ארגון המאמנים נגד חוסר מקצועיות

אחמד סבע צפוי להתמנות למאמן עראבה מליגה ב'. ארגון המאמנים עשה בדיקה מעמיקה ומצא שהמאמן המיועד אינו מחזיק בתעודה מתאימה לאימון קבוצת בוגרים. ארגון המאמנים פנה למועדון בהתראה פן יעסיקו את המאמן עד שלא ישלים את ההסמכה הרצויה. אמיר כהן: "לא ניתן למאמן ללא הסמכה מתאימה לאמן קבוצה". גאווי אבו עודאיי, יו"ר עראבה: "אחמד יהיה יועץ מקצועי. נחתים מאמן עם הסמכה שיעמוד על הקווים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-11-2017
  • 10:59

מ.כ. עראבה מליגה ב' צפון מעוניינת להחתים את אחמד סבע למאמנה עד סוף העונה. ארגון המאמנים, לאחר בדיקה מעמיקה ויסודית מצא שהמאמן המיועד אינו מוסמך לאמן בוגרים ושלחו מכתב התראה לקבוצה פן יעסיקו את אחמד סבע למאמן הקבוצה. הקבוצה מהצפון צפויה להחתים את אחמד סבע ליועץ מקצועי ולהחתים תחתיו מאמן שיעמוד על הקווים.

 

יו"ר עראבה גאווי אבו עודאיי בתגובה: "אכן קיבלנו את ההתראה מארגון המאמנים. התקשר אלי מ"מ יו"ר ארגון המאמנים, אמיר כהן, והסביר לי את המצב, אני הבנתי. אנחנו לא נחתים את את אחמד סבע למאמן, אלא כיועץ מקצועי ונחתים תחתיו מאמן על הקווים. וכמובן נדאג שאחמד לא יעמוד על הקווים ולא יתן הנחיות לשחקנים במהלך המשחק עד אשר ישלים את הלימודים הדרושים".

 

אמיר כהן, מ"מ יו"ר ארגון המאמנים, בתגובה: "לא נאפשר העסקת מאמנים ללא הסמכה, זו מלחמה ארוכה בכל "השוק הפרוץ" וזה תפקידנו כאיגוד. עם כל הכבוד ויש כבוד לשחקני עבר, זה לא נותן להם אישור לאמן קבוצה ללא דיפלומה. זו עבירה על תקנון ההתאחדות ועבירה על חוקי מדינת ישראל, חוק הספורט. אנו עמלים ימים כלילות למחוק את "האפור" שבתחום ושהכל יהיה שחור על גבי לבן מעוגן בתקנון ובחוק".

הוסף תגובה
תגובות