מחזור של הפתעות בדרום, בצפון 'רובי' נעזרה בשופט להגדיל את הפער

המחזור העשירי בליגה א' הושלם כמעט במלואו, כשרק שני משחקים בצפון חסרים להשלמת המחזור. בדרום נס ציונה כבר לא מושלמת, יבנה וכפר קאסם לא ניצלו זאת לאחר שהפסידו לדימונה וליפו. בצפון רובי גברה על אסי גלבוע, טבריה חזרה עם ניצחון חוץ יקר מכפר כנא ובאקה ואיכל נפרדו בתיקו 2-2

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-11-2017
  • 16:38

בדרום מוליכת הטבלה, סקציה נס ציונה אירחה את כפ"ס במטרה לשמור על מאזן מושלם, אך נראה היה ששחקניו של עופר טסלפפה עדיין נמצאים פגרה, לעומתם משחק טוב של שחקניו של נועם שוהם (הורחק), שהנחילו לנס ציונה איבוד נקודות ראשונות העונה, שבוע לפני משחק העונה מול מכבי יבנה. בסיום 0-0 ללא שערים בין נס ציונה לכפר סבא. נועם שוהם מאמנה של כפ"ס, ואלנתן סלמי הורחקו.

 

למרות ההרחקה, נועם שוהם צריך להיות מרוצה! (מני בן ארי)

 

מי שהייתה צריכה לנצל את איבוד הנקודות הראשונה של נס ציונה, הייתה מכבי יבנה שיצאה למשחק חוץ מול מ.ס. דימונה. יבנה הגיעה למשחק ללא השחקן הטוב ביותר שלה, תומר בן חיים וכנראה שהוא היה חסר לה. בדקה ה-19 נבו מזרחי החמיץ בעיטת פנדל והשאיר את התוצאה בעינה, יבנה שלא הצליחה לכבוש ספגה שער 5 דקות לסיום מרגליו של ליאל זגורי שמשיג ניצחון חשוב לאהוד כחילה. יבנה נמצא מרחק 5 נקודות מהפסגה לפני שהשתיים נפגשות בשבוע הבא. 

 

מי שעוד לא ניצלה את המעידה הקטנה של נס ציונה וגם של יבנה, הייתה מ.ס. כפר קאסם של אוהד בוזגלו שיצאה לשכונת התקווה ופגשה את מכבי יפו. נתי ארז'ואן ומתו בן יעקב העניקו לאורי קרגולה ניצחון יפה מאוד מול כפר קאסם של אוהד בוזגלו שהיה צריך לחזור מהשכונה עם 3 נקודות, אך פישל...

 

הפועל מחנה יהודה אירחה את מכבי שעריים במגרש הסינטטי שבמושבה, המשחק הוכרע כבר במחצית הראשונה כשחניכיו של שלומי עמר כבשו פעמיים משערים של שקד חתוכה ותום מדהלה שקבעו 2-0 למכבי שעריים, שלאחר הניצחון יכולים להסתכל לעבר החלק העליון של הטבלה. מחנה יהודה? צריכה להתחיל לצבור נקודות ומהר.

 

התוצאה הדרמטית של המחזור הגיעה מהמפגש בין נורדיה י-ם לקריית גת, מאי מזל העלה את האורחים מקריית גת ליתרון במחצית הראשונה. מספר דקות בתוך המחצית השניה נורדיה החמיצה פנדל, אך זה לא הפריע לקבוצה של גניש להפוך את התוצאה לאחר שערים של שי ניסים ואסף גובזה. שלומי משה הצליח לאזן את התוצאה עבור קריית גת, אך בתוך תוספת הזמן הגיע שוב גובזה וקבע 2-3 דרמטי לנורדיה במשחקו הראשון של מאמנה החדש ויקטור גניש. שאפו! 

 

מאור אסור מהכח ר"ג. היה מסוכן אבל לא כבש מול חולון. פור מחולון רק משקיף. צילום: איצן ידגר.

 

הכח ר"ג אירחה את 'ירמיהו' חולון, הכח הגיעו לכמה מצבים ואף קיבלו כדור עונשין מהנקודה הלבנה בתוך הדקה ה-90, אך מוטי אוחיון וכל שחקני הכח לא היו יכולים לכבוש מול ניל אברבנל שהציל את 'ירמיהו' חולון מהפסד. תיקו 0-0 בסיום.

 

הפועל אזור של יוסי חכים, שערב המחזור הייתה במקום ה-6, אירחה את הפועל כפר שלם של שוקי סדיס. כבר בדקה ה-10 דניאל רז כבש עבור הפועל אזור שמשיגה ניצחון חשוב שנותן לה את המקום השלישי. 

 

מוטי אוחיון מחמיץ את הפנדל וממרר בבכי. צילום: איתן ידגר.

 

מי שממשיכה בשלה היא הפועל הוד השרון שגם עם מאמנה החדשה, יוסי גורדונה, לא מצליחה להשיג נקודות ראשונה העונה. הוד השרון יצאה למושב תומר ופגשה את בקעת הירדן. אליחי צברי כבש שלושער עבור בקעת הירדן והעניק לקבוצתו ניצחון קל. שער של אור גירו חלוצה החדש של הוד השרון לא הספיק להוד השרון שעדיין מחפשת נקודות...

 

בצפון, טבריה עשתה את הניצחון הגדול ביותר השבוע כאר גברה על כפר כנא בחוץ 1-0. טבריה ידעה ל"הרדים" את כפר כנא כל השבוע שיש בעיות תקציביות והראש שלהם בכסף ולא במשחק. אבל אילן סוויסה הכין את שחקניו בצורה מושלמת בדרך לניצחון 1-0 ענק משערו של עידן וייצמן. בטבריה יכולים ללמד קבוצות שהם קודם שחקני כדורגל ורק אחר כך חושבים על כסף. יום שני נראה אם תהיינה משכורות...

 

הכנה נהדרת של אילן סוויסה (חגג רחאל)


מגדל העמק והפועל ירושלים סיימו בתיקו ללא שערים, ועדיף לחסוך מילים על משחק כזה. יש לציין שהיתה עדיפות על המגרש של הפועל ירושלים אבל לא חלוציה לא השכילו לנצל זאת כדי לכבוש. בדקה ה 90 היה ספק שער לטובת ירושלים ששוקי ביראני שוער מגדל הדף ספק מאחורי הקו ספק לפני הקו אבל שורה התחתונה, השופט לא שרק והמשחק הסתיים ללא שערים.

 

כפר כנא וטבריה, מפגש צמרת שהוכרע לטובת טבריה. צילום: חגג רחאל. 

 

באקה אל גרביה אירחה את הפועל איכסל במגרש היפה בבאקה. איכסל שכבר הובילה לקראת הדקה ה-80 ספגה שער שויוון וסיימה ב-2-2 שמרחיק אותה מרובי ומהמקום הראשון. אלמוג אוחיון כבש ראשון לבאקה, אך אלירן חודדה ובן מלכה הפכו את התוצאה עבור איכסל, סאמי חאגי יחיא כבש את השער השוויון עבור באקה.

 

מי שניצלה את איבוד הנקודות של איכסל, הייתה רובי חיפה שהייתה צריכה את עזרת השופט בכדי לגבור 1-0 על אסי גלבוע מפנדל מוצלח של דניאל ברק. טענות רבות לאנשי הגלבוע על השיפוט, בטענה שהיה חד צדדי לטובת רובי. המשחק עצמו היה חלש וללא מצבים מיוחדים, עד שהגיע השופט לעזרת רובי בשריקה גבולית בהחלט.

 

הפועל ירושלים ומגדל העמק נפרדו בתיקו 0-0 משעמם (חגג רחאל)

 

הפועל שפרעם יצאה למשחק חוץ קשה מול מ.ס. טירה במשחק על 6 נקודות. שפרעם שקיבלה השבוע בשורות טובות מהעירייה וצפויה לקבל תקציב ולהתחזק הגיעה מול טירה בידיעה שתיקו זה הכי טוב מבחינתה היום, אבו רקיק מאמן שפרעם ידע להעמיד את קבוצתו יפה ולשמור על התיקו. בסיום 0-0 ללא שערים בין השתיים.

 

מכבי צור שלום הביסה 4-1 את בית שאן בבית שאן. צמד של שחר בן ארי, ניסן רביבו ועידן יניב העניקו לצור שלם את הניצחון היפה. עושה רושם שבית שאן חולמים על משקיעים, אבל שכחו שצריך לשחק כדורגל כדי לחיות את החלום...

 

המחזור יושלם ביום שני כאשר מכבי דליה עם אילן אטלי על הקווים תארח את הפועל הרצליה במגרש איכסל, אך עוד לפני זה, שאום אל פאחם תארח מחר את קרית אתא.

יוסי אסייג וצליל נחמיה, כפ"ס לקחה נקודות ראשונה לנס ציונה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יפו (יפואי 24-11-2017, 16:51)
    מה זה פישל בוזגלו עשינו לו בית ספר קרגולה נתן לו שיעורלימד אותו ששמות וכסף זה לא הכל. ילדי אורי קרגו
  2. חבל על הכסף והמאמץ ליגה מכורה (טברייני 24-11-2017, 17:02)
    השליטה של הנהלת רובי שפירא באיגוד השופטים ובהתאחדות ברורה וכל שבוע זה העזרה שמקבלים. צריך חקירה דחוף
  3. טריבונה (אזורי 24-11-2017, 17:07)
    אזור ונשאר לא מעניין
  4. אורי קרגולה (בוזגלו 24-11-2017, 17:08)
    בוזגלו אורי לימד אותך פרק בכדורגל עם ילדים
  5. שי שפיגל הוא האיש הנכון במקום הנכון (אזורייה 24-11-2017, 17:23)
    היום הובהר לכולם ששי שפיגל הוא האיש של אזור. המלך המקומי. ללא ספק מחליף מושלם למנהלים האגדיים שהיו לפניו
  6. מכבי יפו (אוהד יפו 24-11-2017, 17:26)
    כל הכבוד לכם ולמאמן. נתתם מישחק גדול המשך למישחק נגד יבנה. אורי בנית קבוצה מצוינת ילדים בני עשרים
  7. קבוצה חלשה (בוסקילה הביתה 24-11-2017, 18:34)
    במזל מגדל העמק לא הפסידו
  8. אזוריה עולה עולה (אזוריה 24-11-2017, 18:39)
    אזוריה עולה עולה
  9. קבוצה ממושמעת ומשחקת כדורגל פשוט מהנה (הקוסם מקביליו מדהים אני לא זוכר מאמן כזה מאז שנוסדה יפו מחדש שאפו 24-11-2017, 18:44)
  10. רובי נעזרו בשופט?? (אחד שהיה 24-11-2017, 18:57)
    יותר גרוע מלא לכתוב זה לכתוב שטויות, אם לא הייתם במשחק אז אל תחרטטו, כנראה שהמאמן של אסי גלבוע חושב שמותר להכנס חזק ולהעביר זמן גם כשאתה בפיגור. והאמת זה שהשופט החלש נתן להכנס חזק אבל תפיסה ועברה ברחבה זה פנדל, לפי דעתו כשזה ברחבה שלו זה מותר. ואיך ש
  11. קביליו יפו (אוהד יפואי 24-11-2017, 19:46)
    הייתי ביבנה נהנתי אבל הפסדנו היום קיבלנו תצוגה המשך למישחק ביבנה שאפו לשחקנים ולילד המוכשר מתן בית
  12. אכסאל (אשרף 24-11-2017, 20:14)
    נאמן אכסאל אחרי משחק הגביע נגד באקה אז אכסאל ניצחה 2(1 אמר במשחק הבא נגד באקה תהיה אחרת באמת הוא צודק יצאה תיקו אבל הוא מסכן התכבן על ניצחון גדול לאכסאל
  13. למי שלא שם לב (סאלם בושה שפיגל מסכן הריעו ליוסי חכים 24-11-2017, 20:31)
    בלי המאמן הזה שעושה קסמים החבורה מסביב יכולה רק לנגב נזלת מהאף היידה חכים המלך
  14. כל הכבוד חכים משחק מצויין של הקבוצה (אריק 25-11-2017, 07:41)
    הכי יפה שראיתי מתחילת העונה,אם היה לנו חלוץ 9 היינו עם הרבה יותר שערים ונקודות ,הפנים עכשיו למשחק הבא