קרית אונו מפתיעה את טייבה 1-2

הפועל קרית אונו, מתחתית ליגה ב התארחה אצל המובילה הגאה מצעירי טייבה, ולמרות שטייבה נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה ב, קרית אונו לא עשתה לה חשבון וגברה עליה 2-1 משערים של דיאב חמדאן וסער מתתיהו. לטייבה צימק איתי אוחיון. אמנון וייס, מאמנה של ק"א, בתגובה:"עשינו ניצחון על קבוצה טובה, חייבים להמשיך הלאה".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-11-2017
  • 18:52

צעירי טייבה מוליכת טבלת מחוז דרום א׳ של ליגה ב׳, אירחה אתמול (שלישי) את הפועל קרית אונו מהתחתית למשחק קצוות, שעל הנייר היה צריך היה להסתיים בניצחון קל. טייבה של המאמן צביקה לוי הגיעה עם מאזן נקי מהפסדים ועם סוללת כוכבים, בראשם החלוץ איתי אוחיון שחזר לפני שבועיים לקבוצה ויחיאל זכריה שהצטרף לאחרונה. קרית אונו, מנגד, הגיעה עם ניצחון בודד ולאחר ששיחררה בשבועיים האחרונים 4 שחקנים שהיו אמורים להוביל אותה העונה לצמרת. יחד עם זאת, קרית אונו הצליחה להפתיע ערב המשחק עם שתי החתמות משמעותיות כשצירפה את דיאב חמדן מטירה ואת יקיר חלאוין. השניים חברו למישל רובינוב וויקי חג׳ג׳ שהצטרפו לאחרונה. יחד עם זאת, קרית אונו חסרה את הבלם יזהר גרף (שבר בכתף, ייעדר תקופה ארוכה) והחלוץ כפיר עטיה הפצוע.

 

 

 

דיאב חמדאן בגול ענק נגד טייבה. צילום: איתן ידגר. 

 

קרית אונו של המאמן אמנון וייס עלתה אמנם במערך זהיר, אבל פתחה את המשחק ללא רגשי נחיתות. בדקה ה- 7 הגביה הבלם אוהד כהן כדור חופשי לרחבה. הכדור הגיע לקשר סער מתתיהו שעצר את הכדור ומהאויר בעט פנימה, 1 - 0 לקריה.

 

יקיר קרטא, שוער ק"א במשחק גדול. צילום: איתן ידגר.

ירין בן דוד, שוער טייבה, ספג שני שערים והציל עוד כמה שערים. צילום: איתן ידגר.

 

כעבור 2 דקות, טעות קשה בהגנת טייבה עלתה למארחת ביוקר וחלוץ הרכש דיאב חמדן הקדים את השוער המקומי ירין בן-דוד ושלח את הכדור פנימה, 2 - 0 מדהים לאורחים. 

לשחקני טייבה ההמומים לקח קצת זמן להתעשת והם החלו לייצר לחץ מסיבי על הגנת הקריה. התלהבות יתר של דיאב חמדן עלתה לו ביוקר והוא ספג שני כרטיסים צהובים בתוך 3 דקות והורחק באדום (דקה 33). הלחץ של טייבה גבר לקראת סיום המחצית אבל משחק הירואי של יקיר קרטה, שוער הקריה, דאגה להוריד את קבוצת למחצית עם שער נקי ויתרון 2 - 0.

 

איתי אוחיון, חלוצה של טייבה. הצליח רק לצמק את התוצאה. צילום: איתן ידגר.

 

בפתיחת המחצית השניה נכנס יחי זכריה להרכב טייבה ויחד עם שיקו דננבוים דחפו את המארחים קדימה, אך ההתקפה בראשות איתי אוחיון לא השכילה להבקיע. רק בדקה ה- 70 הגבהה של והיב שייח מימין עברה את כל הגנת הקריה ואיתי אוחיון, מזוית קשה, הצליח למצוא את הרשת, 1 - 2. טייבה ניסתה להגביר את הלחץ אולם הגנת הקריה, בראשות הבלמים המצויינים אוהד כהן ודוד אפנג׳ר דאגו לנקות את הסכנה.

 

יחיאל זכריה, נכנס למשחק והוסיף קצת מחץ אבל לא הצליח להביא את השיוויון. צילום: איתן ידגר.

 

רםי עמרן, מגנה של טייבה עובר את עזריה. צילום: איתן ידגר.

 

בדקה ה- 80, טעות קשה של יקיר קרטה שוערה המצוין של קרית אונו, כמעט עלתה לו ביוקר: קרטה לא העריך נכון כדור סתמי שהוגבה לרחבה, הכדור קפץ מעליו ועשה דרכו פנימה, אולם אפנג׳ר הגיח משום מקום והרחיק מקו השער. עד הסיום לא הצליחה טייבה לכבוש, למרות הלחץ הכבד ושני כדורים שפגעו במשקוף השער של קרטה. בתוספת הזמן, כפיר עטיה שנכנס לקראת הסיום כמעט הצליח להגדיל את יתרון האורחים בהתקפה בודדת שלהם, עבר את בלמי טייבה בקלילות אולם בן-דוד מנע ממנו להבקיע בעימות של אחד על אחד.

 

מילה אחת שווה אלף מילים...אמנון וייס מאמן ק"א מנחם את צביקה לוי מאמן טייבה. צילום: איתן ידגר.

 

יניב בוכניק יו"ר ק"א מחבק את דוד אפנגר הבלם המצויין של ק"א שהיה מהבולטים בניצחון. צילום: איתן ידגר.

 

בסיום, ניצחון גדול לקרית אונו ששולח אותה לפגרה עם הרבה אופטימיות, הפסד ראשון העונה לצעירי טייבה שנמצאת עדין במקום הראשון, אך הפער משמשון כפר קאסם הצטמצם לנקודה.

ניצחון ענק לקרית אונו. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפיר עטיה שחקן של ליגה לאומית עוד יבקיע הרבה גולים (ק"א 09-11-2017, 08:52)
    קרית אונו צריכה לחבר 2 נצחונות כדי להראות רצינות ואולי לחלום על פלייאוף עליון יש לה את הכלים אבל מגרש רע לכן היא מנצחת בחוץ ומפסידה בבית.
  2. מה עושה חמדן בליגה ב !!!!???? (יוסי 09-11-2017, 08:53)
    זה חמדן דיאב של טירה מליגה א או שאני טועה? ואם כן מה הוא עושה בקרית אונו !!!!??
  3. כפיר עטיה ( ליאור 09-11-2017, 12:46)
    כפיר עטיה
  4. אתה בדיחה עטיה (יוסי 09-11-2017, 23:08)
    כפיר עטיה אתה ליצן תפסיק להגיב ולרשום על עצמך זה מביך מה שאתה עושה מי מכיר אותך בכלל