פעמיים בוסקילה: מגדל העמק מנצחת את עירוני טבריה 0-1

עירוני טבריה אירחה את הפועל מגדל העמק שהציגה את מאמנה החדש-ישן רפי בוסקילה שחוזר לעיר הכנרת, לחץ של שחקניו של אילן סוויסה לא הספיק להם להשיג את הנצחון חילוף מצויין של מאמן האורחים העניק לו נצחון חשוב כאשר יותם כהן כובש את שער הנצחון בדקה ה-75. בטבריה מאבדים הזדמנות להדבק לחבורת הצמרת.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 03-11-2017
  • 18:24

עירוני טבריה אירחה את הפועל מגדל העמק במסגרת המחזור ה-8 של ליגה א' צפון ומי שחזר למגרש בעיר הכנרת הוא מאמנה החדש-ישן של האורחים רפי בוסקילה שאימן בעבר את הקבוצה, אילן סוויסה סבל מסגל חסר כאשר לא פחות חמישה שחקנים פצועים ולא נכללו בסגל המשחק בטבריה רוצים להמשיך את התקופה הטובה בה נמצאת הקבוצה ורושמת חמישה משחקים ללא הפסד מנגד במגדל העמק רוצים לעזור את הסחף שנוצר בשבועות האחרונים.

 

השופט אלעד בן-דור (חלש מאוד) הוציא את המשחק לעיני כ-500 צופים. המשחק שנפתח בגישושים ראשונים מצד שתי הקבוצות ההזדמנות הראשונה במשחק שייכת לקבוצה המארחת חילופי מסירות בין שלום עקיבא לנירן רוטשטיין מוצאת את האחרון בתוך הרחבה אך הכדור שלו עולה מעל השער והחוצה. אחרי רבע שעה של כדורגל טבריה לוחצת ומחפשת את השער, כדור נהדר שמוגבה לרחבה מוצא את שלום עקיבא שבועט מהאויר אך הכדור חומק ליד הקורה.

 

השחקנים עם הנוף המדהים של הכנרת צילום: רועי סימוני

דקה 21 במשחק מגיע ההזדמנות הראשונה של האורחים ממגדל העמק דוד אמזלג מהטל בעידן ויצמן ושולח פצצה שנעצרת במשקוף של עדי תדמור. חולפת דקה והזדמנות מהצד השני כדור חופשי נהדר של עידן ויצמן מוצא את בירני מוכן ומציל שער.

 

בדקה ה-30 התקפה נהדרת של שחקני טבריה מוצאת את לירון אלימלך חופשי בתוך תיבת החמש החלוץ שבועט בלי לעצור מוצא את ביראני מוכן והודף נהדר לקרן ומונע שער בטוח.

 

הלחץ של המארחים נמשך ובדקה ה-40 כדור מדוייק של דין נאפסו לתוך הרחבה מגיע לאושרי טוויל שבועט נהדר אך מפספס את המסגרת בסנטימטרים.

המחצית מסתיימת בתיקו מאופס כאשר האורחים לוחצים אך לא הצליחו לכבוש את שער שהם כה רצו, אילן סוויסה יצטרך לעשות חושבים כיצד מפצחים את הבונקר של האורחת ממגדל העמק בעוד רפי בוסקילה יורד מחוייך עם סיום המחצית הראשונה.

 

ארבע דקות מפתיחת המחצית השניה כדור נהדר של נירן רוטשטיין מהצד השמאלי מוכנס לתוך הרחבה כפיר בן דוד מסתנן מאחור ובועט חלש הישר לידיים של השוער. שחקניו של אילן סוויסה שולטים מאז פתיחת המחצית השניה אך לא מצליחים להגיע להזדמנות ממשית ליד שערו של ביראני. הדקות חולפות ושחקניו של אילן סוויסה ממשיכים לחפש את השער לירון אלימלך מהטל במספר שחקני הגנה ומשחרר פצצה אך שוב שוערה של מגדל במקום והכדור נהדף.

 

אילן סוויסה. הפסד מרגיז צילום: רועי סימוני

בדקה ה-70 כדור שוער ארוך של עדי תדמור מוצא את לירון אלימלך שדוהר לתוך הרחבה אך משחרר כדור שעולה מעל המשקוף ומפספס הזדמנות מצויינת לכבוש שער.

 

חולפות שתי דקות ושוב התקפה של המארחים המחליף עומר כהן מוציא התקפה נהדרת ומוצא שוב את רוטשטיין שבנגיעה מוציא רוחב אך אושרי טוויל בועט חלש לידיים של שוקי ביראני.

 

בדקה ה-75 בניגוד גמור למהלך המשחק בילבול בין עידן ויצמן לענבר שרון והכדור מגיע ליותם כהן שנותר לבדו מול תדמור ולא מתבלבל וקובע 1:0 למגדל

העמק.

 

מאז כיבוש שער היתרון רק קבוצה אחת על המגרש ואלו המקומיים אך הגנת מגדל העמק הודפת את כל ניסיונות ההתקפה של המארחים.

מגדל העמק מנצחת ומשיגה שלוש נקודות יקרות להמשך כאשר רפי בוסקילה רושם נצחון ראשון כמאמן הקבוצה, אילן סוויסה יכול להיות מאוכזב מכך שהמלצות של שחקניו מנעו ממנו ניצחון יקר.

 

רפי בוסקילה אמר לאחר הנצחון:״ באנו למשחק ליגה קשה מאוד, היה לי יומיים להכין את הקבוצה אני מכיר את טבריה אז זה היה קצת יותר קל עבורי יש לנו עוד המון עבודה להמשך אבל הנצחון הזה חשוב לנו בכדי לצאת לפגרה ולהתכונן בצורה הטובה ביותר להמשך העונה״.

 

אילן סוויסה אמר:״ היום הפסדנו את המשחק לעצמנו מי שלא כובש סופג זה חוק ידוע בכדורגל, גם את השער שלהם אנחנו בישלנו להם אין מה לבוא בהאשמות לאף אחד חוץ מעצמנו הפגרה מגיעה עבורנו בזמן נפיק לקחים ונסיק את המסקנות ונחזור טובים יותר״.

רפי בוסקילה, בכורה מחודשת על הקווים במגדל העמק צילום: רועי סימוני

הוסף תגובה
תגובות
  1. סויסה (גוזלן 03-11-2017, 20:54)
    טבריה מאמן חלש מאד הכל מקרי גם שבוע שעבר פוקס
  2. מגדל (אבי 04-11-2017, 09:49)
    אדון דנונה רפי בוסקילה וכמובן השחקן יותם כהן ששיחק אצלך בכוח שעה בחודשים וחצי עשו נקודות יותר מימך במשחק אחד ונגד קבוצה צמרת שב בבית ותמשיך לישר בננות מאמן של ליגה ג
  3. מגדל (אבי 04-11-2017, 09:49)
    אדון דנונה רפי בוסקילה וכמובן השחקן יותם כהן ששיחק אצלך בכוח שעה בחודשים וחצי עשו נקודות יותר מימך במשחק אחד ונגד קבוצה צמרת שב בבית ותמשיך לישר בננות מאמן של ליגה ג
  4. מגדל (אבי 04-11-2017, 12:06)
    דנונה מאמן בלי יושר מקצועי בחיים לא יצליח ולך אין את זהה ואין לך עוד אמון דברים תמשיך לעבוד בדואר גם שם לא אוהבים אותך מאמן מתנסיים דש חם מי יותם כהן
  5. מגדל (אבי 04-11-2017, 12:06)
    דנונה מאמן בלי יושר מקצועי בחיים לא יצליח ולך אין את זהה ואין לך עוד אמון דברים תמשיך לעבוד בדואר גם שם לא אוהבים אותך מאמן מתנסיים דש חם מי יותם כהן
  6. טבריה (אוהד 04-11-2017, 14:26)
    מה אתה עף על עצמך אבי או איך שקוראים לך ניצחתם במזל בטעות גדולה של ההגנה איך ששיחקתי לא בטוח שתישרדו את הליגה
  7. טבריהבלוף (גדי 04-11-2017, 15:39)
    טבריה זה סתם בלוף , תרוץ אלק שחקנים חסרים !! חוץ מהבלם אף אחד לא חסר, הפצועים שחקני ספסל ודווקא המגן הימני של טבריה שהוא שחקן ספסל היה הכי טוב מבין שחקני טבריה וחבל שהחלוצים לא ידעו לנצל את המצבים שהכין להם.
  8. מגדל (אבי 04-11-2017, 17:12)
    תגובה ל 6 אוהבים את טבריה וטבריה יותר טובים אנכנו לא נרד ליגה אתה צודק עם היה נשאר דנונה ירידה בטוחה עם אתה מקיר את דנונה תעשה טובה תמסור לא דש חם מיותם כהן
  9. הנרי תפסיק לבכות לבית שאן שיקחו אותך (אוהד 04-11-2017, 18:10)
    היום ההוכחה שאין לך מושג,בוסקילה הכי מתאים למגדל למרות שנכשל בכל המקומית האחרים שעבד בהם.הנרי תחזור לנהל מחסן ותפסיק לבכות לבית שאן לבוא לא צריכים אותך אצלנו.
  10. בית שאן (יוסי 04-11-2017, 20:02)
    טברייה היקרים.להפסיד בבית ועוד למגדל הקבוצה הכי חלשה בליגה.זה אומר שאפילו לפליאוף לא תגיעו
  11. מגדל העמק (אוהד 05-11-2017, 00:15)
    אבי כהן המלך. אבי כהן המלך. טוב שאבי עשה קצת בלאגן עים דנונה היה נשאר היינו בוודאות בליגה ב בסוף העונה
  12. טבריה (בוזגלו 05-11-2017, 07:14)
    מיגדל העמק אתם שמחים כאילו ניצחתם את ברצלונה מישחק ראשון אים מאמן חדש ישן שיחק לכם המזל היתם צריכים לקבל לפחות שלוש חתיכות אבל איך שאתם משחקים לא בטוח תישרדו
  13. תירוצים (אוהד טברייני 05-11-2017, 07:33)
    היינו אמורים לנצח, ובגלל אופוריה מהנצחון ההזוי נגד גלבוע חלמנו , הקבוצה חייבת חיזוק. לאוהד מבית שאן . בוא קח מעטפות ריקות לשלם לשחקנים משכורות,חחח
  14. לפחות בנוער יש לנו קצת נחת , טיפסו למקום הראשון בליגה הארצית. (אוהד עירוני טבריה 05-11-2017, 14:45)
    לאחר ניצחון 2:3 על עפולה החזקה...