"יש לנו סגל איכותי וטוב להתמודד על מקום בפלייאוף"

כך אמר שוקי סדיס, מאמנה של הפועל כפר שלם על המטרות לעונה זאת.עוד מוסיף שוקי:"כפר שלם זה מקום מסודר עם מוסר תשלומים מהטובים בליגה א ולכן הרבה שחקנים רוצים לשחק בכפר ולעל זה מגיע לאביחי יחיא ואיתן אהרון כל הכבוד" שווה לראות מה שוקי חושב על העונה? מי יעלה ליגה? ומי יגיע לפלייאוף? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-11-2017
  • 19:13

שוקי סדיס, מאמנה של הפועל כפר שלם מליגה א דרום, נחשב לאחד המאמנים הטובים והמנוסים בליגה א. שוקי מוביל את קבוצתו מכפר שלם לחלק העליון של הטבלה עם מאבק על מקום בפלייאוף.

שאלנו את שוקי מה הוא חושב על הפתיחת העונה שלהם, והוא אמר: "בגדול הצבירת נקודות שלנו היא לא רעה ואנחנו די עומדים במטרות שלנו פחות או יותר. כמובן שהמטרה הראשונה שלנו היא להתברג בפלייאוף העליון. אבל אני יודע שהמשימה הזאת תהיה קשה כי יש הרבה קבוצות שמועמדות להיאבק איתנו על מקום הפלייאוף. אני חושב שאם נצליח לצרף שחקן או שניים בעמדות שחסר לנו, אז אני חושב שנוכל להתמודד על מקום בפלייאוף העליון עד סוף העונה"

 

שוקי, מה אתה חושב על הליגה ומי לדעתך תעלה לליגה הלאומית ומי תגיע לפלייאוף העליון?

אני חושב שהליגה די שיוויונית ולמעט מכבי יבנה ונס ציונה שכנראה יאבקו ראש בראש עד סוף העונה ונראות טוב ואפילו רמה אחת מעל שאר הליגה, כל שאר הקבוצות שוות וכל אחת יכולה להגיע לפלייאוף ואני מתכוון לשל אחת  מ 8 הקבוצות הראשונות שנמצאות כיום בחלק העליון של הטבה.

 

מי יגיע לדעתך לפלייאוף העליון? "לדעתי נס ציונה/יבנה, כפר קאסם, כפר שלם כמובן וביתר כפ"ס ויש עוד 3 קבוצות שילחמו על מקום בפלייאוף והן אזור, הכח וחולון שהן קבוצות חזקות מאד שיכולות להשתלב בחלק העליון של הטבלה.

 

 מה דעתך על העונה לעומת שנה שעברה מבחינת כפר שלם? "לאחר שעונה שעברה שהיתה לנו קבוצה מאד חזקה בכפר שלם עם סגל רחב ותקציב גבוהה, העונה הסגל קצת יותר קצר אבל איכותי מספיק להאבק על מקום בפלייאוף."

 

אביחי יחיא, אחד היו"ר החזקים בליגה א. בונה מועדון מהמסודרים בליגה א עם תקציב שפוי. צילום: איתמר מורז.

 

כפר שלם עושה רושם שבשנים האחרונות הולך ומתפתח למועדון אולי הכי מסודר בליגה א עם תנאים טובים והנהלה חזקה. מה אתה חושב? מנקודת מבט שלך כמאמן הקבוצה?

 

אני חושב שהיו"ר אביחי יחיא יחד עם איתן אהרון הופכים עולמות בשביל לעשות בכפר כל שנה קבוצה טובה ומגיע לו כל הכבוד על זה. כי אנחנו שומעים על הרבה קבוצות שלא משלמות כסף ופה בכפר מוסר תשלומים אולי הכי טוב בליגה. מה שסוגרים איתך תקבל עד השקל האחרון. ובגלל זה הרבה שחקנים רוצים לבוא ולשחק בכפר. ויש לציין שעכשיו בונים מתחם אימונים חדש בפארק דרום. יהיה איצטדיון דשא ושני מגרשים סינטטים, חדרי כושר ומתחם אימונים מהטובים בליגה א שלא מבייש מתחם אימונים של הליגות הבכירות.

 

עושה רושם שיש עתיד וורוד בכפר שלם? "ללא ספק כן. הולכים לבנות מחלקות נוער ויש עתיד וורוד בכפר שלם."

 

מילה לסיום:" בהצלחה לכולם"

צילום: רמי גרידיש

הוסף תגובה
תגובות
  1. תלמדו מאביחי איך מנהלים קבוצה (ליפו 14-11-2017, 20:29)
  2. קחו את אביחי (ליפו 14-11-2017, 20:36)
  3. קחו את אביחי (ליפו 14-11-2017, 20:36)
  4. קחו את אביחי (ליפו 14-11-2017, 20:36)
  5. איזה פליי אוף (יוסי 15-11-2017, 08:16)
    עים תישאר בליגה תגיד תודה קבוצה חלשה מאוד
  6. גונב דעת (יוני 15-11-2017, 08:23)
    על מה אתה מדבר איזה קבוצה יש לך בכלל ללא אופי חלשים מאוד עים תשרוד בליגה תגיד ת
  7. יהלום (חיים 15-11-2017, 08:31)
    אחד המאמנים הטובים בליגה חיי מה עשה הוריד את שיכון ליגה לפני שבועיים היה צריך ללכת הביתה