדב עמר שבעונה שעברה שיחק בכתומים מקרית מלאכי .

שערו של עמר שולח את הקהל האדיר שהגיע מאשדוד לחגוג את התואר הראשון שלה העונה ובקבוצה מקווים כי הגביע אינו האחרון העונה .

 

תגובות :

יוסי פליקר חלוצה של עירוני אשדוד , מבשל השער השני : "אנחנו שמחים שהבאנו את הגביע הביתה....היה משחק לא קל אבל בסופו של דבר השלמנו את המשימה והגביע הזה מוקדש לקהל היקר שלנו".

 

גל אנגלשטיין שוערה של עירוני אשדוד שעצר 2 פנדלים : כיף גדול לזכות בגביע גם שזה רק ליגה ב אני שמח שהצלחנו לנצח ולשמח את האוהדים המדהימים שלנו זה מפעל כייפי אבל הלחם שלנו זה הליגה ואנחנו מסכלים כבר למשחק הקרוב נגד ירוחם".

 

נדב עמר מגנה המצוין של אשדוד שכבש את הפנדל המכריע : "אני חושב שהיה לנו משחק טוב נגד קבוצה מצוינת והראנו הרבה אופי שגם אחרי שהם חזרו למשחק ידענו להמשיך לשחק ולבסוף לנצח את המשחק אני שמח שיצא לי להבקיע את הפנדל המכריע אבל זה לא העיקר אני חושב שהעיקר הבאנו גביע והענקנו לאוהדים שלנו שמגיעים לכל מקום ותומכים בנו את השמחה הזאת אני מקווה שנמשיך במסלול הניצחונות למען המטרה האמיתית שלנו".

 

ברוך דגו וחבריו מניפים גביע...צילום: מוטי קדוש

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד גיא צמח (עירוניה 01-11-2017, 12:43)
    בשעה טובה כתב ראוי ומקצועי כל הכבוד
  2. כמה שילמתם לו (לוגסי 01-11-2017, 14:40)
    סרדינים מנייק אתם תניפו את גביע השוקו ואנחנו נהייה בליגה א
  3. צדקת בקשר לקהל (איתן 01-11-2017, 15:26)
    רק שמדקה 35 עד 120 עירוני השתלטה על המשחק ,בכל אופן אתה כתב מצויין עם עתיד ורוד
  4. לאדום לך מפה אפס (צהוב 01-11-2017, 15:38)
  5. לאדום לך מפה אפס (צהוב 01-11-2017, 15:38)
  6. אני מצהיר (מרציאנו 06-11-2017, 16:04)
    נפרק את הליגה ונעלה בקלות היידה חבורה של גברים יש לנו
  7. בנינו אימפריה (ערן 06-11-2017, 16:04)
    קל נעלה ליגה
  8. זה לא כוחות עירוני רק מפרקת (צופה מהצד 08-11-2017, 15:13)
    תעלה בקלות השנה