אוהד רון מארח את שי מאור: תחזית משחקי גביע המדינה

השבוע החלטתי לארח את מאמנה של שמשון כפר קאסם שי מאור. שי שמכיר את ליגה א' ורוב הקבוצות מליגה ב' חושב , האם מלאכי תגבור על כפ"ס? האם בילאל והפרוייקט שלו יגברו על נורדיה? והאם שי מאור יוכל לגבור עלי בתחזית משחקי הגביע...

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-11-2017
  • 08:53

ונעבור למשחקים :

ביתר כפ"ס -קרית מלאכי , לויטה כפ"ס , 12:30

המשחק צפוי להיות ברמה של ליגה א. קרית מלאכי קבוצה ,ששנים היתה  בליגה א' עם קהל גדול שמלווה אותה בנתה קבוצה חזקה ויש לה את הבלם אולי הכי טוב בליגות הנמוכות הלא הוא אוהד יוסף הבלתי נגמר. מנגד כפ"ס בבית קבוצת צמרת בליגה א. למרות האהבה והרצון למלאכי אני מאמין שכפ"ס ינצחו ויעברו שלב.

שי: כפ"ס ינצחו. ואפילו בתוצאה גבוהה מעל גול. ביתר כפ"ס משחקת כדורגל שמח ,כדורגל טוב ,קבוצה מאומנת מאד ונועם שוהם עושה עבודה נדירה.

 

שחקני מלאכי חוגגים. האם יחגגו גם מול כפ"ס? צילום: באדיבות דף הפייס בוק של מלאכי.

 

בית"ר נורדיה-בני טייבה , הר חומה סינטטי , 13:00

נורדיה קבוצה עם הרבה קהל וקהל ססגוני ,אבל סגל השחקנים שלה לא מספיק טוב והשבוע הפילו הכל על המאמן. לדעתי המאמן זה לא הבעיה אלא הסגל , לעומתה בני טייבה עם האיש החזק בילאל בדיר שבונה קבוצה חזקה מאד במונחים של ליגה א'. המשחק יהיה שקול ולדעתי הקבוצה הטובה תנצח והיא בני טייבה...

שי: בני טייבה התחזקו מאד הרבה בזכות בילאל בדיר שהוא לא יכול לעשות משהו בינוני הוא תמיד חושב לעשות הכי טוב. נורדיה אחרי פיטורי מאמן. עם סגל מאד חלש לליגה א,  המשחק לא יערך בטדי וזה לרעתם. אני צופה משחק שקול ,שילך להארכה ונורדיה תנצח.

 

בקעת הירדן - מ.ס. כפר קאסם , מושב תומר , 12:15

בקעת הירדן בבית יכולה לנצח כל קבוצה גם את כפר קאסם! המשחק הזה תלוי אך ורק בכפר קאסם. אם הם ירצו לעלות שלב הם יעלו ,אבל במצב שלהם עדיף להם להתרכז בליגה. בקעת הירדן תנצח.

שי: בקעת הירדן קבוצה לא יציבה ולא מאוזנת. כפר קאסם קבוצה שצריכה לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים בליגה עם חומר שחקנים מצויין. אני צופה ניצחון לכפר קאסם סולו וקל.

 

בילאל בדיר, האיש שהופך את טייבה למועדון חזק בליגה ב. האם יחגוג על נורדיה?

 

אריאל - אור יהודה , ג'לג'וליה , 12:45

באריאל משחק חבר טוב שלי גרי שפורקין. חלוץ גדול עם עבר ברמות הגבוהות. מנגד אור יהודה קבוצה שאני מאד אוהב ומעריך. באור יהודה עובדים עם תקציב שפוי ויש בעל בית חזק בשם יאיר משיח שיש לו נסיון רב בכדורגל ,והוא בונה מועדון ולא קבוצה לשנה כפי שהיריבות שלו לצמרת בונות. אור יהודה תהיה בליגה א' בשנים הקרובות, ומול אריאל הם ינצחו גם במגרש קשה כמו בג'לג'וליה.

שי: אני לא מכיר את אריאל אבל את אור יהודה ראיתי אתמול. לא ברור איך קבוצה משחקת יום רביעי בליגה ויום שישי בגביע משהו מאד מוזר כי צריך מינימום שלושה ימים הפרש. ארנון תמיר ומאור מרצינו חוזרים מחר לסגל. אור יהודה קבוצה טובה עם מאמן טוב והם ינצחו את אריאל.

 

מכבי אשדוד- כפר שלם , סינטיקו אשדוד , 13:00

האוהדים הצהובים מאשדוד חייבים להיות בליגה א'. כייף שיש קבוצות עם הרבה קהל בליגה א' . כפר שלם מנגד זאת קבוצה מהחזקות והמנוסות בליגה א' ונחשבת עדיפה אבל אשדוד בבית עם הקהל הגדול יכולים ולדעתי גם יפתיעו.

שי: איזה משחק מעניין. כפר שלם קבוצה טובה עם חומר שחקנים טוב מאד, ואיתן אהרון הבלתי נגמר,אבל עירוני אשדוד זה מוקש עם יוסי פליקר ושרון מרציאנו על הקווים. המשחק בסינטטי פתוח לחלוטין ואני מריח הפתעה -אשדוד ינצחו!

 

בקה אל גרבייה- איכסל , ג'ת המשולש , 13:00

משחק על טהרת ליגה א'. באקה עם שלל הבעיות שלה ,נראה לי שיש בלאגן שלם בקבוצה מאז שהפדעוסים עזבו וחבל שעזבו. איכסל זאת אחת הקבוצות ששיחקתי בה ואני מאד אוהב את הכפר הזה , ואני מאמין שהם יבואו לבאקה כמו גברים וינצחו בגדול.

שי: בעיות גדולות אני שומע מבאקה עם שחרור שחקנים ושחקנים טובים. לא ברור מה קורה שם. איכסל קבוצה מצויינת ויותר טובה מבאקה , אני חושב שהם טובים מבאקה ויעברו שלב.

 

 הפועל כאכוב- מכבי דליה, כאוכב , 13:30

מכבי דליה עם שלל הבעיות והחובות שיש לה לדעתי מיותר לה להמשיך במשחקי הגביע , עדיף שיתרכזו בליגה , מנגד כאוכב מקום ראשון בליגה ב', הם עדיפים בבית וכמו קבוצה גדולה בליגה ב' הם יביאו הרבה קהל ועדיף שהם ימשיכו לשלב הבא. כאוכב ינצחו.

שי :מקום ראשון ליגה ב' בבית מול קבוצת תחתית ליגה א' אני מריח הפתעה. הגביע תמיד מספק הפתעות וזה הולך לכיוון הזה , מכבי דליה ינצחו.

 

שיהיה בהצלחה!!

אוהד רון מארח את שי מאור , תחזית גביע המדינה סיבוב ו'

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון (יפואי 10-11-2017, 09:43)
    את יפו אתה לא מסקר אהה הכי טוב אתה מנחוס עדיף כך
  2. תבינו אתם קבוצה חלשה (ליפו 10-11-2017, 10:08)
  3. יפו (אנונימי 10-11-2017, 17:19)
    אני אוהב את יפו. קבוצה טובה עוד תגיע רחוק עם מאמנה אורי קרגולה. לא יפואי ולא אוהד את הקבוצה אבל ליגה א הוא לא מקומם, מקומם הוא בליגה לאומית